Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@14:11:44 GMT

هیچ پروژه عمرانی راه و شهرسازی دچار رکود نیست

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۴۲۶۸

هیچ پروژه عمرانی راه و شهرسازی دچار رکود نیست

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی عصر پنجشنبه در مراسم افتتاح بازسازی و مرمت مسجد جامع ساری با بیان اینکه امروز در کشور به همدلی، وحدت و یکپارچگی نیاز داریم گفت: دشمن همواره روی یک نقطه عدم وحدت و سستی متمرکز شده و هرجا که غفلت کرده ایم به ما ضربه زده است.

وی با اظهار اینکه امروز با تحریم ها و تهدیدها و اطلاعاتی برخی خائنان دراختیارشان قرار می دهند، مواجه هستیم گفت: امروز ایران اسلامی قدرتمندتر از هر مبداء تاریخی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حضور در اجلاس بین المللی خزر و دیدار با هفت نخست وزیر حاشیه خزر و دیگر کشورها افزود: آنان معتقدند بودند که هیچ کس تابحال مقابل آمریکا توان ایستادگی نداشت اما جمهوری اسلامی ایران مقابل آمریکا ایستاده است.

وزیر راه و شهرسازی با عنوان اینکه دشمن برای ما هزینه ایجاد کرده است اما نقطه مهم آن است که سفارتخانه آمریکا برای کشور و ملت ما تصمیم گیری نمی کند گفت: این درحالی که سفارتخانه آمریکا در کشورهای دیگر، دولت ساقط و برای آن کشور تصمیم گیری می کند.

اسلامی با بیان اینکه راه برون رفت از شرایط کنونی ان است که ظرفیت های داخلی را فعال کنیم گفت: تمام تلاش در وزارت راه و شهرسازی این است که هیچ پروژه عمرانی به رغم مشکلات در منابع مالی، دچار رکود نشود و از انواع و اقسام الگوهای مالی برای توسعه و پیشرفت کشور استفاده کنیم.

وزیر راه و شهرسازی بر لزوم تقویت بخش خصوصی برای سازندگی کشور تاکید کرد و گفت: استفاده از تولیدات ساخت داخل از برنامه ها است و امروز تمام شرکت های تولیدکننده را فعال کردیم تا تولید داخل رونق یابد.

وی افزود: دشمنان همواره آرزوی ضربه زدن به کشور را در سایه وحدت و همدلی ما به گور خواهند برد.

مسجد جامع و تاریخی ساری سال گذشته براثر آتش سوزی تخریب شده بود.

کد خبر 4699260

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد اسلامی وزارت راه و شهرسازی ساری بوشهر قزوین شیراز شهرکرد ایلام هفته دولت عید غدیر خم گرگان یاسوج عید سعید قربان کهگیلویه و بویراحمد اربعین حسینی سانحه تصادف اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۴۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند ۴۰ پروژه شاخص شهر را به‌صورت جزئی بررسی می‌کنم

شهردار اصفهان گفت: در بودجه ۱۴۰۳، ۱۱۶۰ پروژه فعال عمرانی داریم که در رده‌های مختلف است اما از این تعداد ۴۰ پروژه را بر میز کار خودم قرار دادم و روز به روز در حال رصد روند آن هستم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده بعد از ظهر امروز_پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در یازدهمین جلسه شورای عالی باغ مشاهیر اصفهان اظهار کرد: در بودجه ۱۴۰۳، ۱۱۶۰ پروژه فعال عمرانی داریم که در رده‌های مختلف است اما از این تعداد ۴۰ پروژه را بر میز کار خودم قرار دادم و روز به روز در حال رصد روند آن هستم.

وی ادامه داد: پروژه‌هایی از جمله قطار شهری، باغ مشاهیر و رینگ چهارم از جمله این پروژه‌هاست چرا که شهر را تحت تأثیر قرار می‌دهد، از جنس زیرساختی، حمل و نقل، عمرانی و تفریحی است و امید است به همت مدیران تمام پروژه‌ها به خصوص این ۴۰ مورد را به نتیجه برسانیم‌.

شهردار اصفهان در حاشیه بازدید از پروژه باغ مشاهیر نیز بیان کرد: کار کردن در اصفهان کاری ساده نیست و باید با هویت شهر منطبق باشد.

قاسم‌زاده عنوان کرد: حدود ۲ سال مطالعات این پروژه طول کشید و در نهایت با ریزبینی به خروجی قابل قبولی رسیدیم.

کد خبر 750120

دیگر خبرها

  • بخش خصوصی می تواند از فروپاشی اقتصادی افغانستان جلوگیری کند
  • اجرای ۱۰۰۰ میلیارد پروژه عمرانی در روستاهای یزد
  • روند ۴۰ پروژه شاخص شهر را به‌صورت جزئی بررسی می‌کنم
  • رکود طرح‌های زیرساختی‌های خراسان شمالی در چهار سال گذشته
  • ۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ مقیاس در زنجان اجرا شد
  • اتصال «ائل داغی» به «آجی چای» در تبریز
  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
  • وزیر راه و شهرسازی عازم ابوظبی شد
  • همه پروژه های عمرانی شورای ششم کرج پیوست زیست محیطی دارند