Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در اطلاعیه ای ضمن عذرخواهی از ناهماهنگی بوجود آمده در استقرار تماشاگران مسابقه پرسپولیس و پارس جنوبی در ورزشگاه آزادی، خواستار رعایت نظم و قوانین جدید بلیت فروشی الکترونیک شد. تاریخ انتشار: 20:51 - 31 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۳۵۷۶

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، در این اطلاعیه آمده است:

«طراحی گیت‌های ورودی و سامانه فروش بلیت الکترونیک در ورزشگاه آزادی با رعایت استاندارد‌های بین المللی و مطابق با استادیوم‌های معتبر جهان، توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، برای نخستین بار در مسابقه امروز پرسپولیس و پارس جنوبی اجرا گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این طرح به نوبه خود یک طرح جدید در راستای رویکرد پیشرفت و توسعه در ورزش کشور با قابلیت بالایی می‌باشد، ولی متاسفانه شاهد مراجعه تعداد زیادی از تماشاگران به ورزشگاه آزادی بدون در اختیار داشتن بلیت و کارت ملی بودیم که موجب بی نظمی و ازدحام در ورود سایر تماشاگران شد. بدین صورت که بیش از ۱۰ هزار نفر از طریق سایت اقدام به خرید بلیت الکترونیکی کرده و تعداد زیادی از تماشاگران حاضر در ورزشگاه، این مهم را اجرا ننموده و بیش از ۲۰ هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند!

شرکت توسعه ضمن عذرخواهی از تماشاگرانی که قوانین را رعایت و اقدام به خرید بلیت کرده بودند، خواستار رعایت نظم از سوی تمامی تماشاگران در مسابقات بعدی شد. ان شا الله در مسابقات بعدی، زمان کافی از چند روز قبل برای خرید بلیت اینترنتی وجود داشته و تماشاگران محترم با خرید بلیت و ارائه کارت ملی، بتوانند از تماشای مسابقه تیم محبوب خود در ورزشگاه، لذت ببرند.»   انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شرکت توسعه وزارت ورزش پرسپولیس پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۴۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود

طرفداری| مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می شود.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه آلومینیوم اراک را به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود