Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@13:25:12 GMT

تصاویر/اماکن دیدنی و تفریحی ساری

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۷۹۵۹

تصاویر/اماکن دیدنی و تفریحی ساری

از دیدن این تصاویر لذت ببرید...

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۷۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۵۰۰ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در زنجان پرداخت می‌شود

رضا خواجه ای با بیان اینکه مقاوم سازی اماکن روستایی، موثرترین اقدام در جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها محسوب می شود، گفت: هم اکنون میزان مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی در این استان ۵۷ درصد است که با مقاوم سازی های امسال، این میزان به ۶۷ درصد خواهد رسید که این جهش در تاریخ فعالیت بنیاد مسکن کم نظیر است.

وی اظهار داشت: متقاضیان دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی ساخت مسکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت می‌توانند با مراجعه به بنیاد مسکن در شهرستان‌ها نیز نسبت به تکمیل پرونده‌های خود جهت دریافت تسهیلات اقدام کنند.

این مسوول ادامه داد: اقساط بازپرداخت تسهیلات جدید با نرخ سود پنج درصد، حدود ۳۵ میلیون ریال در ماه خواهد بود، که متقاضیان پس از تشکیل پرونده در بنیاد مسکن، به بانک مربوطه جهت عقد قرارداد معرفی می شوند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان از پیشنهاد افزایش سقف وام مسکن روستایی از سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به چهار میلیارد ریال خبر داد و گفت: مهاجرت معکوس ظرفیت و تقاضا برای ساخت و ساز در روستاها را افزایش داده است و همین مساله موجب می شود تا همه ساله و طبق قانون ۲۰۰ هزار فقره تسهیلات مسکن روستایی در کشور به متقاضیان پرداخت شود و هر سال نیز سقف آن افزایش یابد.

وی به ترغیب و تشویق و لزوم همکاری اعضای شورای اسلامی، دهیاران و مشارکت روستاییان در انجام طرح های مقاوم سازی اماکن روستایی اشاره کرد و افزود: اهالی روستاهای استان باید از فرصت پیش آمده استفاده کرده و با اخذ تسهیلات بانکی برای سلامتی و حفظ جان و اموال و پیشگیری از هرگونه خسارات احتمالی خانه های خود را مقاوم سازی کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان ادامه داد: سعی بر این است که با ادامه روند نوسازی اماکن مسکونی، زمینه‌ای جهت فراهم ساختن فرصت برای روستاییان، ایجاد بالندگی و خودباوری در روستاها و ارائه تعریف جدید از روستاها به عنوان واحدهای تولیدی و فرهنگی انجام شود.

وی اظهار داشت: بنیاد مسکن نیز بر اساس این تکلیف در بخشی از رسالت خود فعالیت‌ها را بیشتر معطوف به روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته کرده است.

خواجه ای خاطرنشان کرد: مقاوم سازی اماکن روستایی و مناطق محروم استان در واقع همان پیشگیری قبل از وقوع حادثه و جلوگیری از خسارات و تلفات جانی و مالی در برابر سوانح طبیعی است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • ۱۱۵۰۰ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در زنجان پرداخت می‌شود
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان
  • استانداردسازی آدرس‌های اماکن از طریق سامانه ملی جی نف
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • درخواست نام‌گذاری یکی از اماکن ورزشی به نام «مسعود اسکویی»
  • اماکن تاریخی کرمانشاه امروز تعطیل است
  • تخلیه بوستان‌های ساحلی دزفول در پی افزایش دبی «دز»/ هشدار خودداری از حضور در مناطق تفریحی
  • نجات ١٠ گردشگر در منطقه تفریحی غار زینگان