Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-08@13:54:25 GMT

الریاضیه: برانکو در الاهلی ماندنی شد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۲۳۱۶

الریاضیه: برانکو در الاهلی ماندنی شد

روزنامه عربستانی الریاضیه در گزارشی اعلام کرد که برانکو ایوانکوویچ در الاهلی ماندنی شده است.

به گزارش مشرق، روزنامه «الریاضیه» عربستان در گزارشی که عصر امروز (جمعه) منتشر کرد، از ادامه کار برانکو ایوانکوویچ در تیم فوتبال الاهلی عربستان خبر داد.

الریاضیه در این باره نوشت: پس از جلسه‌ای که با حضور شاهزاده منصور بن‌مشعل، مشاور رئیس و احمد بامعوضه، مدیر اجرایی باشگاه الاهلی برگزار شد، مدیران الاهلی دوباره به برانکو رأی اعتماد دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه همچنین تصمیم گرفت که بازیکن صربستانی این تیم یعنی دنیل الکیسیچ را در  لیست فروش قرار دهد و مذاکره با یک هافبک بازیساز دیگر را آغاز کرده است.

در همین حال، مدیریت باشگاه الاهلی به زودی قرارداد یک بازیکن را خارجی را که در پست مدافع چپ بازی می‌کند، فسخ خواهد کرد که انتظار می‌رود ظرف 48 ساعت آینده به صورت رسمی اعلام شود.

به گزارش تسنیم، الاهلی عربستان با حضور برانکو ایوانکوویچ، با شکست برابر الهلال در مجموع دو بازی رفت و برگشت از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حذف شد. این تیم همچنین هفته نخست لیگ عربستان را با تساوی مقابل تیم العداله پشت سر گذاشت.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: باور 373 بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی الاهلی عربستان برانکو ایوانکوویچ الریاضیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۲۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی اکبر صالحی با سفیر عربستان دیدار کرد

علی اکبر صالحی، رییس پیشین سازمان انرژی اتمی با عبدالله بن سعود العنزی سفیر عربستان سعودی در ایران در حاشیه اولین کنفرانس بین المللی علوم و فنون هسته ای دیدار کرد. 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • بردیا سعادت در لیگ ترکیه ماندنی شد
  • سیلی البلیهی به بازیکن الهلال پس از بازی حساس
  • تئاتر سرمربی پرتغالی: همه به من توجه کنید! (عکس)‏
  • سوم خرداد به یک روز ملی و به یاد ماندنی در تاریخ تبدیل شده است
  • خلاصه بازی الهلال و الاهلی + فیلم
  • عزت‌‎اللهی در نقش مهندس الاهلی!
  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد
  • علی اکبر صالحی با سفیر عربستان دیدار کرد
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • آمریکا این بار با اف ۱۵ های جدید جیب عربستان را خالی می‌کند