Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@15:30:30 GMT

صنعت گردشگری در گرمی مغان رونق می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۰۸۲۷

صنعت گردشگری در گرمی مغان رونق می‌گیرد

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری اردبیل ، اکبر بهنامجو روز جمعه در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان گرمی افزود: طراحی برای دریاچه گردشگری گیلارلو از قبل انجام نشده ولی طرح مناسبی برای این مجموعه اجرا شده است.

وی گفت: راه و شهرسازی متولی احداث رینگ دور دریاچه است که عملیات اجرایی آن شروع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهنامجو بیان کرد: در زمینه روشنایی نیز با اداره برق مبادله موافقت‌نامه صورت گرفته که عملیات روشنایی منطقه را به اتمام برسانند.

وی افزود: بعد از تامین زیرساخت ها، این مجموعه به بخش خصوصی واگذار و به عنوان قطب گردشگری گرمی مورد استفاده اهالی و مسافران قرار می‌گیرد.

 وی همچنین با اشاره به اقدامات راهسازی در حوزه شهرستان گرمی اظهار داشت: چهار خطه‌کردن جاده گرمی از سمت رضی در حال اجرا می‌باشد و امسال بیش از هشت کیلومتر این مسیر به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار اردبیل تشریح کرد: فاز بعدی اقدامات حوزه راه زیرسازی ورودی شهر گرمی که پنج کیلومتر آن رو به اتمام است.

وی افزود: همچنین جاده گرمی به بیله‌سوار هم مجوزهای اولیه توسط راه و شهرسازی اخذ شده و همزمان با سفر رئیس‌جمهوری چهار خطه کردن این مسیر آغاز می‌شود.

استاندار اردبیل با اشاره به اجرای سه مجتمع آبرسانی در شهرستان گرمی از تکمیل آن تا ۲ سال آینده خبر داد و اظهار داشت: این سه مجتمع شامل تازه‌کند، موران و بالازاده می‌باشد که برای آبرسانی به روستاهای این شهرستان در حال اجرا می‌باشد.

او بیان کرد: راه و آب جزو مشکلات اصلی شهرستان گرمی می‌باشد و دولت در چند سال آینده خدمات قابل محسوسی را در این زمینه به مردم این شهرستان ارائه خواهد کرد.

استاندار اردبیل همچنین با اشاره به تخصیص پنج هزار میلیارد ریال اعتبار در سال جاری برای آبرسانی به این استان گفت: شهرستان گرمی هم سهمیه خوبی از این اعتبار به خود اختصاص داده است.

بهنامجو اظهار داشت: با توجه به اینکه بدنه سد تازه‌کند آماده شده ولی تصفیه‌خانه آبرسانی از این مجموعه به ۱۱۰ روستا در پایین دست آماده نشده و پیگیر هستیم در مصوبات سفر رئیس‌جمهوری قرار بگیرد.

گرمی مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

۶۰۱۸/۶۰۱۶

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر اقتصاد مقاومتی برق راه و شهرسازی روشنایی گردشگری قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۰۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز ۱۰۰ میلیارد تومانی اجرای طرح‌های آبرسانی شیروان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ رضا عطایی در دیدار با فرماندار شیروان با ارائه گزارشی از وضعیت آب شرب در شهر‌ها و روستا‌ها و طرح‌های در حال اجرای شهرستان شیروان گفت: در شهرستان شیروان سالانه بیش از ۱۵ میلیون مترمکعب آب از منابع آبی این شهرستان استحصال و در مخازنی با حجم ۳۲ هزار مترمکعب ذخیره سازی می‌شود و پس از گندزدایی از طریق ۱۳۰۰ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع در دسترس مشترکان قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به طرح‌های در حال اجرای این شهرستان افزود: برای اتمام طرح‌های ناتمام این شهرستان، حدود ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان در ادامه به طرح‌های امسال نیز اشاره کرد و بیان داشت: اولین گام شرکت در سال ۱۴۰۳ اتمام طرح‌های نیمه تمام است و در تعریف پروژه‌های جدید نیز اولویت با شهر‌ها و روستا‌هایی است که مشکلات بیشتری دارند.
دولت اسماعیل زاده فرماندار شهرستان شیروان نیز در این دیدار افزود: در این شهرستان طرح‌های آبرسانی در حال اجرا را به وضوح مشاهده می‌شود و این نشان دهنده‌ی عزم راسخ شرکت آبفا برای رفع مشکلات مردم و خدمات رسانی مطلوب به آن‌ها است.
اسماعیل زاده افزود: در سال ۱۴۰۲ ما بیشترین اعتبار را به آبرسانی اختصاص دادیم و در سال جدید نیز با توجه به نیاز آبی که در شهر‌ها و روستا‌ها مشاهده می‌شود سعی خواهیم کرد همچون گذشته اعتبارات بیشتری به موضوع آبرسانی اختصاص دهیم.
شهرستان شیروان دارای ۵ شهر و ۱۳۴ روستا در مجموع، ۶۶ هزار مشترک آب دارد.

دیگر خبرها

  • فرودگاه گناباد، پیشران توسعه و رونق در جنوب خراسان رضوی
  • بارش‌های سیل‌آسا اردبیل را در بر می‌گیرد
  • تخصیص اعتبارات لازم برای حوزه میراث‌فرهنگی شهرستان گرمی
  • تکذیب صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان استان اردبیل
  • ظرفیت های گردشگری گرمی در قالب جشنواره معرفی می شود
  • جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد
  • نیاز ۱۰۰ میلیارد تومانی اجرای طرح‌های آبرسانی شیروان
  • مرمت خانه‌های تاریخی اردبیل امسال تعیین تکلیف می‌شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند