Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس اتحادیه خیاطان زنانه و مردانه: مانتو‌های بدون دکمه در واحد‌های بدون مجوز تولید می‌شود که تولید این مانتوها، خلاف شئونات کشور است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، آقای حبیب طهماسبی نیک با اشاره به اینکه ممنوعیت تولید مانتو‌های بدون دکمه با ارسال پیامک به همه واحد‌های دارای مجوز اطلاع رسانی شده است، افزود: تولیدکنندگانی که به این اطلاع رسانی بی توجهی کنند پس از اخطار اولیه، به اماکن معرفی و پلمپ می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه 3 هزار واحد مجوزدار در تهران فعال است که 90 درصد این واحدها، مانتو دکمه دار تولید می‌کنند، گفت: بیش از 3 هزار واحد بدون مجوز نیز در تهران فعال است که این واحد‌ها در مراکزی مانند منزل مسکونی اقدام به تولید مانتو‌های بدون دکمه می‌کنند و ما اجازه ورود به آنجا نداریم.
رئیس اتحادیه خیاطان زنانه و مردانه با اشاره به اینکه بند قانونی برای جلوگیری از تولید مانتو‌های بدون دکمه وجود ندارد، ادامه داد: هم اکنون تولیدی‌های بزرگی در قرچک ورامین وجود دارد که اقدام به تولید مانتو‌های بدون دکمه می‌کنند، اما به دلیل خارج بودن از تهران، ما اجازه نظارت بر فعالیت این تولیدی‌ها نداریم.
طهماسبی با بیان اینکه تاکنون 50 تا 60 تولیدی برای پلمپ به اماکن معرفی شده است، گفت: باید واحد‌های بدون مجوز پلمپ شوند که در این راستا نیازمند همکاری اماکن هستیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تولید مانتو بدون دکمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۷۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهران مدیری هنوز برای تولید سریالش مجوز نگرفته است

آفتاب‌‌نیوز :

به تازگی خبر‌هایی مبنی بر ساخت سریال جدید مهران مدیری با عنوان «پدر قهوه» عنوان شده، اما هنوز به تایید رسمی نرسیده است؛ هرچند این کارگردان از آن دسته افرادی است که معمولا ترجیح می‌دهند پروژه‌هایشان را در بی‌خبری و در عین حال با توسل به انتشار اخبار غیررسمی پیش ببرند.

با این حال طبق پیگیری ایسنا از سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا)، مهران مدیری هنوز برای تولید سریال خاصی اقدام نکرده است.

ساترا اعلام کرد: «مدیری هنوز برای تولید سریال خاصی اقدام نکرده است و اخبار منتشرشده در فضای مجازی با موضوع تولید سریال «پدر قهوه» توسط مهران مدیری صرفاً گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای در فضای مجازی است.»

در اخباری که منتشر شده، عنوان شده است که «پدر قهوه» را می‌توان پروژه‌ی جدید مهران مدیری پس از برنامه‌ی «اسکار» دانست؛ رئالیتی‌شویی که اتفاقا استقبال چندانی هم از آن نشد و حالا داستان سریال جدید، در فضا و ساختاری کاملا متفاوت، حول موضوع مافیای قهوه در ایران می‌گذرد.

گویا قرار است ژاله صامتی ـ بازیگر محبوب سریال زیرخاکی ـ بازیگر نقش اول زن این سریال باشد. مهران مدیری نقش رئیس مافیای قهوه را ایفا کند و سام درخشانی هم یکی از نقش‌های محوری پدر قهوه را بر عهده بگیرد. همچنین از ترکیبی که برای بازیگران در نظر گرفته شده، می‌توان از همین حالا فضای کمدی کار و شباهتش با آثاری، چون مرد هزار چهره یا هیولا را متصور شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • طعم شیرین افزایش تولید با کاهش فواصل بهداشتی
  • تدابیر جدید عربستان برای جلوگیری از ورود بدون مجوز به مکه در موسم حج
  • امام جمعه خرم آباد : مانتوی بدون دکمه و پیراهن‌ کوتاه در بازار دیده می‌شود 
  • ضرورت ساماندهی تور‌های بدون مجوز برای جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی
  • جوجه ریزی در واحد‌های پرورشی طیور فقط با اخذ مجوز بهداشتی از دامپزشکی امکانپذیراست
  • هرگونه جابه جایی دام بدون اخذ مجوز در تربت‌ جام ممنوع شد
  • تسهیل سرمایه گذاری در بخش دامپروری با اصلاح جرائم بهداشتی
  • مهران مدیری هنوز برای تولید سریالش مجوز نگرفته است
  • فروش نان بدون برچسب تولید و قیمت جریمه به دنبال دارد
  • بیش از ۳ هزار لیتر چسب مایع بدون مجوز در خراسان شمالی کشف شد