Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@14:28:49 GMT

۵۵ راس دام فاقد مجوز در بوئین زهرا توقیف شد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۴۳۴۲

۵۵ راس دام فاقد مجوز در بوئین زهرا توقیف شد

سرهنگ حسین علیان نژادی روز پنجشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران واحد گشت انتظامی کلانتری ۱۱ پاسداران بوئین زهرا هنگام کنترل خودروهای عبوری از محورهای مواصلاتی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.
 وی افزود: در بررسی از مدارک مشخص شد راننده بدون مجوز حمل دام برای جا به جایی ۵۵ راس دام گوسفند اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 سرهنگ علیان نژادی با اشاره به اینکه بر اساس اعلام کارشناسان، ارزش تقریبی دام‌های مکشوفه یک میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: دام توقیفی به اداره دامپزشکی انتقال یافت و یک نفر متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.
شهرستان بویین زهرا در ۵۵ کیلومتری قزوین واقع شده است.
۶۱۰۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان قزوین قاچاق پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۴۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان زاوه گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی محور دولت آباد به باخرز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون حامل بار دام، مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.   سرهنگ اکبر محمدزاده افزود: مأموران انتظامی در بررسی مدارک راننده و در بازرسی از این کامیون، ۱۲۰ رأس گوسفند قاچاق فاقد هر گونه مجوز حمل را کشف کردند.   وی با بیان اینکه ارزش احشام کشف شده بنا بر نظر کارشناسان حدود ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: مأموران یک متهم را پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت ماه
  • کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • کاروان خودروهای شوتی در دشتستان توقیف شد
  • مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • قطع ارائه خدمات دولتی به صاحبان مجوز فاقد شناسه یکتا