Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@20:16:17 GMT

اولتیماتوم آخر برای اعلام حقوق

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۷۳۲۷

اولتیماتوم آخر برای اعلام حقوق

عدم تمایل برخی دستگاه‌ها برای ثبت اطلاعات حقوق و مزایای کارکنان در سامانه مربوطه در نهایت به تصمیم دولت برای الزام آنها به اعلام اطلاعات تا حداکثر پایان شهریور انجامیده است و تنها یک ماه دیگر فرصت باقی است تا حتی دستگاه‌هایی که بیش از یک سال گذشته از قانون گریزان بودند، ورود کنند.

به گزارش ایسنا، حدود یک سال و نیم از راه اندازی سامانه ثبت حقوق و مزایا گذشت و در این بین تمامی دستگاه‌ها برای اجرای قانون ورود نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی خبرها از این حکایت داشت که تعدادی از دستگاه‌ها از جمله سازمانهای مربوط به قوه مجریه و قوه مقننه اطلاعات حقوق کارکنان را بارگزاری نکرده و در مجموع عملکرد کاملی از ماده (۲۹) قانون برنامه ششم توسعه که این الزام را داشته، وجود ندارد.

در این شرایط اخیرا هیات دولت با بررسی گزارش عملکرد دستگاه‌ها در ورود اطلاعات حقوقی کارکنان تصمیم گرفت تا فرصتی را برای تکمیل اطلاعات در سامانه تعین کند. قرار بر این شد تا پایان شهریور ماه تمامی دستگاه‌هایی که اطلاعات درج شده آنها ناقص بوده و یا اینکه اصلا ورود نکرده‌اند، در این رابطه اقدام کنند.

بر این اساس سازمان اداری و استخدامی هم طی نامه‌ای به این دستگاه‌ها خواسته بود تا فرآیند را تکمیل کنند.

 با توجه به اینکه در آخرین اطلاع‌رسانی نیز مشخص نشد که در مجموع چند دستگاه تاکنون اطلاعات حقوقی کارکنان را وارد کرده‌اند، به استناد اعلام گذشته سازمان اداری و استخدامی باید ۳۹۴۶ دستگاه اطلاعات خود را در سامانه حقوق و دستمزد ثبت می‌کردند که تا دی ماه سال گذشته ۲۲۰۰ دستگاه ورود نکرده بودند.

طبق ماده (۲۹) قانون برنامه ششم توسعه مقامات، رؤسا، مدیران تمام دستگاه‌های اجرایی شامل قوای سه‌گانه جمهوری اسلامی اعم از وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و مؤسسات و دانشگاه‌ها، شرکت‌های دولتی، مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت، بانک‌ها و مؤسسات اعتباری دولتی، شرکت‌های بیمه دولتی، مؤسسات و نهادهای عمومی غیر دولتی، مؤسسات عمومی، بنیادها و نهادهای انقلاب اسلامی، مجلس، شورای نگهبان قانون اساسی، بنیادها و موسساتی که زیر نظر ولی فقیه اداره می‌شوند و همچنین دستگاه‌ها و واحدهایی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر یا تصریح نام است اعم از اینکه قانون خاص خود را داشته یا از قوانین و مقررات آن تبعیت می‌کنند نظیر وزارت جهاد کشاورزی، شرکت ملی نفت، شرکت ملی گاز، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، بانک مرکزی، سازمان بنادر و کشتیرانی، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، صدا و سیما، ستاد اجرایی و قرارگاه‌های سازندگی و اشخاص حقوقی وابسته به آنها، اشخاص و دستگاه‌هایی هستند که باید اطلاعات حقوق و دستمزد خود را در این سامانه ثبت کنند؛ به نحوی که میزان ناخالص پرداختی به هر یک از افراد مشخص باشد و امکان دسترسی برای نهادهای نظارتی و عمومی مردم فراهم شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حقوق سامانه حقوق و مزایا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۷۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولتیماتوم اینتر به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد

اینتر ممکن است دومفریز را با 20 میلیون یورو به فروش برساند

طرفداری | دنزل دومفریز، وینگ بک راست هلندی اینتر در صورت رد پیشنهاد تمدید قرارداد این باشگاه ایتالیایی در تابستان 2024 فروخته خواهد شد.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، مدیران اینتر پیشنهاد جدیدی به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد ارائه کرده اند. پیشنهاد نراتزوری قراردادی تا تابستان 2027 و با دستمزد خالص 4 میلیون یورویی بوده و به او برای پاسخ هرچه سریعتر اولتیماتوم داده شده است. از قرارداد فعلی دومفریز با اینتر فقط یک فصل دیگر باقی مانده و اگر این بازیکن 28 ساله به پیشنهاد تمدید قرارداد پاسخ منفی بدهد، بلافاصله در لیست فروش قرار می گیرد زیرا نراتزوری نمی خواهد اتفاقات مشابه میلان اشکرینیار تکرار شود. در این صورت افعی ها 20 میلیون یورو برای فروش مدافع سابق پی اس وی آیندهوون درخواست خواهند داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ورود سامانه‌ ناپایدار به کرمانشاه
  • رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس: تنها ۲۰ حکم قانون هوای پاک اجرا شده است
  • اولتیماتوم اینتر به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد
  • ببینید | خبر بد هواشناسی برای این استان‌ها؛ ورود سامانه بارشی قوی در راه کشور
  • تداوم بارندگی در نیمه شرقی و ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور
  • انتشار آگهی در سکوهای اینترنتی به شرط ثبت‌نام در سامانه املاک و اسکان
  • آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد
  • ورود سامانه ناپایدار به جو استان کرمانشاه
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان‌غربی
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان غربی