Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال در هفته نخست رقابت‌های لیگ نوزدهم باید از ساعت 18 امروز در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز میهمان ماشین سازی باشد و اولین دیدار فصل جدید خودش را مقابل تیم تبریزی برگزار کند.

این دیدار نخستین دیدار رسمی استقلال با هدایت استراماچونی است و برای همین حدس زدن ترکیب آبی‌پوشان با توجه به تغییراتی هم که در فصل نقل و انتقالات داشتند کار سختی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار  آبی پوشان میلاد باقری، سینا خادم پور، رضا آذری، هروویه میلیچ، مهدی نوراللهی و سیاوش یزدانی راا در اختیار ندارند. یزدانی محروم است و سایر نفرات به دلیل عدم رسیدن کارت بازی و یا تصمیم فنی سرمربی بیرون گود مانده‌اند و در اولین دیدار استقلال غایب هستند.

در دروازه استقلال بدون شک شاهد حضور حسینی هستیم و در سمت راست و چپ خط دفاع استقلالی‌ها گزینه‌هایی بهتر از وریا غفوری و میلاد زکی‌پور در اختیار ندارند. محمد دانشگر مدافع میانی است و در نبود روزبه چشمی، پژمان منتظری و آرمین سهرابیان که از تیم جدا شدند و سیاوش یزدانی که محروم است تشخیص زوج او کار دشواری است ولی به احتمال  زیاد سرمربی ایتالیایی به شاهین طاهرخانی بازی می‌دهد.

در پست هافبک دفاعی مسعود ریگی و علی کریمی بازی می‌کنند و فرشید اسماعیلی و  فرشید باقری هم دیگر نفرات خط هافبک آبی‌پوشان خواهند بود. علی دشتی و مرتضی تبریزی هم گزینه‌های خط حمله آبی‌پوشان هستند.

نکته مهم در ترکیب استقلال وضعیت شیخ دیاباته است که توانست خودش را آماده اولین دیدار کند ولی سرمربی ایتالیایی بعید است به او در ترکیب اصلی بازی دهد و این بازیکن نیمکت نشین است.

ترکیب استقلال مقابل ماشین سازی:

سید حسین حسینی، وریا غفوری، محمد دانشگر، شاهین طاهرخانی،‌ میلاد زکی‌پور، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی،‌علی کریمی، فرشید باقری،‌ علی دشتی،‌ مرتضی تبریزی

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال استقلال تهران ماشین سازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۷۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب استقلال ملاثانی برای شگفتی‌سازی مقابل سپاهان

به گزارش ورزش‌سه، بر این اساس تیم فوتبال استقلال آبی‌پوش ملاثانی از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه فولاد آرنا با نفرات زیر برابر سپاهان صف آرایی می‌کند:
کردانی، سیدعلی، احسان علوان‌زاده، آنتیک، مومنی، فاتح، خالدی، وحید نامداری، حمودی، محمد اهل‌شاخه و پاک‌پرور.

همانطور که مشخص است سیاوش اکبرپور بازیکنان نامداری همچون مومنی، خالدی، حمودی و اهل شاخه را در ترکیب خود در اختیار دارد که سال‌های واپسین فوتبال خود را پشت سر می‌گذارند ولی تجربه آنها در دیدار حساس برابر سپاهان می‌تواند به کار نماینده شهر اهواز بیاید.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با آینتراخت فرانکفورت
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی
  • ترکیب استقلال ملاثانی برای شگفتی‌سازی مقابل سپاهان
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون