Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@16:20:18 GMT

مسابقات بین‌المللی تنیس آپت برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۲۳۳۱

مسابقات بین‌المللی تنیس آپت برگزار می‌شود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رقابت‌های تنیس زیر 18 سال قهرمانی آپت طی روزهای 2 تا 9 شهریور ماه در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار می‌شود.

در این مسابقات تنیسورهایی از ایران، ترکیه، آمریکا، پاکستان، فرانسه، تونس و آلمان در بخش مردان و همچنین از کشورهای ایران، ترکیه، اتریش، روسیه، مالزی، هند، قزاقستان و مالی در بخش بانوان شرکت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دوره از رقابت‌ها که زیر نظر فدراسیون جهانی برگزار می‌شود دارای امتیاز جهانی است و ناظر فدراسیون جهانی نیز در آن حضور خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اتریش انقلاب روسیه قزاقستان مردان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۲۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا

پرونده مسابقات تنیس کمتر از ۱۲ غرب آسیا با قهرمانی تیم دختران ایران بسته شد.

به گزارش ایسنا، مسابقات تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا که از سوم تا هشتم اردیبهشت به میزبانی اردن آغاز شده بود با قهرمانی تیم دختران ایران  به پایان رسید. 

لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی با هدایت هنگامه عزیزی در این مسابقات حضور داشتند، دختران ایران با برتری مقابل نمایندگان اردن، لبنان، سوریه و بحرین عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند تا یک‌بار دیگر این عنوان به تنیس‌بازان نوجوان ایران برسد.

تیم پسران ایران نیز در دیداری حساس برابر عربستان به میدان رفت که تکلیف برنده این بازی در دیدار دونفره مشخص خواهد شد. برنده این رقابت نیز به فینال غرب آسیا صعود می کند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۶ اردیبهشت
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • منتخبان تیم ملی موتور کراس ایران برای مسابقات جهانی ترکیه