Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@09:32:47 GMT

ورود بیش از 18 میلیون زائر به خراسان رضوی طی 4 ماه

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۴۴۶۹

ورود بیش از 18 میلیون زائر به خراسان رضوی طی 4 ماه

معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: طی چهار ماه امسال ۱۸ میلیون و ۷۲ هزار و ۶۴ زائر و مسافر وارد این استان شده اند.

محمد صادق براتی عصر پنجشنبه در حاشیه استقبال از اولین گروه حجاج خراسانی در فرودگاه مشهد طی گفت و گو با ایرنا افزود: مقصد بیش از ۱۳ میلیون و هشت هزار و سه نفر از این تعداد مشهد بوده و با این تعداد زائر و مسافر طبق برنامه ریزی انجام شده مشکل خاصی پیش نیامده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: همچنین برنامه ریزی هایی برای زیارت آسان زائران بارگاه منور رضوی صورت گرفته و برنامه خاصی نیز پیش رو داریم که با اجرایی شدن آن امیدواریم بتوانیم بیش از پیش در خدمت زائران باشیم.

براتی گفت: این برنامه ریزی در راستای اجرایی شدن سفرهای ارزان انجام شده که با همکاری دستگاه های اداری و ستاد خدمات سفر استان از اول شهریور ماه اجرایی خواهد شد.

وی در باره بودجه زیارت نیز افزود: کارگروه ملی زیارت فعال شده و در جلسات این کارگروه در باره بودجه زیارت تصمیم گیری خواهد شد.

معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به عنوان بودجه زیارت در نظر گرفته شده که بخشی از آن متعلق به استان خراسان رضوی است و پیگیر تخصیص آن هستیم.

وی با اشاره به آغاز پروازهای بازگشت حجاج خراسانی از عصر امروز گفت: اولین پرواز آنان امروز در فرودگاه مشهد به زمین نشست که این پروازها تا ۱۷ شهریور ادامه دارد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۴۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکسته شدن رکورد جوجه ریزی سالانه مرغداری‌های شهرستان زاوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مسئول امور دام جهاد کشاورزی شهرستان زاوه با اعلام افزایش میزان جوجه ریزی به بیش از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار قطعه جوجه گفت: شهرستان زاوه در استان خراسان رضوی پس از شهرستان‌های سبزوار و تربت جام رتبه‌ی سوم جوجه ریزی استان را دارا است.
محمد پیروی افزود: علی‌رغم حذف بخش زیادی از یارانه‌های دولتی، سهم بخش خصوصی دراین بخش بیشتر شده وبا حمایت بهره برداران مرغدار از طریق پیگیری راه اندازی واحد‌های راکد وکمک به توسعه واحد‌های مرغداری اقتصادی نیمه فعال شهرستان زمینه برای بهبود وضعیت جوجه ریزی فراهم گشته است. 
وی گفت: شهرستان زاوه در استان خراسان رضوی پس از شهرستان‌های سبزوار وتربت جام رتبه سوم جوجه ریزی استان را دارا می‌باشد وبهبود مکانیزاسیون در بخش مذکور در اولویت برنامه ریزی جهاد کشاورزی است.

دیگر خبرها

  • اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از زنجان به سرزمین وحی
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • اولین گروه از زائران خراسان جنوبی به عمره اعزام شدند
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت
  • الزامات و برنامه زمانبندی تشکیل مرکز ملی داده‌های زیارت بررسی شد
  • حدود ۲ هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع مشرف می‌شوند
  • پذیرایی نجم‌الدین شریعتی از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی
  • شکسته شدن رکورد جوجه ریزی سالانه مرغداری‌های شهرستان زاوه
  • تشرف نزدیک به دو هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع