Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در مراسم Gamescom امسال عناوین بسیار زیادی معرفی شدند که یکی از محبوب‌ترین و چالش برانگیزترین عناوین این مراسم بازی The Witcher 3 است. شرکت سی دی پراجکت رد قرار است این بازی را وارد دنیای نینتندو و کنسول سوییچ کند. مدیر این شرکت اعلام کرد: شرکت ما برای ساخت این عنوان بسیار تلاش کرده است و تمام سعی خود را روی بهبود بخشیدن و مناسب سازی عنوان مذکور برای اجرا در کنسول سوییچ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بهینه سازی این بازی برای اجرا در کنسول سوییچ سعی شده است که بازی به طور کامل مناسب سازی شود و گیمر تمامی اتفاقاتی را که در کنسول‌های دیگر تجربه کرده است را بتواند در این دستگاه نیز تجربه کند.

او در ادامه گفت: اولین اقدامی که برای ساخت این بازی باید انجام میشد، بهینه سازی بازی The Witcher 3 برای سیستم ۳۲ بیتی سوییچ بود که با این کار صدای بازی به طور کامل به هم می‌ریخت و تقریبا کار اصلی شرکت ما بازسازی صداهای بازی بود. چرزانوفسکی در این رابطه می‌گوید که تقریبا بازسازی صداهای بازی یک سال به طول انجامیده است، جدا از این توسعه دهندگان بازی مجبور بودند تا روی فشرده سازی بازی کار کنند و همین امر باعث پایین آمدن کیفیت بازی می‌شد و این مشکل نیز باید با بهینه سازی مجدد می‌شد.

بیشتر بخوانید: شخصیت‌های سینمایی وارد عنوان مورتال کمبت می‌شوند

مدیر شرکت سی دی پراجکت رد همچنین گفت که در این بازی هیچ چیز حذف نشده است و گیمری که قبلا این بازی را تجربه کرده است، با ورود به نسخه سوییچ این بازی در خواهد یافت که کوچک‌ترین موارد نیز در این نسخه بازی حذف نشه‌اند، او در انتهای نیز اعلام کرد که هیچ کدام از NPCها نسبت به NPCهای موجود در نسخه PS4تغییر نداشته‌اند و حتی تعداد آن‌ها کم نشده است. این بازی قرار است در ۱۵ اکتبر برای کنسول نینتندو سوییچ وارد بازار شود.

انتهای پیام/

توضیح مراحل ساخت بازی The W‌itcher 3 برای کنسول سوییچ‌

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری بازی رایانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۸۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناخت توانمندی‌ها در حوزه آی‌تی در استان زنجان ضروری است

ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: در اکوسیستم فناوری و نوآوری هدف افزایش سهم تولید اقتصاد دیجیتال در تولید ناخالصی داخلی از محل توانمندسازی شرکت‌های فعال در حوزه فناوری دیجیتال است. 

محسن افشارچی شامگاه روز گذشته (چهارشنبه ۵ اردیبهشت‌ماه) در جمع فعالان بخش آی‌تی استان زنجان که در محل جهاددانشگاهی زنجان برگزار شد با اشاره به این‌که دی جی پی استان در بخش صنعت، معدن، کشاورزی به‌خصوص بهره‌وری و سرمایه‌گذاری رشدی داشته که در سال‌های آینده خود را نشان خواهد داد، اظهار کرد: در بخش خدمات هنوز کار داریم و خوب عمل نشده است‌. 

وی با بیان اینکه در بخش خدمات و فناوری با انرژی کمتر، آورده و رشد اقتصادی بیشتری می‌توان داشت، افزود: پیش‌نیاز پیشرفت این اکوسیستم برآورد توان شرکت‌ و استارت‌آپ‌ها و شناسایی نقاط قوت و مزیت نسبی آن‌ها است. 

افشارچی با بیان اینکه باید بدانیم در چه حوزه‌های توانمندی داریم، ادامه داد: متنوع‌سازی اکوسیستم‌ها با رویکرد نیازمحور و مسئله‌محور، تقویت اکوسیستم‌های موجود با رویکرد ارتقای زیرساختی رگولاتوری و میانجیگری و همچنین متنوع‌سازی اکوسیستم با رویکرد فناوارانه و آینده‌محور از جمله مسائلی است که باید بدان توجه کنیم. 

این مسئول با اشاره به اینکه دولت به عنوان تسهیلگر و میانجی‌گر است و در حوزه فناوری و اطلاعات ما باید نگاه به آینده داشته باشیم، تشریح کرد: ابتدا یک تعیین تکلیف از زیرساخت‌ها کنید و سپس توانمندی‌ها در هر حوزه ببینیم. 

وی با اشاره به استخراج نظام مسائل استان و کشور در بخش دولتی (زیرساخت‌ها سرویس و نرم‌افزارها) و شرکت‌های‌دولتی (اتوماسیون کارکردی و بهره وری)، بیان کرد: یکی از مشکلات اصلی کشور بهره‌وری است الان به طور مثال در کشاورزی ۹۰ درصد آب مصرف می‌شود و هیچ حساب و کتابی در این حوزه ندارد. در استان این توانایی وجود دارد که به طریق اینترنت اشیا، هوش مصنوعی و در کلیت علم آتی و فناوری بتوان متوجه شد این حجم مصرفی آب یا چاه بر مبنای انرژی مصرفی چقدر است. 

استاندار زنجان با بیان اینکه این توانایی را در حوزه آی‌تی و فناوری در جوانان استان زنجان شاهد هستیم،افزود: نرم‌افزارهای خوبی می‌توان در بخش‌های گردشگری، شهر هوشمند، بهداشت و سلامت حمل و نقل، کارخانجات، خدمات، تجارت و ... ساخت. 

وی با اشاره به متنوع‌سازی اکوسیستم با رویکرد فناورانه و آینده‌محور، ادامه داد: این به معنی ترغیب ایده‌پردازی مرز دانش ناظر بر سال‌های آینده و تکنولوژی‌های نوظهور است‌.  

استاندار زنجان ایجاد تامین نظام مالی و پشتیبانی با کمک بخش خصوصی، تعاملات با شرکت‌های بزرگ و پیشگام، ایجاد انکوباتورهای اقتصاد دیجیتال خصوصی را از جمله مواردی برای تقویت اکوسیستم حال حاضر با رویکرد میانجیگری دانست.

افشارچی با اشاره به زیرساخت ارتباطی، ذخیره‌سازی و محاسباتی در رابطه با تقویت اکوسیستم موجود با رویکرد رگولاتوری، خاطرنشان کرد: تسهیل فرایندهای کسب مجوزهای قانونی و ایجاد نظام تامین مالی استانی دو مورد از مسائلی هستند که اینجا می‌توان مطرح کرد البته که در تامین کمک مالی استان و صندوق نوآوری اقدامات خوبی انجام داده و برخی از شرکت‌ها از این مزایا بهره‌مند شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایران به هاب ترانزیت داده نزدیک می‌شود؟
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم
  • بخشی از آب سد گلستان امروز رهاسازی می‌شود
  • روایت سازنده مستند «مشتی اسماعیل» از شالیکاری
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • رفع تبعیض بین مدارس دولتی و غیرانتفاعی نیازمند راهکار سازنده است
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • رقیب چینی تراشه نورالینک ایلان ماسک معرفی شد
  • شناخت توانمندی‌ها در حوزه آی‌تی در استان زنجان ضروری است
  • انتخاب بهترین شرکت ساخت ویلا