Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-27@01:35:02 GMT

بارسا نه؛ نیمار فقط به رئال فروخته می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۵۲۹۲

بارسا نه؛ نیمار فقط به رئال فروخته می‌شود

دو روزنامه کاتالان اسپورت و موندو دپورتیوو امروز گزارش دادند که باشگاه پاری سن ژرمن مذاکره با باشگاه بارسلونا درباره انتقال نیمار را بلوکه کرده و درباره او تنها با رئال مادرید مذاکره می‌کند. اما بر اساس این گزارش‌ها بارسا از انتقال نیمار کاملا مایوس نشده و قصد دارد با یک پیشنهاد آخر شانس خود را برای جذب نیمار بیازماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسپورت می‌گوید بارسا به موفقیت خود در جذب نیمار همچنان امید زیادی دارد.

بارسا حتی شانس خود را با پیشنهاد انتقال قرضی با بند خرید تابستان آینده آزمود، ولی پاریسی‌ها تنها حاضرند درباره انتقال قطعی صحبت کنند حتی اگر مبلغ پرداختی برای نیمار در چند قسط پرداخت شود. در حال حاضر اختلاف دو طرف بر سر نیمار بسیار زیاد است و مدیران بارسا به این اعتقاد رسیده‌اند که PSG قصد کارشکنی داشته و نمی‌خواهد نیمار را به بارسلونا واگذار کند. اما به گزارش اسپورت در مدت زمان اندک باقی مانده از پنجره نقل و انتقالات بارسا هر آنچه در توانش باشد را برای جذب نیمار انجام خواهد داد.

تصمیم PSG برای بلوکه کردن مذاکره با بارسا قطعی است، ولی بارسا در‌های مذاکرات را باز نگه داشته و می‌داند که تصمیم PSG هر لحظه ممکن است تغییر کند. چرا که پاریسی‌ها وقتی در نهایت متوجه شوند که ممکن است پنجره نقل و انتقالات بسته شده و نیمار در این تیم ماندگار شود ممکن است هر پیشنهادی که به خواسته‌شان نزدیکتر باشد را بپذیرند.

مدیران بارسا معتقدند توپ حالا در زمین PSG است. اسپورت می‌گوید بارسا حاضر است ۱۶۰ میلیون یورو برای جذب نیمار پرداخت کند که یک قسط آن در حال حاضر و قسط دوم در جولای ۲۰۲۰ پرداخت شود. بارسا معتقد است این پیشنهاد خیلی خوبی است و در نتیجه قصد ندارند چیزی به آن اضافه کنند.

اسپورت به نقل از منابع خود می‌گوید مدیران بارسا می‌دانند که رئال مادرید در حال حاضر در حال بازی کردن با کارت‌های خود بوده و از اوایل ماه آگوست به صورت رسمی با پاری سن ژرمن و نیمار در حال مذاکره بوده است. بارسا ابتدا نگران ورود نیمار به این ماجرا بود، ولی حالا به صورت قطعی می‌داند که رئال مادرید به صورت جدی عزم خود را برای جذب نیمار جزم کرده و همین بارسا را نگران کرده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: نیمار رئال مادرید بارسلونا فوتبال نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۵۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیرت نیمار از عجیب‌ترین موقعیت‌سوزی سال!

به گزارش "ورزش سه"، کسب 33 پیروزی متوالی و متحمل نشدن هیچ شکستی در این فصل از رقابتها سبب شد تا الهلال به عنوان جدی ترین مدعی کسب عنوان قهرمانی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شناخته شود. اما آبی های ریاض به سد سختی به نام العین برخورد کرده و از دور مسابقات کنار رفتند.

الهلال با شکست تلخ 4 بر 2 در بازی رفت که در امارات برگزار شد، برای جبران این نتیجه پای به زمین مسابقه گذاشت اما پیروزی 2 بر یک این تیم کافی نبود تا العین بتواند در مجموع دو بازی رفت و برگشت راهی فینال مسابقات شود.

نیمار که در تابستان با انتقالی پر سر و صدا از پاریس سن ژرمن به الهلال پیوست، به دلیل پارگی رباط صلیبی در همان هفته های ابتدایی فصل کنونی، تمامی مسابقات امسال را به طور کامل از دست داد و بجز چند دیدار، هرگز نتوانست برای تیمش به میدان برود.

کاپیتان تیم ملی برزیل که با مصدومیت شدید در دیدار برابر اروگوئه حتی به مسابقات کوپا آمه ریکا نیز نمی رسد، شب گذشته در استادیوم کینگدام آرنا حضور داشت و عملکرد هم تیمی هایش را نیز از نزدیک به تماشا نشست اما تنها شاهد شکست و حذف تیمش از دور مسابقات بود.

در تصاویری که از فوق ستاره برزیلی در جایگاه ویژه استادیوم شکار شده، او روی آخرین موقعیت الهلال در این بازی که توسط ساویچ از دست رفت، به هوای گل برخاسته است اما ضربه بازیکن صربستانی به شکل عجیبی از بالای دروازه به بیرون رفت تا فقط حسرت نصیب نیمار و هواداران الهلال شود.

دیگر خبرها

  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!
  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا
  • واکنش جالب آنچلوتی به ماندنی شدن ژاوی در بارسا
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • حیرت نیمار از عجیب‌ترین موقعیت‌سوزی سال!
  • آخرین خبر از بارسلون: ژاوی نمی‌ماند!‏
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • داستان عجیب تعویض پیراهن موسیالا با مسی
  • موسیالا فاش کرد: داستان عجیب تعویض پیراهن با مسی
  • سرنوشت قایدی برای فصل بعد