Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@08:21:50 GMT

ستاره ژاپنی رئال به مایورکا رفت (عکس)

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۱۹۳۷

تاکه فوسا کوبو خرید ژاپنی جدید رئال، فصل جاری را قرضی در مایورکا توپ خواهد زد.

به گزارش "ورزش سه"، تاکه فوسا کوبو چندی پیش از اف سی توکیو به رئال پیوست در حالی که از بارسلونا یعنی تیم سابقش هم پیشنهاد داشت. او با رئال راهی تور آمریکا شد و در چند بازی نیز به میدان رفت و خوش درخشید ولی زیدان از ابتدا گفته بود که کوبو متعلق به "کاسیتیا"، تیم دوم رئال است و جایی در تیم اول نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوبو به قدری در بازی های پیش فصل رئال خوب بازی کرده بود که رسانه های اسپانیایی معتقد بودند او قطعا شایستگی حضور در تیم اول را دارد ولی زیدان موضع خود را تغییر نداد. کوبو دو بازی برای تیم دوم رئال انجام داد و توجهات رسانه ای به خاطر او فراتر از حد انتظارات رئال بود. حضور خبرنگاران متعدد ژاپنی برای بازی کاستیا همه را شگفت زده کرد.

در نهایت مسئولان رئال به این جمع بندی رسیدند که حضور کوبو در تیم دوم باشگاه نوعی بی انصافی در حق او محسوب می شود و بهتر است او یک سال قرضی بدون بند خرید دائمی راهی تیمی دیگر در لالیگا شود.

ابتدا گفته می شد رئال وایادولید به مالکیت رونالدوی برزیلی کوبو را به خدمت خواهد گرفت اما به مرور زمان این قضیه منتفی شد تا اینکه روز گذشته لاسستا فاش ساخت رئال با مایورکا برای انتقال کوبو به توافق نهایی رسیده است.

صبح امروز کوبو مادرید را به مقصد مایورکا ترک کرد؛ جایی که رئیس باشگاه در فرودگاه سنت ژوآن انتظار او را می کشید. ستاره ژاپنی پس از طی کردن تست های پزشکی مایورکا تا ساعاتی دیگر قرارداد رسمی خود را امضا خواهد کرد. قرارداد کوبو قرضی یک ساله و بدون بند خرید است. شرایط بدنی او عالی است و می تواند هفته بعد برابر رئال سوسیداد به میدان برود.اکوبو پس از اوکوبو و آکیهیرو سومین ژاپنی تاریخ باشگاه مایورکا است.

 

 

 

مایورکا رئال مادرید نقل و انتقالات اروپا ژاپن تیم ملی ژاپن یوشیتو اوکوبو نقل و انتقالات اروپا 2020-2019

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مایورکا رئال مادرید نقل و انتقالات اروپا ژاپن تیم ملی ژاپن نقل و انتقالات اروپا 2020 2019

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۱۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است

اسطوره بیانکونری می‌گوید برای او افتخار بزرگی بود که به عنوان کاپیتان یوونتوس در کنار رونالدو بازی کند.

طرفداری | جورجو کیه لینی اسطوره یوونتوس پس از بازنشستگی از دنیای فوتبال در مورد حضور فوق‌ستاره پرتغالی دنیای فوتبال در بیانکونری گفته است.

این مدافع ایتالیایی 39 ساله در پایان فصل گذشته مسابقات MLS کفش‌های خود را آویزان کرد و به دوران حرفه‌ای 24 ساله‌اش که با کسب 9 اسکودتو، 5 کوپا ایتالیا و قهرمانی اروپا با آتزوری همراه بود، پایان داد. کیه‌لینی پس از بازنشستگی به عضویت کادر فنی لس آنجلس اف‌سی درآمده و به عنوان مربی توسعه این تیم فعالیت می‌کند. بازگشت او به یوونتوس در آینده نزدیک به طور مرتب مطرح شده است، ایده‌ای که مورد حمایت بسیاری از هواداران در تورین قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: جورجو کیه لینی از فوتبال خداحافظی کرد + آمار و افتخارات

حضور کریستیانو رونالدو در یوونتوس

کیه لینی که در یوونتوس با کریستیانو رونالدو هم‌بازی بوده از حضور و دلایل حضور اسطوره پرتغالی در این تیم ایتالیایی صحبت کرده است.

افتخار بزرگی بود که به عنوان کاپیتان یوونتوس در کنار او باشم. یک فرصت منحصربه‌فرد برای من بود تا او را به عنوان یک بازیکن بزرگ تحسین کنم. کریستیانو به خوبی در تیم جا افتاد و من هیچ نکته منفی از او ندیدم.

اسطوره فوتبال ایتالیا در مورد حضور کریستیانو در یوونتوس اظهار داشت:

او تقریباً وسواس خاصی به مراقبت از بدن و آماده‌سازی‌اش می‌پرداخت. او می‌خواهد گل بزند و پیروز شود، شخصیت کریس در بازی‌های سخت، من را تحت تأثیر قرار می‌داد. رونالدو میل دیوانه‌واری داشت تا دنیا را تکان دهد. او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است و ثابت کند که به خاطر رئال نیست که او به چنین بازیکنی تبدیل شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • مربی اشتوتگارت: آرزو می‌کنم به رئال برخورد کنیم
  • شگفت‌انگیز: 2 ستاره ایرانی در فینال لیگ قهرمانان
  • استارت ستاره بایرن برای بازگشت مقابل رئال (عکس)
  • پاداش درخشش ستاره رئال: دوباره فیکس
  • انگیزه ستاره بایرن: بازی با رئال فینال است!
  • عصبانیت ستاره رئال از آنچلوتی: به من اعتماد ندارد!
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • ستاره رئال لنگ‌لنگان تمرین را ترک کرد
  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • ستاره‌های بایرن از بازی برگشت در برنابئو می‌ترسند!