Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموستا علی سبحانی در خطبه های نماز جمعه این هفته سروآباد با اشاره به دغدغه فرماندار این شهرستان نسبت به عدم انعکاس خدمات دولت در فضای مجازی گفت: خدماتی که توسط دولت برای مردم انجام می شود باید به درستی و با صداقت منعکس شود.
وی با تبریک فرا رسیدن هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت بهترین فرصت برای بیان عملکرد و خدمات انجام شده نظام و دولت در جامعه است تا همه مردم از این خدمات و اقدامات با خبر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه موقت سروآباد یادآور شد: امروز یکی از دغدغه های مسئولان نظام و دولت خدمتگزاری بیشتر به مردم است و مردم نیز باید قدردان خدمات و اقدامات انجام شده باشند و از ایجاد تفرقه و اختلاف که به نفع دشمنان نظام است، دوری کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: این دنیا مزرعه آخرت است و کسانی که عمل صالح و کردار نیک انجام می دهند از مرگ ترس و هراسی ندارند و مرگ برای آنها شیرین خواهد بود.
ماموستا سبحانی افزود: کسانی که عمل و کردار صالح انجام نداده و در راه ظلمت و تاریکی قدم گذاشته اند همواره از مرگ در هراس هستند و در همان لحظه ای که آنها را در قبر می گذارند، جهنم به آنها نشان داده می شود.

فرماندار سروآباد نیز در سخنانی با تبریک فرا رسیدن هفته دولت به تشریح برنامه های این هفته در شهرستان پرداخت و گفت: در گرامیداشت هفته دولت تعداد ۳۶ طرح و پروژه در سطح شهرستان با هدف خدمت رسانی و محرومیت زدایی افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.
کامیار میرزایی افزود: بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال پروژه در سطح شهر و روستاهای شهرستان سروآباد در بخش های عمران، راه، آبرسانی، ورزشی، ‌ گاز رسانی، خدماتی، برق رسانی و کشاورزی افتتاح می شود.
وی یادآور شد: ۶۰ میلیارد ریال طرح و پروژه در سطح ۲ شهر سروآباد و هورامان و بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال نیز در سطح ۷۳ روستای تابعه شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود.
میرزایی تاکید کرد: با توجه به کمبود اعتبارات در سطح استان و شهرستان، دولت تمام عزم خود را برای رفع محرومیت و توسعه و پیشرفت شهرستان مرزی سروآباد جزم کرده و اجرای پروژه ها و طرح های عمرانی و محرومیت زدایی همچنان ادامه دارد.
وی با انتقاد از عدم انعکاس خدمات دولت در جامعه گفت: خدمات و اقداماتی که دولت در راستای محرومیت زدایی و توسعه استان کردستان و شهرستان سروآباد انجام می دهد آنچنان که باید و شاید در فضای جامعه منعکس نمی شود ولی برخی خبرهای غیر واقعی بسرعت در جامعه منتشر می شود.
میرزایی اظهار داشت:‌ بیان کردن این موارد که خلاف واقعیت است، موجب پیشرفت و توسعه استان کردستان و شهرستان سروآباد نیست بلکه باعث پسرفت می شود و این همان چیزی است که به نفع دشمنان نظام و ملت است.

۷۳۵۴/۹۱۰۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان نماز جمعه اهل سنت سروآباد خطبه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۱۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت‌الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۸۰ فرمان هشت ماده‌ای مبارزه با فساد را ابلاغ کردند گفت : این ابلاغ تاکنون اجرا نشده است و عمل به توصیه های ایشان سبب ریشه کنی فساد در کشور می شود.

وی با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و فرا رسیدن روز معلم ادامه داد : شهید مطهری، شخصیتی بزرگوار و گرانقدر بود که کمتر کسی در مورد وی می‌تواند کامل صحبت کند.

او افزود: در این روز باید از معلمان که نقش موثری در تربیت فرزندان و آینده‌سازان این سرزمین دارند، به بهترین شکل ممکن قدردانی شود.

وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای جوانمردی، مروت، مهمان‌نوازی، دستگیری از محرومان و ضعیفان، فروتنی، تواضع، گذشت و گشاده‌رویی را از ویژگی‌های پهلوانان دانست.

امام جمعه موقت گرگان همچنین با یادآوری فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر گفت:کارگران از اقشار زحمتکش در هر جامعه‌ای محسوب می‌شوند و باید نگاه ویژه‌ای به آنان داشت 

او افزود : اعتراضات کارگران در آمریکا که منجر به فراخوان اعتصابات سراسری مبنی بر کاهش ساعات کاری از ۱۴ ساعت به هشت ساعت شد، دلیل اصلی نامگذاری این روز است.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • ماموستا ملااحمد فخری منشأ خدمات بسیاری برای دین بود
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است
  • در نشر و انتقال آرمان‌های انقلاب دچار ضعف هستیم
  • کدام برخورد گشت ارشاد با زنان تذکر رهبری را در پی داشت؟
  • برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند
  • مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند
  • چرا رهبری درباره گشت ارشاد و طرح نور تذکر داده بودند؟
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل