Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@08:28:42 GMT

بیش از ۱.۵ میلیون تردد در گمرک بیله‌سوار ثبت شد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۰۹۲۵

بیش از ۱.۵ میلیون تردد در گمرک بیله‌سوار ثبت شد

به گزارش روز جمعه ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری اردبیل ، اکبر بهنامجو در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بیله‌سوار همچنین از نصب دستگاه ایکس‌ری در گمرک

بیله‌سوار خبر داد و افزود: با نصب این سیستم در گمرک بیله‌سوار ترانزیت کالا و صادرات به آسانی انجام می‌گیرد.

او سرمایه‌گذاران را سربازان اقتصادی و مدافعان مرزها در جبهه مقدم اقتصاد دانست و اظهار داشت: هر گونه حمایت از سرمایه‌گذاران وظیفه ذاتی مسئولان است و باید از قشر سرمایه‌گذار حمایت جدی و جهادی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل همچنین با اشاره به اینکه راه بیله‌سوار به پارس‌آباد و گرمی چهار بانده می‌شود، گفت: راه بیله‌سوار _ پارس‌آباد توسط مشاور مطالعه شده و در جریان سفر رئیس‌جمهوری به استان تامین اعتبار

و عملیات اجرایی این مسیرها آغاز می‌شود.

او همچنین با اشاره به اینکه ۱۴۰ کیلومتر در استان بزرگراه وجود دارد، افزود: در برنامه سه ساله ۳۵۰ کیلومتر به میزان بزرگراه‌ها افزوده می‌شود.

بهنامجو با بیان اینکه در بیشتر روستاهای استان مشکل آب وجود دارد، گفت: پنج هزار میلیارد ریال برای آبرسانی به روستاها و قشلاق‌های عشایری استان تخصیص یافته و در آینده نزدیک مشکل آب بیش از هزار روستای استان تعیین تکلیف می‌شود.

وی همچنین بر لزوم حل مشکل آنتن‌دهی موبایل در برخی از روستاهای استان تاکید کرد و افزود: با تلاش مسئولان خط‌دهی موبایل در بیشتر روستاها حل شده و مشکل روستاهایی که مشکل آنتن‌دهی دارند نیز بزودی بررسی و مرتفع می شود.

استاندار اردبیل اظهار داشت: احقاق حق عشایر از پایاب سد خداآفرین به هیات دولت ارسال شده و در آینده نزدیک بحث این موضوع نهایی خواهد شد.

در این جلسه طرح‌های دارای مشکل کشاورزی و صنعت و گردشگری بیله‌سوار مغان بررسی و راهکارهای مناسب برای حل موانع و مشکلات توسط نمایندگان بانک‌های عامل، مدیران دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی ارائه شد.

شهرستان بیله‌سوار در ۱۶۵ کیلومتری شمال اردبیل در جوار جمهوری آذربایجان قرار دارد، تنها گمرک فعال استان در این شهرستان واقع است. 

۶۰۱۸/۶۰۱۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گمرک جمهوری اسلامی ایران بیله سوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۰۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه نخست گمرک پرویزخان در ترانزیت خارجی

علی اصغر عباس‌زاده مدیرکل گمرک استان کرمانشاه گفت : بیشترین میزان ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین ماه سال جاری از مبدا گمرک پرویزخان در استان کرمانشاه انجام گرفته است.

وی با آمار ارائه شده از سوی گمرک ایران اشاره کرد و افزود: ترانزیت خارجی از مسیر ایران در اولین ماه از سال ۱۴۰۳، به رقم یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن رسید.

مدیرکل گمرک استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: این میزان ترانزیت خارجی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

عباس‌زاده ادامه داد: بر اساس ارائه شده از سوی گمرک ایران، گمرک پرویزخان با ۴۸۶ هزار تن کالا بیشترین میزان ترانزیت خارجی مبدا در بین گمرکات کشور را به خود اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: گمرک شهید رجایی با ۳۷۷ هزار تن و گمرک باشماق با ۲۰۳ هزار تن در جایگاه بعدی قرار گرفتند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۱ درصدی صادرات از پایانه مرزی بیله سوار
  • کسب رتبه نخست گمرک پرویزخان در ترانزیت خارجی
  • پیش‌بینی تولید ۱۶۰ هزار تن گندم در بیله‌سوار
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • با نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان اردبیل آشنا شوید
  • زمان مناظره‌ کاندیداهای پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز
  • محدودیت‌های ترددی در محور پرترافیک اردبیل – آستارا
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • ۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار
  • نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور