Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا سید رضا صالحی‌امیری غروب پنجشنبه در اختتامیه سومین کنگره ملی دستاوردهای علوم ورزشی و سلامت و اولین کنگره ملی مدیریت راهبردی در ورزش در سالن همایش های منطقه آزاد انزلی اظهار کرد: ورزش ایران به سرعت به سمت قله‌های توسعه در حال حرکت است و ورزشکاران ایرانی، سکوهای جهانی را یکی پس از دیگری تصاحب خواهند کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نظام تصمیم‌گیری در ورزش قهرمانی ایران مبتنی بر نظام تصمیم سازی است افزود: راه نجات کشور برای رسیدن به قله‌های توسعه این است باور کنیم که مسیر تصمیم‌گیری باید از مجرای تصمیم سازی حرکت کند.

صالحی‌امیری با اشاره به ضرورت دوری ورزش از هرگونه حاشیه تصریح کرد: ورزش امروز بیش از هر زمان دیگری به انسجام ، وفاق و پرهیز از حاشیه نیاز دارد و برای توسعه و تعالی همه جانبه ورزش باید از بروز حاشیه ها پرهیز کنیم .

وی با اشاره به اینکه کسب کرسی‌های بین المللی می تواند فرصت های زیادی را در اختیار ورزش ایران قرار دهد، تاکید کرد: از تمام ظرفیت های ورزش کشور برای رسیدن به المپیک ۲۰۲۰ توکیو و کسب سکوهای افتخار توسط ورزشکاران ایران اسلامی استفاده می شود و همه منابع ، امکانات و ظرفیت‌ها را در کنار هم قرار دادیم تا ورزشکاران ایران اسلامی د در المپیک ۲۰۲۰ توکیو بدرخشند.

رئیس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه ورزشکاران گیلانی سهم بسزایی در این المپیک خواهند داشت خاطر نشان کرد: در عرصه ورزش قهرمانی در آسیا جزء مدعیان هستیم و آینده ورزش قهرمانی ایران از آن نسل جدید در حال رویش است.

وی یادآور شد: منطقه آزاد انزلی با توسعه زیرساخت های خود می تواند میزبان رقابت های بین المللی باشد و در تلاشیم این منطقه را به عنوان مرکز برگزاری مسابقات بین المللی معرفی کنیم .

صالحی‌امیری با بیان اینکه ۲۰۹ رویکرد در کمیته ملی المپیک و ورزش قهرمانی ایران برای رسیدن به قله‌های توسعه در دستور کار قرار دارد گفت: نمی‌توان بدون داشتن یک برنامه استراتژیک اهداف بلند را تحقق بخشید و کمیته ملی المپیک در قالب ۱۷ کمیسیون تخصصی از۱۷۰ نفر از نخبگان کشور دعوت به همکاری کرده است.

وی همچنین با اشاره به برگزاری این کنگره خاطر نشان کرد:در این کنگره علمی با فراخوان علمی از سراسر کشور بیش از ۴۲۰ مقاله جمع آوری شد و ارزیابی من این است که گیلان می تواند در سال آینده این کنگره را به صورت بین المللی برگزار کند.

رئیس کمیته ملی المپیک در خاتمه تصریح کرد: با چاپ مجموع مقالات، دستاوردهایی برای توسعه و تعالی ورزش ایران ایجاد می شود تا بتوانیم از این ظرفیت در مسیر حرکت ورزش ایران به سمت قله‌های توسعه بهره بگیریم.

۷۴۷۱/۲۰۰۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر المپیک ایران ایران اسلامی سالن همایش نخبگان قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۵۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران

به گزارش خبرگزاری مهر، کیومرث هاشمی در پیامی عنوان قهرمانی ایران در رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. در این پیام آمده است:

«اقتدار فوتسال ایران در قاره‌ی کهن، بار دیگر با حضور یک تیم منسجم و قوی در قالب رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و در شرایطی که اکثر تیم‌ها نیز با رشد قابل توجهی همراه شده‌اند، به وقوع پیوست و موجبات خشنودی علاقمندان به ورزش را فراهم کرد.

با تقدیر از تیم ملی فوتسال ایران، همچنین کادر فنی و سرپرستی که پس از موفقیت در مراحل مقدماتی و حذفی، در فینال هم رقابت جذاب و جوانمردانه‌ای را با تیم میزبان پشت سر گذاشتند، این جام قهرمانی را به آنها و همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال و مردم ورزش دوست، صمیمانه تبریک می‌گویم و امیدوارم زمینه‌ی حضور مقتدر این تیم شایسته در رقابت‌های جام جهانی نیز به وجود آید.»

کد خبر 6091216

دیگر خبرها

  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • احمدعباسی: نمی‌دانم پاداش‌مان چیست ولی قول آینده را دادند
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • حالا آرون بروکس، تیلور جوان آمریکایی‌هاست؛ نه بزرگش کنیم نه دست کمش بگیریم