Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول تیم دندان‌پزشکی شهید احمد کاظمی گفت: گروه دندانپزشکی شهید احمد کاظمی تا ۶ شهریور متشکل از ۸۰ جهادگر از دانشگاه‌های مختلف کشور در شهرستان خوی خدمت‌رسانی می‌کنند.

امیر جوادیان مسئول تیم دندان‌پزشکی شهید احمد کاظمی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به فعالیت این گروه جهادی در مناطق محروم گفت: گروه جهادی شهید احمد کاظمی چندین سال است که در بخش محرومیت‌زدایی مشغول به فعالیت بوده و هم‌اکنون هم در قسمت دندان‌پزشکی بیماران را معاینه رایگان انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوادیان با یادآوری اهداف این طرح در ارتقاء سطح سلامت قشر محروم جامعه تصریح کرد: تمام افرادی که توسط تیم دندان‌پزشکی معاینه می‌شوند از افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و مؤسسات خیریه هستند.
سرپرست تیم دندان‌پزشکی شهید احمد کاظمی افزود: این اردوی جهادی توسط تیمی بالغ‌بر ۸۰ نفر دندان‌پزشک و دانشجو برگزار می‌شود که تا ششم شهریور در شهرستان خوی مشغول خدمت‌رسانی و درمان هستند.    
وی با تبیین جزئیات این اردوی جهادی تشریح کرد: این اردوی جهادی در پنج بخش، بخش ترمیم، اطفال، جرمگیری، جراحی و درمان ریشه انجام می‌شود.
جوادیان اظهار داشت: دانشجویان شرکت‌کننده در این اردو از شهر‌های مشهد، بجنورد، تهران، اصفهان، شیراز، بندرانزلی، کاشان، یزد و ارومیه هستند که سه هزار خدمت رایگان دندانپزشکی را ارائه می‌دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اردوی جهادی تیم پزشکی در مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۲۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خارج کردن ابزار ۱۳ سانتی دندان پزشکی از معده دختر ۲۰ ساله در ساوه

محمد رضا روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص خارج کردن این وسیله گفت: دختر خانم ۲۰ ساله به دندانپزشکی یکی از بیمارستان‌های خصوصی ساوه مراجعه کرده که پس از درد شدید در ناحیه شکم، به سرعت به بیمارستان مدرس منتقل می‌شود.

این فوق تخصص گوارش و کبد با اشاره به اینکه زمان در انجام چنین حوادثی برای پزشک بسیار مهم است، افزود: ابزار دندانپزشکی داخل شکم این خانم تیز و برنده بود و چنانچه با سرعت در این خصوص اقدام نمی‌شد ممکن بود وارد رود کوچک شود.

وی گفت: با توجه به اینکه قطر روده کم است احتمال سوراخ شدن آن بسیار زیاد بود و حتی ممکن بود به بخش ای سی یو منتقل و منجر به مرگ این خانم شود.

روحانی ادامه داد: از سوی دیگر، دقت در خارج کردن این شیء بسیار مهم بود به طور حتم اگر در حین خارج کردن این شیء، حتی چند میلی متر جابه جا می‌شد احتمال پارگی مری، معده و روده وجود داشت.

وی افزود: به دلیل محدودیت زمان و از دیگر سو جلوگیری از عوارض بعد از خارج کردن شیء، سعی کردیم یک عمل غیر تهاجمی به روش آندوسکوپی و over tube بدون باز کردن شکم کار انجام شود.

وی گفت: اگر چه ابزاری که نیاز بود به دستگاه آندوسکوپی برای خارج کردن این فلز وصل شود، در دسترس نبود اما با ابتکار تیم اتاق عمل این اقدام انجام شد، چرا که خارج کردن آن از طریق باز کردن شکم عوارض بسیار ساخت و جبران ناپذیری برای بیمار به همراه داشت.

روحانی گفت: خوشبختانه حال عمومی بیمار خوب است و قرار است امروز مرخص شود.

وی خواستار هوشیاری و دقت کادر پزشکی در حین درمان شد.

کد خبر 6094929

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز
  • حضور جمعیت هلال‌احمر زنجان در ارایه خدمات جهادی پر رنگ است
  • حضور جمعیت هلال‌احمر زنجان در ارائه خدمات جهادی پر رنگ است
  • ارائه خدمات جهادی موجب افزایش رضایتمندی مردم می‌شود
  • حضور ۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور در اردوی جهادی شیراز
  • خارج کردن ابزار ۱۳ سانتی دندان پزشکی از معده دختر ۲۰ ساله در ساوه
  • اجرای ۱۰۲۵ عنوان برنامه خدمت‌رسانی در هفته بسیج سازندگی فارس
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • فقر، مشتری ثابت دندان‌پزشکی زیرپله‌ای