Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دومین المپیاد استعدادهای برتر فوتبال کشور در بخش دختران به میزبانی مجموعه فرهنگی ورزشی ایثار کردان در استان البرز برگزار و شامگاه پنجشنبه با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

در این دوره از رقابت ها، ۳۲ تیم در رده سنی زیر ۱۵ سال از بیست و ششم تا سی و یکم مرداد ماه در مجموعه ایثار با یکدیگر رقابت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عصر پنجشنبه آخرین بازی های این المیپاد با انجام ۲ دیدار رده بندی و فینال پیگیری و در نهایت تیم فوتبال دختران کرمانشاه با پیروزی یک بر صفر در مقابل دختران کردستان قهرمان این دوره از المپیاد استعدادهای برتر فوتبال کشور شد.

همچنین دیدار رده بندی بین تیم های اصفهان و خراسان رضوی برگزار که این دیدار در وقت های قانونی با تساوی بدون گل پایان یافت و در ضربات پنالتی تیم خراسان رضوی توانست با نتیجه چهار بر ۲ در مقابل حریف خود پیروز و عنوان سومی این المپیاد را کسب نماید.

۷۴۱۴/ ۶۱۵۵

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استان البرز اصفهان تساوی بدون گل خراسان رضوی فوتبال قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۵۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی مس رفسنجان و گل گهر + فیلم

دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و گل گهر با تساوی یک بر یک به پایان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و گل گهر در چارچوب دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷:۴۵ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه سیدرضا مهدوی مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند.

سعید سحرخیزان از روی پاس روبرتو تورس در دقیقه ۲۸ برای گل‌گهر گلزنی کرد؛ در مقابل فرشید باقری از روی پاس سعید واسعی تک گل مس رفسنجان را به ثمر رساند.

خلاصه بازی مس رفسنجان و گل گهر کد خبر 749863

دیگر خبرها

  • الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شدند
  • تیم فوتبال امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شد
  • مرگ بر این فوتبال زشت/ افتضاحی زائیده ترس
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و گل گهر + فیلم
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد
  • راهیابی نوجوان سمنانی به جمع استعدادهای نویسندگی کشور
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد