Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-27@03:53:45 GMT

درخواست یک نماینده از رئیسی

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۳۲۸۰

صراط:

سید هادی بهادری نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تسنیم با بیان اینکه نمایندگان مجلس در سال گذشته مبلغ 14 میلیارد دلار برای تامین مایحتاج مردم بودجه تخصیص دادند، گفت: هدف نمایندگان این بود تا مردم گرانی احساس نکنند و به همین دلیل این رقم با ارز 4200 تومانی تخصیص داده شد.

وی تصریح کرد: بخشی از این رقم برای تامین سلامت و درمان مردم تخصیص داده شد و مقرر گردید تا با ارز4200 تومانی داروی مورد نیاز وارد کشور شود نه آنکه داروهایی که ما مشابه آن را در داخل داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه متاسفانه سوء استفاده کنندگان و مافیای واردات دارو این ارز را گرفته و بجای دارو در بخش های دیگر هزینه کردند، افزود: حتی شنیده شده که ارز دارو توسط مافیا در بخش واردات لوازم خانگی، واردات مبل و لوازم آشپزخانه هزینه شده است.

بهادری با بیان اینکه سرنوشت ارزهای دولتی دارو 4200 تومانی نامعلوم است گفت: تا کنون هیچ مسئولی در خصوص ابهامات موجود در این زمینه به مجلس گزارشی نداده است اما ظاهرا وارد کنندگانی که داروی آنها تولید مشابه داخل دارد ارز دولتی را هدر داده‌اند. اینجانب از آقای عادل آذر رئیس دیوان محاسبات کشور خواستم تا گزارشی در این زمینه به مجلس ارائه کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت برخورد قضائی با متخلفان ارز دولتی بخصوص مافیای واردات دارو گفت: از آیت اله رئیسی، رئیس دستگاه قضا انتظار داریم تا دستور ویژه دهد با کسانی که جان، سلامت و درمان مردم را به بازی می گیرند، برخورد شدید شود و هیچ مماشاتی با متخلفان واردات دارو و مافیا صورت نگیرد.

بهادری گفت: از رئیس دستگاه قضا می خواهیم اجازه ندهد تا در سال رونق تولید به تولید کنندگان آسیب برسانند. مافیای اصلی دارو پنهان نشوند.

وی در پایان بر ضرورت هوشمندی دستگاه های نظارتی تأکید کرد و خواستار آن شد باید مراقب بود که در این رسیدگی جای مافیای اصلی با عده ای از تولید کنندگان زحمت کش و با تجربه کشور عوض نشود.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۳۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مصاحبه با خبرگزاری خبرآنلاین در خوزستان گفت : یکی از طرح‌های مهم توسعه خوزستان در بخش کشاورزی طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری است و یکی از اولویت های مجمع نمایندگان استان در مجلس است که با قدرت در حال پیگیری و اجرای کامل این طرح در منطقه هستیم.

ابراهیم متینیان تصریح کرد: در مجلس یازدهم اقدامات مناسبی برای رفع مشکلات در خوزستان و حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر صورت گرفته ولی باید در مجلس جدید بیشتر تلاش کنیم.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس یازدهم در ادامه افزود: در حوزه رامشیر و رامهرمز منابع نفتی زیادی وجود دارد که این منابع نفتی باید به توسعه منطقه و ایجاد اشتغال کمک کنند.

متینیان تاکید کرد: نیاز به افزایش همدلی و هم افزایی داریم و توسعه خوزستان همراهی ۱۸ نماینده را می‌خواهد.

نماینده مردم رامهرمز در مجلس یازدهم تاکید کرد: یکی از اقدامات شاخص در بخش کشاورزی، طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری است که در حوزه رامشیر و رامهرمز نیز باید توسعه دهیم.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899693

دیگر خبرها

  • ایمنی بالای خودروهای دوگانه‌سوز با سوخت CNG با وجود تخریب‌های مافیای بنزین
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • کارنامه ۴ساله مجلس یازدهم؛ از جهش تولید مسکن تا واردات خودرو
  • یک وعده دیگر اقتصادی دولت رئیسی، هوا شد؛ واردات خودرو کارکرده، پَر
  • یک وعده دیگر اقتصادی دولت رئیسی، هوا شد/ واردات خودرو کارکرده، پر!