Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیز سهندی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد، ۲۸۲ مددجو را بیماران خاص و ۴۰۶ مددجو را نیز بیماران صعب‌العلاج تشکیل می‌دهند که از حمایت های درمانی این نهاد برخوردارند. 

وی با بیان اینکه خدمات متنوعی در حوزه درمان به مددجویان بیمار تحت پوشش ارائه می‌شود، اظهار داشت: امسال برای این بیماران خاص و صعب العلاج در مجموع ۲۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال هزینه درمان پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: کمیته امداد آذربایجان غربی برای ارائه خدمات درمانی به مددجویان بیمار با بیش از ۴۵۰ مرکز پزشکی، داروخانه، کلینیک و پاراکلینیک قرارداد درمانی دارد.

وی ادامه داد: مردم استان می‌توانند با وارد کردن کد دستوری *۷۷۸۸# و شماره‌گیری تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷ و همچنین مراجعه به آدرس اینترنتی www.emdad.ir برای کمک به  بیماران خاص و صعب‌العلاج اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: هم‌اکنون ۵۴ هزار نفر از مددجویان این نهاد حمایتی در استان از خدمات بیمه سلامت استفاده می‌کنند.

سهندی با بیان اینکه کمیته امداد برای رفاه بیماران تحت پوشش اهمیت ویژه‌ای قائل است، افزود: در حال حاضر تمامی مددجویان تحت پوشش این نهاد بیمه و دارای کارت درمان هستند.

بیش از ۱۸۰ هزار نفر در آذربایجان غربی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

این نهاد از سال ۱۳۵۷ خدمات خود را با فرمان امام راحل آغاز کرده و بیش از ۴۰ سال از فعالیت آن می‌گذرد.

۸۱۳۷/۶۱۸۵/

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر آذربایجان غربی امام راحل تلفن کمیته امداد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۵۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری

مدیرکل کمیته امداد امام استان ایلام از افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان در سال جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان ایلام؛ ناصر مرادی پویانی اظهار کرد: بیش از ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت و مستمری به مددجویان و نیازمندان زیر پوشش این نهاد در سال گذشته پرداخت شده است.

وی ادامه داد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار خانواده در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوارهای یک نفره یک میلیون تومان، دو نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره دو میلیون تومان، چهار نفره دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

مرادی پویانی اضافه کرد: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده‌های مددجو است، و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

کد خبر 748561

دیگر خبرها

  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۲۶۰۰ مترمربع فرش بافتند