Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@17:25:12 GMT

مسابقات بین المللی شطرنج جام آفتاب در خمین آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۲۲۰۱

مسابقات بین المللی شطرنج جام آفتاب در خمین آغاز شد

کامران مدنی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: سومین دوره رقابت های آزاد بین المللی شطرنج جام آفتاب استان مرکزی یادواره فتوای امام خمینی(ره) با حضور بیش از ۲۵۰ شطرنج باز با عنوان هفته دولت و از سری برنامه های ورزشی کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی و یک هزار شهید شهرستان خمین عصر امروز (جمعه) با حضور مسئولان استانی و محلی در مجموعه فرهنگی بیت تاریخی امام راحل در خمین آغاز شد و تا هفتم ماه شهریورماه جاری ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات شطرنج استان مرکزی افزود: در این رقابت های بین المللی شطرنج بازان کشورهای اتریش، پرتغال، ارمنستان، چین، افغانستان، عراق، روسیه، گرجستان، آذربایجان و ایران شرکت دارند.

 مدنی بیان داشت: ورزشکاران در دو گروه بالای ریتینگ ۱۹۰۰ و زیر ۱۹۰۰ در ۹ دور به روش سوئیسی به رقابت می پردازند.

رئیس هیات شطرنج استان مرکزی تصریح کرد: بر اساس آیین‌نامه فنی مسابقات، زمان مجاز تاخیر برای هر بازیکن ۳۰ دقیقه از زمان آغاز هر دور می باشد و زمان بازی برای هر بازیکن ۹۰ دقیقه و ۳۰ ثانیه پاداش برای هر حرکت از اولین حرکت بازی می باشد.
 
مدنی اظهار داشت: رده‌بندی نهایی بر اساس امتیازات کسب شده در پایان تعیین خواهد شد. چنانچه دو یا چند بازیکن امتیازاتی برابر کسب کنند برای تعیین رتبه آنها از گره‌گشایی به ترتیب اولویت تعیین شده فنی استفاده خواهد شد.

وی ادامه داد: اعضای هیات ژوری متشکل از سه عضو اصلی و دو ذخیره پیش از شروع دوره اول مسابقات(در جلسه فنی) برگزیده شدند. اعتراض به رای سرداور باید حداکثر تا ۳۰ دقیقه پس از پایان دوره به صورت کتبی همراه با مبلغ ۱۰۰ هزار تومان به یکی از اعضای هیات ژوری تسلیم شود.

مدنی خاطرنشان کرد: در صورت پذیرفته شدن اعتراض و تغییر رای مبلغ مورد نظر به معترض عودت داده می شود و در صورت ناموفق بودن اعتراض، این مبلغ نزد کمیته برگزاری مسابقات باقی خواهد ماند مگر اینکه اعضای هیات ژوری تصمیم دیگری اتخاذ کنند.

کد خبر 4699781

منبع: مهر

کلیدواژه: مسابقات شطرنج ورزش مسابقات بین المللی ورزشی بوشهر شیراز قزوین شهرکرد هفته دولت ایلام عید غدیر خم گرگان یاسوج خطبه های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد سانحه تصادف اربعین حسینی عید سعید قربان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۲۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارکستر نوای آفتاب سال جدید را با موسیقی بی کلام آغاز می‌کند

ارکستر نوای آفتاب در نخستین فعالیت هنری خود در سال ۱۴۰۳ ، قطعاتی از موسیقی بی کلام را به صحنه خواهد برد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امین سالمی رهبر ارکستر نوای آفتاب ضمن بیان این خبر، گفت: نخستین اجرای ارکستر نوای آفتاب در سال 1403، سی و یکم خرداد و با اجرای کنسرتی در بخش موسیقی بدون کلام برگزار می‌شود.

وی درباره علت اجرای کنسرتی بدون حضور خواننده  توضیح داد:  از سال 1387 که اجرا با ارکسترهای مختلف  را آغاز کردم  همیشه دغدغه‌مان این بود که در کنار خواننده‌ای که همراه ارکستر اجرا می‌کند،‌ توانایی‌های خود ارکستر و اعضا ارکستر نیز دیده شود چرا که  عموما توانایی ارکسترها به دلیل حضور خواننده تحت الشعاع محبوبیت یا عدم محبوبیت خواننده قرار می‌گیرند و آن طور که باید و شاید به چشم نمی‌آیند.

نگاهی به آخرین اجرای ارکستر سمفونیک تهران / رپرتواری جذاب با اجرایی متوسط

ارکستر نوای آفتاب در سال 1402 در  دو مجموعه اجرا با خواننده همراه بود اما برای سال جدید با مشورت دوستان و همکارانم در ارکستر و موسسه نوای آفتاب مهر تصمیم بر آن شد که کنسرتی بدون کلام با ارکستری 40 نفره  داشته باشیم.

قطعات اجرا تنظیم و آماده شده است و تمرینات ارکستر نوای آفتاب از دهم اردیبهشت آغاز می‌شود و پس از اخذ مجوز از دفتر موسیقی درباره دیگر جزئیاتِ این اجرا اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • این تحلیل که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ / آیا وضعیت هراسناک است؟ / امید با توافق روی آغاز نو، و بازتعریف جدید شکل می گیرد
  • این که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ / آیا وضعیت هراسناک است؟ / امید با توافق روی آغاز نو، و بازتعریف جدید شکل می گیرد
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • آغاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دراهواز
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • آغاز مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • ارکستر نوای آفتاب سال جدید را با موسیقی بی کلام آغاز می‌کند