Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@17:17:04 GMT

برای پیروزی در دربی می‌جنگیم

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۵۷۶۴

سیامک فراهانی در نشست خبری پس از دیدار مقابل سرخ‌پوشان پاکدشت اظهار کرد: بازیکنان داماش در طول 90 دقیقه با تمام وجود مقابل سرخ‌پوشان بازی کردند و این بازی جسورانه با کسب سه امتیاز همراه شد.

اخبار ورزشی_ وی با بیان اینکه نتیجه بازی نشان‌دهنده واقعیت مسابقه نیست، افزود: دو تیم نمایش دل‌چسبی ارائه داده و موقعیت‌های خوبی در طول مسابقه خلق کردند ولی این داماش بود که توانست از موقعیت‌های خود به‌خوبی استفاده کرده و به پیروزی دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با اشاره به اینکه داماش برای حضور مقتدرانه در رقابت‌های لیگ دسته اول باید قوی‌تر باشد، بیان کرد: تیم فوتبال داماش گیلان پس از سه فصل غیبت به رقابت‌های لیگ دسته اول بازگشت ولی با این تعداد بازیکن نمی‌توانیم مسابقات را پرقدرت ادامه دهیم.

فراهانی با تأکید بر اینکه سیاست‌های باشگاه را رأس این باشگاه مشخص می‌کند، افزود: ظرف یکی دو روز آتی هدف باشگاه برای حضور در لیگ یک مشخص می‌شود، باید بدانیم برای صعود به لیگ برتر بجنگیم یا هدفمان بقا باشد.

وی با بیان اینکه داماش در ثانیه‌های پایانی جواز حضور در رقابت‌های لیگ یک را کسب کرد، گفت: داماش در شرایط متفاوتی پا به رقابت‌های لیگ دسته اول گذاشته و بدن‌سازی‌مان متناسب با این رقابت‌ها نبود، باید قوی‌تر از رقابت‌های لیگ دسته دوم کار کنیم و این تنها مختص بازیکنان نیست، امکانات لجستیکی داماش در حد لیگ یک نبوده و باید قوی‌تر از گذشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با تأکید بر ارائه بازی جسورانه از سوی این تیم گفت: مقابل هر حریفی برای پیروزی به میدان می‌رویم، از حساسیت‌های دربی به‌خوبی آگاه بوده و برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم.

فراهانی با اشاره به اینکه سه تیم گیلانی نباید تنها به فکر پیروزی مقابل یکدیگر باشند، گفت: حساسیت‌های یک مسابقه لذت دیدار را بیشتر کرده و این کری خوانی‌ها هستند که بر جذابیت فوتبال اضافه می‌کنند، این کری خوانی‌ها نباید با توهین همراه شود.

وی با بیان اینکه توهین به مردم رشت یا انزلی توهین به تمام گیلک‌ها است، افزود: در بازی مقابل رایکا بابل هواداران این تیم پیش از مسابقه و انتهای مسابقه تیم داماش را تشویق کردند و از حرکت زیبا لذت بردیم.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با اشاره به اینکه 72 ساعت پیش از آغاز بازی مقابل رایکا سه بازیکن خود را از دست داد، بیان کرد: مدیران باشگاه با بنده صحبت کرده و اعلام کردند نمی‌توانند این سه بازیکن را حفظ کنند، متأسفانه از همکارانم گله‌مند هستم، بازیکنی که دو فصل در لیگ دسته دوم برایمان بازی کرد به‌راحتی به تیم لیگ برتری می‌رود و دستمان کوتاه است.

فراهانی با تأکید بر اینکه داماش به هیچ مربی یا بازیکنی متکی نیست، افزود: بازیکنان و کادر داماش با تمام وجود برای موفقیت این تیم تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه در مسائل کلان باشگاه دخالت نمی‌کند، گفت: حقمان پیروزی مقابل نیروی زمینی در بازی پلی‌آف بود، بیش از شش ماه منتظر صدور رأی دیدار خوشه طلایی ساوه و مقاومت تهران هستیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بازی داماش گیلان سرمربی تیم فوتبال فوتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۵۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!

به گزارش "ورزش سه"، در نشست خبری امروز منچستر یونایتد پیش از بازی مقابل برنلی اتفاق جالبی رخ داد. تن‌هاخ سه روزنامه‌نگار از سه روزنامه مختلف را به دلیل گزارش آنها پس از پیروزی منچستر یونایتد در ضربات پنالتی مقابل کاونتری در نیمه‌نهایی جام حذفی، از پرسیدن سوال در کنفرانس مطبوعاتی محروم کرد.

این مرد هلندی در جریان نشست امروز به سوالاتی از خبرنگاران روزنامه‌های سان، میرر و منچستر ایونینگ نیوز پاسخ نداد و اعلام کرد که به آنها توجه نخواهد کرد.

آینده تن‌هاخ در منچستر یونایتد پس از نتایج ضعیف در بازی‌های اخیر در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. از سوی دیگر سر جیم راتکلیف، مالک جدید هم علاقه‌ای به این مربی ندارد و در حال جستجو برای مربی مدنظرش است.

‌پس از پیروزی مقابل کاونتری در نیمه‌نهایی جام حذفی بسیاری از کارشناسان و رسانه‌ها، عملکرد یونایتد در این بازی و سپس واکنش برخی بازیکنان و اریک تن‌هاخ به پیروزی را «خجالت‌آور» و «رسوایی» توصیف کردند و این گزارش‌ها که به مذاق تن‌هاخ خوش نیامده بود منجر به رخ دادن اتفاقات امروز شد.

روزنامه‌نگاران مختلفی که این مربی را ناراحت کرده بودند، امروز اجازه حضور در کنفرانس را پیدا کردند اما با خشم او مواجه شدند و از پرسیدن سوالات‌شان محروم ماندند.

دیگر خبرها

  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!
  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)
  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • 14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول
  • باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است