Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@19:32:20 GMT

خاطرات ناپیدای یک نقاش در خانه‌ی فرهنگ گیلان

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۲۹۸۲

خاطرات ناپیدای یک نقاش در خانه‌ی فرهنگ گیلان

نمایشگاه آثار نقاشی «ناصر رمضانی» نقاش شناخته‌شده‌ی اهل انزلی، با عنوان «خاطرات ناپیدا» از ۳۱ مرداد تا ششم شهریور در  خانه فرهنگ گیلان در معرض تماشا قرار دارد.

ناصر رمضانی، متولد 1334 بندرانزلی ، هنرمند نقاشی است که دو اثرش در فرهنگسرای نیاوران و یکی از کارهایش در موزه هنرهای معاصر قرار دارد، وی مدیر آموزشگاه هنرهای تجسمی حجم سبز در انزلی است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آروین ایل بیگی منتقد هنری در مورد کارهای این هنرمند گفته است: کارهای ناصر رمضانی را می شود به دو دوره زمانی تقسیم کرد.دوره نخست، که وی با رویکردی اکسپرسیونیستی تلخ اندیش بیشتر به تصویر فیگورهای آدمهای انزلی پرداخته مثل کارگران و ماهی گیران فضایی تقریباً تیره اما پر احساسی را تصویر کرده است.   از دوره ای به بعد کارهای رمضانی بیشتر امپرسیونیستی می شود و به شهر و مناظر شهری می پردازد. رنگها متنوع تر و شاداب تر می شود و نقاش از موضوعات بیشتر فاصله می گیرد.

علاقه‌مندان دیدار از آثار این هنرمند می توانند همه روزه صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و بعدازظهرها از ساعت ۱۷ تا ۲۰، به جز جمعه‌ها به خانه فرهنگ گیلان واقع در رشت، ساغریسازان، روبه‌روی کوچه بلورچیان، بن‌بست سمیعی مراجعه کنند.

این نمایشگاه به همت خانه فرهنگ گیلان با همکاری انجمن گیل تی‌تی انزلی برپا شده است.

6030

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر موزه نقاشی هنرهای تجسمی هنرهای معاصر فرهنگ قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۲۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب قانون رفع تحریم‌های ظالمانه از کارهای مهم مجلس است

دریافت 10 MB کد خبر 6097310

دیگر خبرها

  • باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی کتاب باشد
  • تاثیرگذاری فیلم‌های کوتاه بیشتر است/ آشنایی نسل‌ امروز با فرهنگ رضوی
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی روستای گیلان
  • تصویب اولویت‌های اساسی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی گیلان
  • تصویب قانون رفع تحریم‌های ظالمانه از کارهای مهم مجلس است
  • افزایش اعتبار بن دانشجویی در نمایشگاه کتاب
  • عضو روحانیت مبارز: بَرج‌مان از خرج‌مان بیشتر است
  • سیدرضا اکرمی: امروز بَرج‌مان از خرج‌مان بیشتر است/ چطور برای افغان‌ها کار هست، برای ایرانی کار نیست؟
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانات در جنوب کشور+فیلم
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانت در جنوب کشور+فیلم