Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های نماز جمعه امروز گرگان اظهار داشت: تعامل دو سویه بین دولت و اقشار مختلف ملت راهگشای مشکلات مختلف کشور است.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: هرچه ارتباط و همکاری مردم و قوه مجریه تقویت شود امکان حل دغدغه‌ ها و مشکلات جامعه بیشتر خواهد شد.

آیت الله نورمفیدی خاطرنشان کرد: دشمن شبانه روز با استفاده از ایادی خود در منطقه در حال فعالیت است تا بین مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شکاف ایجاد کند و برای این موضوع بر روی مشکلات و تنگناهای معیشتی مردم تکیه و متمرکز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در گلستان بیان کرد: مشکلات و سختی‌های اقتصادی مردم در حوزه اقتصاد قابل کتمان نیست اما نباید اجازه داد تا این مسائل سبب سوء استفاده دشمنان شود.

آیت الله نورمفیدی به دیدار اعضای هیات دولت با مقام معظم رهبری و سخنان رهبر انقلاب در آن دیدار گفت: بحث اقتصاد و فرهنگ محوری ترین مباحث ایشان در این دیدار بود که باید برای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب حداکثر تلاش از سوی مدیران اجرایی کشور انجام شود.

امام جمعه گرگان افزود: تقویت کالاهای داخلی و ضرورت استفاده از محصولات ساخت ایران یکی از راهکارهای تقویت اقتصاد کشور است که باید با تکیه بر توان داخلی محصولات مطلوب و شایسته ملت ایران تولید کرد و با این کار علاوه بر رفع مشکلات حوزه تولید و اشتغال را هم کاهش دهیم.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: کشاورزی از اهمیت ویژه‌ ای در اقتصاد ایران برخوردار است و باید مشکلات این حوزه رسیدگی و برطرف شود و تعامل خوبی باید بین مسئولان این بخش و کشاورزان برقرار باشد تا به خودکفایی برسیم.

آیت الله نورمفیدی اضافه کرد: تولیدکنندگان که رزمندگان جنگ اقتصادی و گرداننده چرخه اقتصادی کشور هستند باید حمایت شوند.

نماینده ولی فقیه در گلستان به مسئولان استان توصیه کرد زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی در این استان را فراهم کنند تا مشکلات بیکاری جوانان حل شود چرا که دولت به تنهایی نمی‌ تواند این مشکلات را حل کند.

آیت الله نورمفیدی همچنین به مشکلات بخش فرهنگی اشاره کرد و افزود: مقابله جدی و هوشمندانه با هجوم دشمنان به مبانی دینی و اخلاقی لازم است و جوانان نیز باید بیشتر از قبل هوشیار باشند تا تحت تاثیر و القاء افکار و فرهنگ بیگانگان و دشمنان قرار نگیرند.

آیت الله نورمفیدی در ادامه با بیان این که رییس قوه قضاییه به صورت تهاجمی و نشان دادن لبه تیز شمشیر این قوه در مبارزه با فساد اداری و اقتصادی وارد شده، یادآور شد: در وهله اول باید داخل این نهاد اصلاح شود.
امام جمعه گرگان افزود: سلامت قضات و پاک دامنی آنان شرط لازم برای توفیقاتشان است و یک قاضی فاسد نمی تواند با فساد مبارزه کند.
آیت الله نورمفیدی به سالروز ولادت بوعلی سینا هم اشاره کرد و گفت: پزشکی شغل شریف و بسیار حساسی است و خوشبختانه اغلب جمعیت پزشکان ایران اخلاق محور و درست کار هستند اما عده ای قلیل پزشکی را به عنوان دکان کسب و کار در نظر گرفتند که توصیه می‌کنیم این رویه را اصلاح کنند.
نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: مردم هم در ارزیابی‌ های خود از جامعه پزشکان منصف باشند و خطای چند نفر را به کل جامعه تعمیم ندهند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایرنا گرگان شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گلستان نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۱۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران اساس و بنای رونق تولید و پیشرفت جامعه هستند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان نقش و اهمیت کارگران در رونق تولید و پیشرفت جامعه؛ اساس و بنای توسعه کشور را کارگران دانست که در همه عرصه ها اعم از صنعتی، خدماتی، کشاورزی با تلاش و پشتکار در پی آبادانی کشور هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت الاسلام حبیب الله غفوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرمانشاه- یازدهم اردیبهشت- روز کارگر را به کارگران کشور، که با عرق جبین در پی کسب روزی حلال هستند تبریک گفت.

وی همچنین به نقش مهم کارفرمایان در رونق تولید و سرمایه در کشور اشاره کرد که محصولات مورد نیاز را تولید و برای کارگران اشتغال ایجاد می‌کنند.

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالگرد شهادت آیت الله مطهری و روز معلم در ۱۲ اردیبهشت ماه؛ هفته معلم را به معلمان و فرهنگیان استان تبریک و از آنان خواست در کنار تعلیم، به تربیت اخلاقی و رفتاری دانش آموزان اهتمام ویژه داشته باشند.

وی همچنین به روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در هفته آتی اشاره کرد گفت: پهلوان در تاریخ کشورمان یعنی فرهنگ انسانیت، جوانمردی و مردانگی؛ پهلوانان محلات از حق مظلوم و فقرا در مقابل زورگویان و ظالمان دفاع می‌کردند و همیشه به اخلاق‌های جوانمردی و خوب مزیّن بودند و الگوی برای جوانان و نوجوانان محلات محسوب می‌شدند لذا باید این فرهنگ را پاس بداریم.

سفر رئیس جمهور به پاکستان مهم بود

حجت‌الاسلام غفوری سفر رئیس جمهور به کشورهای پاکستان و سریلانکا را مهم ارزیابی کرد و گفت: این سفر پس از عملیات غرور آفرین «وعده صادق» به رژیم صهیونیستی و تهدیدات و تحریم‌های آمریکا صورت گرفت، یعنی زمانی که آمریکا کشورها را به تحریم در صورت مبادله با ایران تهدید می‌کرد از این نظر در عرصه بین المللی مهم است.

وی همچنین به تفاهم نامه‌های اقتصادی و امنیتی این سفرها اشاره و بیان کرد از اولویت‌های ما باید مبادلات اقتصادی با کشورهای همسایه با توجه به اشتراکات فرهنگی و اقتصادی امنیتی باشد.

امام جمعه کرمانشاه در پایان این خطبه‌ها؛ وفات ماموستا؛ «فخری» امام جمعه شهر جوانرود را به مردم اهل تسنن استان کرمانشاه تسلیت گفت.

کد خبر 748131

دیگر خبرها

  • کارگران اساس و بنای رونق تولید و پیشرفت جامعه هستند
  • آمریکا عامل همه جنگ‌ها در دنیا است
  • مشکلات کارگران از سر راهشان برداشته شود
  • مسولان استانی به شهرستان‌های کوچک بیشتر توجه کنند
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است
  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند
  • ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند