Web Analytics Made Easy - Statcounter

تولیت آستان قدس رضوی گفت: توسعه خدمات دارویی و پزشکی آستان قدس رضوی را از حیث کمی و کیفی دنبال می‌کنیم.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از آستان‌نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی در حاشیه بازدید از طرح‌های توسعه‌ای بیمارستان رضوی در جمع خبرنگاران عنوان کرد: در حوزه سلامت آستان قدس رضوی در نظر داریم تا امکانات بیمارستان رضوی، دارالشفاء امام رضا(ع) و مراکز داروسازی و تولید دارو را از نظر کیفیت و کمیت گسترش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر احمد مروی ادامه داد: هم‌اکنون چند دستگاه مجهز در حوزه پزشکی مانند دستگاه سی‌تی آنژیوگرافی را نیاز داریم که متأسفانه در مشهد و خراسان وجود نداشته و به لطف خداوند و با عنایت حضرت رضا(ع) موافقت‌های لازم برای خرید این دستگاه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مشهد حاصل شده است.
وی تصریح کرد: در حوزه تولید دارو در تلاشیم تا از نظر کیفیت، گستردگی و تنوع دارویی، شرایط و امکانات آستان قدس رضوی را افزایش دهیم تا بتوانیم با تولید داروهای باکیفیت، نیازهای دارویی کشور به خارج را به حداقل برسانیم

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آستان قدس رضوی تولیت آستان قدس رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۴۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سال گذشته به دستور وزیر امور خارجه و با مسؤولیت وزارت امور خارجه، نخستین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع)، با محوریت رفع مسائل زائران بین‌الملل برگزار شد و امسال نیز دومین نشست آن به میزبانی آستان قدس با حضور حجت‌الاسلام فقیه اسفندیاری، معاون امور بین‌الملل آستان قدس رضوی، علیرضا بیگدلی، معاون وزیر امور خارجه و حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد، معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی در اتاق جلسات معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی برگزار شد.

در این جلسه نسبت به فضای ظرفیت بین‌الملل شهر مشهد مقدس و مزیت‌های نسبی این شهر به عنوان شهر بین المللی و همچنین برگزاری نخستین اجلاسیه سفرای کشورهای زائر فرست در مشهد بحث و تبادل نظر شد.

دیپلماسی زیارت، حضور آستان قدس رضوی در رویدادها و نمایشگاه‌های بین‌المللی و همچنین حضور مؤسسات فرهنگی در نمایشگاه‌های مشهد از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

همچنین از دیگر موضوعاتی که در این نشست بحث و تبادل نظر شد، در خصوص مردمی‌سازی بحث زیارت در کشورهای هدف بود که چگونه مؤسسات و تشکل‌های مردمی در اقصی نقاط جهان بویژه کشورهای هدف بتوانند در خصوص گسترش کمی و کیفی زیارت تلاش کنند و بتوانیم با بهره‌مندی از ظرفیت مردمی در خصوص گسترش امر زیارت گام‌های مثبتی برداریم.

کد خبر 6088522

دیگر خبرها

  • برپایی پاویون دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه پزشکی ویتنام ۲۰۲۴
  • طرح‌های توسعه و تجهیز مدارس امسال با جدیت دنبال می‌شود
  • معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) آستان قدس رضوی
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ماست
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • با کشت هر گونه محصولات زراعی با آب غیرسالم برخورد می‌شود
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • به دنبال گسترش روابط اقتصادی و تجاری با چین هستیم