Web Analytics Made Easy - Statcounter

گردان‌های حزب‌الله عراق اعلام کرد که به آمریکا در باره فعالیت‌هایش در عراق از جمله تعرض به مقرهای نیروهای الحشد الشعبی هشدار داد.

اخبار بین الملل_ این گروه  عراقی پنجشنبه (۳۱ مرداد) طی بیانیه‌ای آمریکا را مسئول حوادث عراق دانست و اعلام کرد: «بعد از پایان مقابله با داعش، آمریکا به مرحله حمله مستقیم به مراکز و مقرهای الحشد الشعبی منتقل شده است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه تلویزیونی العهد عراق، گردان‌های حزب‌الله این کشور تأکید کرد: «ما آمریکا را مسئول حمله به مقرهای نظامی می‌دانیم و اطلاع داریم که آن‌ها (آمریکایی‌ها) برای حملات دیگر نیز برنامه‌ریزی می‌کنند».

حزب الله عراق گفت که آمریکایی‌ها در این کشور برخی از «مزدورهای محلی» را به خدمت گرفته‌اند تا از آن‌ها برای جاسوسی از مقرهای نظامی و ارسال اطلاعات جمع آوری شده به آن‌ها استفاده کنند.

این گروه عراقی که زیر مجموعه سازمان الحشد الشعبی قرار داد، احتمال داد که «آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها» در آینده دست به انجام حملاتی به عتبات عالیات و شخصیت‌های ملی معروف بزنند.

حزب‌الله در این بیانیه «آخرین هشدار» را به آمریکا صادر و تأکید کرد که هرگونه حمله و تعرض جدید به مقرهای عراقی، «پاسخ دندان‌شکن» الحشد الشعبی را در پی خواهد داشت.

بعد از آنکه پایگاه هوایی بَلَد عراق (واقع در استان صلاح الدین) سه‌شنبه این هفته دچار حریق شد و بر اثر این حریق چند انفجار قوی رخ داد، برخی از رسانه‌ها و مقامات عراقی، منشأ این حادثه را خارجی اعلام کردند.

وزارت دفاع عراق اعلام کرده است که برای روشن شدن علت این حادثه تحقیقات گسترده‌ای انجام خواهد داد. با این حال، سازمان الحشد الشعبی از زبان «ابو مهدی المهندس»، معاون رئیس این سازمان اعلام کرد که آمریکایی‌ها پشت پرده انفجارهای انبارهای مهمات الحشد قرار دارند.

این سازمان پنجشنبه (یک روز بعد از هشدارهای المهندس) از سرنگونی یک پرنده مهاجم و ناشناس بر فراز یکی از مقرهای خود در اطراف شهر بغداد، پایتخت عراق خبر داد.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: عراق حزب الله عراق آمریکا حشدالشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۵۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) حملات پهپادی گسترده حزب‌الله به مقرهای نظامی اسرائیل

مقاومت اسلامی در لبنان از هدف قرار دادن مقر تیپ گولانی و مقر یگان اغوز «۶۲۱» در پادگان «شراگا» در شمال شهر اشغالی عکا خبر داد.

به گزارش ایسنا، طبق بیانیه حزب‌الله لبنان این حمله یک حمله هوایی ترکیبی با پهپاد‌های تهاجمی و انتحاری بود که مقر‌های مذکور را هدف قرار داد.

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد این حمله در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به شهرک عدلون و «ترور یکی از برادران مجاهد» آن انجام شده است.

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان ضمن انتقاد از سکوت جامعه جهانی در قبال کشتار غزه از آمادگی مقاومت لبنان برای درهم کوبیدن دشمن صهیونیستی خبر داد.

پیشتر رسانه‌های عبری گزارش دادند دود‌های متصاعد شده از شمال حیفا بعد از شنیده شدن صدای آژیر هشدار مشاهده شد.

طبق این گزارش‌ها، حزب‌الله لبنان به سمت هدفی مستقیم در نزدیکی حیفا شلیک کرده است.

پیش از این خبرنگار المیادین در این باره گزارش داد هدف نظامی در یکی از شهرک‌های ساحل اراضی اشغالی هدف مستقیم پهپاد‌های هجومی قرار گرفت.

خبرنگار المیادین افزود: هدف نظامی در عمق ساحل اسرائیل با پهپاد‌هایی که از جنوب لبنان شلیک شدند هدف قرار گرفت.

به گفته این خبرنگار، این حمله به واسطه اسکادرانی از پهپاد‌های شلیک شده از لبنان به سمت شهرک‌های الجلیل انجام شد که منجر به فعال شدن سامانه‌های پدافندی اسرائیل شد.

همچنین خبرنگار نظامی رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد ۲۰۰ هزار صهیونیست در پی شلیک سه پهپاد بر فراز نهاریا و عکا به پناهگاه‌ها رفتند.

به گفته این خبرنگار، در عید پسح سال گذشته میلادی نیز موجی از موشک‌ها به شلومی شلیک شد و امروز نیز در همین روز تعدادی پهپاد شلیک شدند. وضعیت امنیتی شمال اراضی اشغالی از زمان بد شده و امروز بدتر شده است.

از امروز عید پسح یهودیان به مدت یک هفته آغاز شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واکنش عجیب مدیرعامل تیک تاک به اقدام جو بایدن
  • خداوند در حادثه صحرای طبس نصرت خود را آشکار کرد
  • آمریکا : از طرح حمله اسرائیل به رفح اطلاعی نداریم
  • آمریکا: از طرح حمله اسرائیل به رفح اطلاعی نداریم
  • بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا + فیلم
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا
  • (ویدئو) بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا
  • (ویدئو) حملات پهپادی گسترده حزب‌الله به مقرهای نظامی اسرائیل
  • دامی که آمریکا برای عراق پهن کرد