Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا نوشت: پرونده این فرد با دستور مقام قضایی برای رسیدگی به پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد و شاکی پس از حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت به کارآگاهان گفت: حدود چند ماه قبل در فضای مجازی که خود را فرشاد و ۲۰ ساله معرفی کرده بود آشنا شدم و این آشنایی کم کم به دوستی بدل شد. مدتی با هم در این فضا گفت وگو کردیم تا اینکه به این فرد اعتماد کردم و قرار شد که یک روز یکدیگر را حضوری ملاقات کنیم و در محدوده تهرانپارس با هم قرار گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاکی ادامه داد: در روزی که قرار گذاشته بودیم، راس ساعت پنج عصر بود که یک خودروی شاسی بلند مشکی تویوتا راوفور در مقابل من توقف کرد و دیدم فرد پشت فرمان فرشاد نیست. راننده که متوجه تردید من شد  گفت که دایی  فرشاد است و خود را شاهین معرفی کرد. من هم سوار ماشین شدم و حرکت کردیم تا اینکه مرا به یک ساختمان سه طبقه در همان محدوده برد. به محض ورود متوجه شدم ساختمان خالی از سکنه است و فهمیدم فرشادی در کار نیست. قبل از آنکه بتوانم اقدامی انجام بدهم در یک لحظه شاهین به سمتم حمله ور شد و هرچه التماسش کردم توجهی نکرد و بعداز اینکه مرا مورد آزار و اذیت قرار داد رهایم کرد، من هم بلافاصله به دادسرا مراجعه و از وی شکایت کردم.

انتشار تصویر به دستور قضایی

با کسب این اطلاعات کارآگاهان اداره شانزدهم راهی محل وقوع جرم شده و در تحقیقات اولیه هویت واقعی متجاوز به نام محمدرضا را  مورد شناسایی قرار دادند. همچنین بررسی سوابق کیفری این فرد نشان داد که او ۳۵ ساله و دارای ۱۰ فقره سابقه در زمینه‌های قتل، شرارت، آزار و اذیت، کلاهبرداری و... است.

در ادامه تصویر متهم به رویت شاکی رسیده و از سوی وی تایید شد که پس از آن  کارآگاهان با بهره گیری از روشهای علمی کشف جرم موفق به شناسایی مخفیگاه متجاوز در محدوده تهرانپارس شده و با هماهنگی بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران متهم را در یک عملیات پلیسی دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

این فرد در بازجویی های بعمل آمده ابتدا منکر هرگونه آزار و اذیت شد ولی پس از مواجهه با شاکی چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشته و لب به اعتراف گشود و در توضیح شیوه و شگرد خود در اغفال دختران در فضای مجازی گفت: من در تلگرام با عکس و هویت جعلی با شاکی آشنا شده و او را فریب دادم و نقشه‌ام را اجرا کردم. طمعه‌هایم را از بین نوجوانان کم سن و سال در فضای مجازی  انتخاب می کردم و با آنان دوست می شدم و با جلب اعتماد آنان را به ساختمانی برده و مورد آزار و اذیت قرار می دادم.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد: با توجه به دستگیری مرد متجاوز و اعتراف صریح به بزه انتسابی، وی با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران برای انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ است. همچنین دستور انتشار تصویر بدون پوشش متهم از سوی مقام قضایی صادر و  شهروندان در صورت شناسایی وی می توانند به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۴۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله گمشده به آغوش مادرش خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار علی ولیپور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: اردیبهشت‌ماه امسال، زن جوانی هراسان به اداره یازدهم پلیس آگاهی مراجعه کرد و به کارآگاهان گفت، پسر بچه‌ 3 ساله‌ام هنگامی که در کوچه‌مان واقع در خیابان مختاری بازی می‌کرده به صورت ناگهانی ناپدید شده، از اهالی محل تحقیق کردم و آنها مدعی بودند که فرزندم توسط یک زن و مرد موتورسوار ربوده شده است؛ لطفاً کمک کنید.

وی افزود: بنا بر حساسیت موضوع، تیمی زبده از کارآگاهان اداره یازدهم برای تحقیقات میدانی پای در کوچه مورد نظر گذاشتند و دوربین‌های زیادی را برای شناسایی مسیر تردد این پسربچه هدف بازبینی قرار دادند.

گودرزی گفت: کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات متوجه شدند که پسر بچه به سمت میدان راه‌آهن رفته و از آنجا ناپدید شده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت متذکر شد: تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی کارآگاهان ادامه داشت تا اینکه مشخص شد، زن جوانی این پسربچه گمشده را در حوالی میدان راه‌آهن پیدا کره و او را به نزدیک‌ترین کلانتری تحویل داده است.

گودرزی با بیان اینکه هیچگونه آدم‌ربایی در این پرونده صورت نگرفته است، خاطرنشان کرد: پسر بچه 3 ساله با تلاش‌های بی‌وقفه کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی به آغوش گرم خانواده خود بازگردانده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر
  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از حمله و آزار و اذیت پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • کینه خونین کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • آزار زنان در مراسم ترحیم؛ متهم به مادرمرده هم رحم نکرد | مرد موطلایی از طعمه‌ها فیلم سیاه می‌گرفت
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • نقشه سرایدار سابق برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!