Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سید محمد صالحی، رییس سبک شورین کمپو کای کان درباره میزبانی اولین دوره رقابت های بین المللی سبک شورین کمپو در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود، ما از ۲۹ کشور دعوت کردیم ولی فقط ۹ کشور اعلام آمادگی کردند و در حال حاضر تیم‌هایی از کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان، تایلند و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. حضور دارند. امیدوارم میزبانی خوبی داشته باشیم.

او با اشاره به رشد این سبک در سال های گذشته ادامه داد: خوشبختانه این سبک در طول چند سال اخیر رشد خوبی داشته و علاقه‌مندان زیادی را به خود جذب کرده و قطعا در صورت حمایت بیشتر شاهد عملکرد درخشان ورزشکاران این سبک در سطح جهانی نیز خواهیم بود.

محمدرضا گودرزی، امور تبلیغات و رسانه‌ای سازمان شورین کمپو درخصوص نماد این مسابقات به برنا گفت: از نماد یوزپلنگ ایرانی که سمبل قدمت است برای نماد رقابت‌ها استفاده کردیم حتی سعی شده از سه رنگ قرمز، سفید و سبزهم در نماد وجود داشته باشد موضوعی که هیچ وقت در مسابقات بین المللی شاهد آن نبودیم.

در پایان سی‌فو مگینس رییس سازمان جهانی شورین کمپو نیز اظهار کرد: ورزشهای رزمی می‌تواند باعث اتحاد مردم از کشورهای مختلف شود. این ورزش‌ها به مردم یاد می‌دهد چگونه میتوان با حفظ اتحاد، باید برای بهترین بودن جنگید.

او ادامه داد: ایران یکی از کشورهایی است که در کاراته کنترلی قدرت زیادی دارد و هر زمان یک کارته‌کای ایرانی روی تاتامی می‌رود این قدرت نمایان می‌شود. به عنوان رییس سازمان شورین کمپو باید بگویم ما مفتخریم که نمایندگان ایران را در سازمان خودمان داریم.

مگینس افزود: ما از شیهان صالحی، مهدی فراهانی و مقامات ورزشی ایران که ما را در برگزاری این رقابت‌ها همراهی کردند، تشکر می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: افغانستان ایران پاکستان رشد عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۴۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد صمیمانه اوسمار با بازیکن مورد علاقه‌اش در سپاهان + عکس

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان در یکی از حساس‌ترین دیدار‌های هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، از ساعت ۱۹:۳۰ دیروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

این رقابت در نهایت با نتیجه تساوی برای دو تیم به پایان رسید تا شاگردان نکونام، مجدد بتوانند خود را در صدر جدول نگهدارند.

اما در حاشیه این رقابت تصویری جالب منتشر شده است که نشان می‌دهد اوسمار ویرا، سرمربی پرسپولیسی ها، در کنار زمین با رامین رضاییان، ستاره سپاهانی ها، برخوردی دوستانه و گرم داشته است. او قبلا از رضاییان به عنوان یکی از بازیکنان مورد علاقه خود یاد کرده بود.

منبع: همشهری آنلاین

 

tags # اوسمار ویرا ، پرسپولیس ، سپاهان سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • رونمایی از نماد جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۵ سیشل
  • ورزشی‌های چهاردهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط حمیده اسماعیل‌نژاد
  • برخورد صمیمانه اوسمار با بازیکن مورد علاقه‌اش در سپاهان + عکس
  • علاقه‌مند به توسعه روابط با ایران در تمامی حوزه‌ها هستیم
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • درگذشت صدای جوان رادیو
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • رقابت ۶۰۰ محصل استان در مسابقات قرآن