Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی منطقه ۷ شهرداری اصفهان، علی اصغر شاطوری اظهار داشت: پارک خلاقیت کودکان در زمینی به وسعت حدود ۹ هزار متر مربع احداث می شود که  در آن دو محل ویژه در راستای فضای بازی کودکان و خلاقیت آنها در نظر گرفته شده است و با آبنمایی با ساخت حدود ۲۵۰ متر مربع به صورت دایره، زیبایی خاصی پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در طراحی این پارک جدول به کار نرفته و جداسازی فضای پیاده و فضای سبز با بتن و به صورت یکپارچه خواهد بود.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: علاوه بر پارک خلاقیت کودکان، چند پروژه مهم آبی از جمله احداث کلکتور و مخازن آب فضای سبز، پروژه خط انتقال پساب و .غیرهنیز در این منطقه در حال اجراست که با تکمیل آنها شاهد تحول در کیفیت، شادابی و سرزندگی هر چه بیشتر فضای سبز شمال شهر خواهیم بود.

وی با بیان اینکه کلکتور و مخازن آب فضای سبز در جنوب بلوار فرزانگان در حال احداث است، افزود: احداث ایستگاه پمپاژ و تصفیه‌خانه نیز در دستور کار قرار گرفته است.

شاطوری ادامه داد: پروژه خط انتقال پساب برای فضای سبز شمال شهر با پنج میلیارد تومان اعتبار در حال احداث است که با اتمام این پروژه‌ها می‌توانیم شاهد تحول در کیفیت، شادابی، سرزندگی هر چه بیشتر فضای سبز شمال شهر باشیم.

وی با اشاره به احداث پروژه بزرگ گلستان گفت: پروژه بزرگ گلستان با ۳۲ هزار و ۴۰۰ متر فضای فرهنگی، حدود دو هزار متر فضای ورزشی و ۱۵ هزار متر فضای سبز در حال احداث است.

                                    

با ما در شبکه های اجتماعی همراه باشید 

تلفکس :            ۳۴۵۹۴۴۰۴ - ۰۳۱
کانال تلگرام  :     isf_m۷ @
ایسناگرام :       isf_m۷
آپارات :           isf_m۷

سروش :          isf_m۷
پست الکترونیک:  
 isfahanmun۷@gmail.com
وب سایت :             www.mun۷.isfhan.ir   

      روابط عمومی منطقه ۷ شهرداری اصفهان        

کد خبر 4699031

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری اصفهان خلاقیت پارک و فضای سبز بوشهر قزوین شیراز شهرکرد ایلام هفته دولت عید غدیر خم گرگان یاسوج عید سعید قربان کهگیلویه و بویراحمد اربعین حسینی سانحه تصادف اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۴۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی و توسعه بوستان‌های منطقه ۵ قم

مدیر منطقه ۵ شهرداری قم گفت: بهسازی بوستان‌های منطقه در دستور کار قرار گرفته و از اولویت‌های سال ۱۴۰۳ است.

رضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به اینکه بهسازی بوستان‌های سطح منطقه ۵ در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: در سطح منطقه پنج ۲۲ بوستان وجود دارد که با توجه به عمر زیاد بعضی بوستان‌ها، بهسازی بوستان‌های منطقه در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در همین راستا بخش عمده پروژه بهسازی بوستان‌هایی چون بوستان اطلس، آزادگان و میخک با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیون تومان در سال گذشته انجام شده است.

مدیر منطقه پنج با بیان اینکه بهسازی و توسعه بوستان‌های منطقه در سال جدید نیز اجرا می‌شود، تصریح کرد: به منظور توسعه بوستان‌های منطقه ۵ بعضی اراضی در مرحله توافق است تا در مسیر توسعه بوستان‌ها اقداماتی انجام شود.

رحیمی با اشاره به اینکه سرانه بوستان‌ها در منطقه ۵ به ازای هر نفر شش متر مربع است، اضافه کرد: با توجه به کمبود بوستان و فضای سبز در منطقه پنج، در تلاش هستیم تا با احداث و توسعه بوستان‌ها سرانه فضای سبز را به حد مطلوبی برسانیم.

وی گفت: مساحت فضای سبز بوستان میره‌ای ۳۳۰۰ متر مربع و مساحت فضای سبز بوستان انار ۲۲۰۰ متر مربع است.

مدیر منطقه ۵ شهرداری قم احداث پارکینگ و تملک باغ‌ها را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در سال جدید دانست و افزود: احداث بوستان‌های جدید از جمله بوستان بصیرت از دیگر اقداماتی بوده که از سال گذشته دنبال شده و برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده است تا این بوستان سال جاری احداث و ساماندهی شود.

کد خبر 751410

دیگر خبرها

  • اعتبار ۲ هزار میلیارد ریالی برای احداث باغ مشاهیر در اصفهان
  • آیین بهره‌برداری از پروژه‌های سازمان پسماند شهرداری اصفهان آغاز شد
  • احداث فاز نخست بوستان جلالیه در محله گل محمدی
  • احداث سرویس بهداشتی در پارک حجاج تبریز
  • احداث سرویس بهداشتی پارک حجاج تبریز
  • بهسازی و توسعه بوستان‌های منطقه ۵ قم
  • منتخبان نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان تجلیل می‌شوند
  • (ویدیو) تعبیر خواب شهرداری زاکانی برای پارک‌های تهران
  • ایمن‌سازی درختان خطرآفرین در اصفهان
  • ایمن‌سازی درختان خطر آفرین در اصفهان