Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، محمد محقق، رهبر حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان به تیم انتخاباتی «ثبات و همگرایی» به رهبری عبدالله عبدالله پیوست.

تیم انتخاباتی ثبات و همگرایی در اطلاعیه آورده است: عبدالله عبدالله و حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان به رهبری حاجی محمد محقق با در نظرداشت وضعیت حساس فعلی کشور، با درک مسئولیت های بزرگ ملی،‌ برای تقویت وحدت ملی و تضمین یک افغانستان متحد، سربلند، قوی و پر افتخار توافق کردند تا در انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۸ مشترکا به مبارزه بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اطلاعیه افزوده است: رهبری تیم ثبات و همگرایی در حالیکه از حمایت استاد محمد محقق به گرمی استقبال می‌کند، این تحول را نقطه عطفی در مبارزات انتخاباتی این جریان می‌داند. ثبات و همگرایی به عنوان نقطه وصل همه اقوام کشور در حالیکه پیروزی در انتخابات آینده و شکل‌گیری حکومت همگرا و با ثبات به حمایت گسترده مردم را محتوم می‌داند برای طرفداران و هوادران خود از پیوستن احزاب، جریان‌ها و شخصیت‌ّهای با نفوذ ملی به این جریان نوید می‌دهد.

گفتنی است که محقق پیش از این به عنوان معاون دوم در تیم انتخاباتی «صلح و اعتدال» به رهبری محمد حنیف اتمر حضور داشت. این تیم انتخاباتی دچار اختلافات داخلی شد و عملا از هم پاشیده است.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محمد محقق عبدالله عبدالله افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۹۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما... | حکم اعدام هاشم آغاجری یادتان هست؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، عبدالله گنجی فعال رسانه ای اصولگرا در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما ظاهرا جمهوری اسلامی باید هزینه اعدام را پرداخت کند.

حکم اعدام هاشم آغاجری یادتان هست؟ او هنوز استاد دانشگاه تربیت مدرس است. اما خرداد ۱۳۸۲ بیش از صد مجروح در زد و خوردهای درون دانشگاهی داشتیم.

کد خبر 847129 برچسب‌ها اغتشاش خبر ویژه اعدام عبدالله گنجی

دیگر خبرها

  • متعهد به برق رسانی یکسان در افغانستان هستیم
  • خون شریک ۲ + فیلم
  • از مردم افغانستان حمایت می کنیم
  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • عبدالله گنجی: توماج صالحی حتما اعدام نمی‌شود
  • عبدالله گنجی : توماج صالحی حتما اعدام نمی شود / حکم اعدام هاشم آغاجری یادتان هست؟
  • توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما... | حکم اعدام هاشم آغاجری یادتان هست؟
  • محمد خوش‌چهره: «اقتصاد» میدان شلغم‌فروشان شده است!
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • خاندوزی: امروز دومین جلسه همگرایی سیاست‌های ارزی برگزار خواهد شد + فیلم