Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه دشمن فرهنگ و اقتصاد ما را نشانه گرفته و مردم و مسئولان باید بیشتر مراقب باشند، تصریح کرد: دشمن با تهاجم فرهنگی قصد دارد غیرت ما را غارت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز یکم شهریور در خطبه‌های نماز جمعه مرکز خراسان شمالی با تبریک هفته دولت به دولتمردان به دیدار اخیر رییس جمهور و هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری با هر دولتی که بر سرکار آمده، کنار آمده اند، هم نقد و نصیحت و هم نقاط قوت‌ها را بیان کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه رهبری با رفتار و عمل خود به ما آموخته اند که جنگیدن راه به جایی نمی‌برد بلکه باید خوبی‌های دولت را برجسته و نقاط منفی را نادیده گرفت، اظهارداشت: لذا باید همه با هم همکاری کنیم تا کارها پیش برود.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی، بیان کرد: رهبری در این دیدار دو اولویت مهم فرهنگ و اقتصاد را به دولتمردان گوشزد کرده و فرمودند: در حال حاضر یک جبهه گسترده علیه فرهنگ ما احساس می شود که دشمن با سرمایه گذاری بر روی فرهنگ ما، قصد ضربه زدن به جامعه را دارد.

 

حجت‌الاسلام یعقوبی بیان کرد: مستکبران عالم دست به دست هم داده اند تا با استحاله فرهنگی جوانان را از فرهنگ اصیل اسلامی دور کرده و فرهنگ غرب را بر جامعه حاکم کنند لذا مسئولان نباید غفلت کنند و باید مراقب این توطئه باشند.

 

امام جمعه بجنورد، با بیان اینکه دشمن در مسائل فرهنگی دو برنامه دارد؛ تغییر ذهنیت‌ها و باورها را اولین برنامه و تحریک هوس‌ها و شهوت‌ها را دومین برنامه دشمن معرفی کرد و گفت: آنها با دستکاری باور جوانان، ذهنیت جوانان را شخم زده و نگاه آنان به آینده را به یاس تبدیل می کنند همچون کاری که با مردم آندلس کردند که وقتی متوجه شدند با حمله نظامی راه به جایی نمی‌برند، با ترویج فساد، بر جامعه مسلط شدند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، با انتقاد از انواع پوشش‌های نامناسب در جامعه از مسئولان خواست برخورد جدی با منشاء اصلی این فسادها داشته باشند و تصریح کرد: باید مراقب بود دشمن تلاش دارد غیرت ما را به غارت ببرد چرا که اگر حیا از زنان و غیرت از مردان گرفته شود، دشمن پیروز میدان می‌شود.

 

وی در تشریح سخنان مقام معظم رهبری در حوزه مسائل اقتصادی هم با بیان اینکه چه بخواهیم و چه نخواهیم نفت در دست دشمن است و با نفت سیاست‌بازی می کند، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بر افزایش فرآورده‌های  نفتی تاکید داشته و همواره توصیه می کنند مسئولان دست از خام فروشی بردارند.

 

وی همچنین از جمله پیشران‌های اقتصادی جامعه را توجه به رونق مسکن بیان کرد و گفت: اگر مسئولان به حوزه مسکن سازی بیشتر اهمیت دهند و همچنین کشاورزی رونق بگیرد، اوضاع اقتصادی جامعه بهتر خواهد شد.

 

حجت الاسلام یعقوبی ادامه داد: از بین بردن دست اندازهای مسیر تولید و صنعت از دیگر بیانات مقام معظم رهبری در دیدار دولتمردان بود که اگر مسئولان سخنان رهبری را تابلو مسیر خود قرار دهند قطعا سریع‌تر به نتیجه مطلوب خواهیم رسید.

 

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، مسئولان را بر الگو قرار دادن این دو بزرگوار توصیه کرد و گفت: این دو بزرگ مرد وقتی به مقام و منصب رسیدند همچون قبل در راه خدمتگزاری تلاش کردند و با مردمداری و روحیه جهادی و ولایی، به مقام شهادت رسیدند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در پایان با گرامیداشت روز صنایع دفاعی، دستاوردهای انقلاب در حوزه نظامی از جمله موشک‌های نقطه زن و تجهیزات پیشرفته نظامی که اخیرا رونمایی شده را مایه مباهات ایران اسلامی نام برد.

 

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید غدیر خم عید غدیر روز جهانی مسجد روز جهانی مساجد مسجد مساجد روزنامه غدیر اردبیل بیرجند خطبه نماز جمعه فرهنگ اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۹۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی ظهر چهارشنبه در دیدار با خانواده شهید ناصر عمرانی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس در شهر اهرم به مناسبت هفته کار و کارگر اظهار کرد: حضور در منزل شهدا و زیارت خانواده آنها که افرادی‌صبور و کم توقع هستند، افتخاری بزرگ برای همه مسئولان نظام اسلامی است و همه ما در جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم در مسیر راه شهدا ثابت قدم می‌کند.

وی تصریح کرد: حضور خانواده‌های معزز و معظم شهدا در بین ما نعمت بزرگی برای جامعه اسلامی است و نباید این حضور در منزل شهدا تنها به یک دیدار خلاصه و محدود گردد بلکه لازم است برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه این دیدارها به صورت مستمر بوده و توصیه خانواده معزز و معظم شهدا در خدمت رسانی به جامعه مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار تنگستان اضافه کرد: در دیدارهایی که انجام می‌شود خانواده معظم شهدا هیچ گاه خواسته شخصی از مسئولان نداشته و ندارند و در همه دیدارها توصیه‌هایی خانواده معزز و معظم شهدا به مسئولان خدمت رسانی بی منت به مردم است که این هم نشان از بزرگواری و روحیه بلند آنان در پیشبرد اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: خانواده معظم شهدا در دفاع از ارزش‌های اسلامی تمام هستی خود را تقدیم راه خدا کردند و این کمترین وظیفه مسئولان است تا ضمن سرکشی به آنان، از نزدیک با مسائل و مشکلات آن‌ها آشنا شده و با افتخار در صدد رفع مشکلات بر آیند.

لطفی اضافه کرد: آنچه امروزه داریم همه آنها مدیون خون پاک و مطهر شهدا، صبر و استقامت خانواده‌های شهدا و از خودگذشتگی ایثارگران و آزادگان هستیم و هیچ شکی در آن نیست.

کد خبر 6087654

دیگر خبرها

  • بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود
  • تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر انقلاب به مسئولان
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • تاکید بر رفع آسیب‌های جامعه از سوی مسئولان
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • کرمانشاه نیازمند انجام اقدامات قرارگاهی است
  • اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری
  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل