Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-01@08:04:33 GMT

رم در پی جذب کالینیچ

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۹۲۷۹

رم در پی جذب کالینیچ

خبرگزاری میزان- مسئولان باشگاه رم علاقه‌مند به جذب مهاجم تیم اتلتیکومادرید هستند. تاریخ انتشار: 13:38 - 01 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۳۶۵۸

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، جان لوکا دی مارتزیو، کارشناس و خبرنگار شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» ایتالیا اعلام کرد باشگاه رم به دنبال جذب نیکولا کالینیچ، مهاجم اتلتیکومادرید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش، پاتریک شیک و دفرل، دو مهاجم جالوروسی در حال ترک این باشگاه هستند به همین دلیل مسئولان رم به دنبال تقویت خط حمله خود هستند و برای این کار مهاجم کروات اتلتیکومادرید را در نظر دارند.

کالینیچ ۳۱ ساله که پیشینه حضور در سری A را با تیم‌های فیورنتینا و میلان دارد، می‌تواند به طور قرضی با بند خرید اختیاری راهی رم شود.

این بازیکن فصل گذشته در ۲۴ بازی برای اتلتیکو به میدان رفت و ۴ گل به ثمر رساند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کالینیچ میزان اتلتیکومادرید رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۹۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان زیر ذره بین دادستانی کرمان

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان،  دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در نشست مشترک با مسئولان بخش گلباف از توابع کرمان با اشاره به طرح نا تمام آسفالت جاده از محور بم به گلباف و گلباف به شهداد و نهبندان از سال ٨٣  افزود: متأسفانه با وجود اتمام مهلت پیش بینی شده برای اجراء، دو جاده به طول ٢٠ کیلومتر چندین سال معطل مانده و همچنین  با آسفالت جاده  سختگذر حسن آباد به سیرچ به طول ۶ کیلومتر بسیاری از مشکلات مردم منطقه  رفع می شود.

 مهدی بخشی افزود:  در  تکمیل  نشدن  طرح آسفالت جاده شهداد به نهبندان، قصور و ترک فعل  بررسی می شود.

شایان ذکر است  قرار شد: جلسه‌ای با حضور مسئولان اجرائی استان  برای رفع سایر مشکلات مطرح شده از جمله در آستانه تعطیلی قرار گرفتن دانشگاه پیام نور گلباف، تخصیص بخشی از کویر گلباف به شهرستان بم، ضرورت  اختصاص یک دستگاه بولدوزر برای پهنه بندی مناطق سیلابی، تأخیر در اجرای کامل طرح نهضت ملی مسکن در گلباف و ... برگزار شود.

 

دیگر خبرها

  • مسئولان مشکلات کارگران را مورد توجه قرار دهند
  • آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا
  • بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره
  • آیا مسئولان از هلی کوپتر اورژانس استفاده می‌کنند؟!
  • لواندوفسکی: بارسلونا را ترک نخواهم کرد
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • خبرگزاری کره شمالی جلوتر از مسئولان ایران
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود
  • تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان زیر ذره بین دادستانی کرمان