Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-08@18:29:36 GMT

واکنش فتاحی به عصبانیت سرمربی استقلال

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۲۹۲۶

واکنش فتاحی به عصبانیت سرمربی استقلال

به گزارش وانانیوز، 

سعید فتاحی درخصوص مشکلات زیرساخت‌های ورزشگاه بنیان‌دیزل تبریز گفت: مشکل در گیت ورودی بود که ما آن را پیش‌بینی می‌کردیم. زمانی که سیستم جدیدی راه‌اندازی می‌کنید، مشکلاتی دارد. ما و باشگاه‌ها زمان زیادی نداشتیم، اما ببینید چه اتفاقات خوبی افتاده است. ورودی‌ها جدا شده و صندلی‌ها شماره‌گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر کسی می‌تواند از سکوی مربوط روی صندلی خودش بنشیند.

وی ادامه داد: در ورزشگاه یادگار امام 40 گیت نصب و همه صندلی‌های این ورزشگاه هم عوض شده است. همه اینها به خاطر احترام به هواداران است که امیدوارم آنها هم احترام بگذارند. بلیت‌فروشی به باشگاه‌ها واگذار شده و آنها در این دو سال موظف بودند بلیت‌فروشی را کاملاً الکترونیکی کنند. باشگاه‌ها می‌توانند در سایت خود بلیت‌ها را بفروشند و کارت هواداری صادر کنند تا تماشاگران همیشه کد ملی یا اسم خود را ارائه نکنند. برخی هواداران هم که ثابت نیستند و کارت هواداری ندارند، باید وقت بیشتری بگذارند. شما بلیت سینما را هم به این راحتی نمی‌خرید.

رئیس کمیته مسابقات با اشاره به وقفه لیگ برتر در ماه شهریور خاطرنشان کرد: دو هفته اول مسابقات را برگزار می‌کنیم و پس از آن با فیفادی مواجه هستیم. تیمی مانند ماشین‌سازی، 20 روز زمان دارد تا امکانات خود را که امروز مشکل داشت، برطرف کند. تنها یک گیت جایگاه استقلالی‌ها خراب شد و نتوانست کار کند که نیم‌ساعت در آن اختلال ایجاد شد. بقیه گیت‌ها خوب کار می‌کردند. مردم به خوبی استقبال کردند و 800-700 بلیت  از سامانه خریدند.

فتاحی درباره بی‌نظمی ورزشگاه آزادی در دیدار پرسپولیس - پارس جنوبی تصریح کرد: هفت هزار تماشاگر پرسپولیس از سامانه بلیت خریدند. قبول دارم که سایت هم مشکل داشت، اما ای کاش هوادارانی که بلیت نمی‌خریدند، احترام می‌گذاشتند و این یک بازی را نمی‌دیدند تا سیستم راه می‌افتاد. شرکت تجهیز قول داده که ورزشگاه آزادی تا بازی بعدی استقلال یا پرسپولیس در لیگ برتر برطرف شود. تا هواداران کمک نکنند و سعه صدر نداشته باشند، کار راه نمی‌افتد.  این کارها فقط به خاطر امنیت هواداران است.

وی در مورد عصبانیت استراماچونی از عدم حضور مترجم کنار خود گفت: این موضوع را نمی‌دانستم و تازه متوجه شدم. دستیاران استراماچونی هم بدون کارت روی نیمکت نشسته بودند و اگر به ما می‌گفتند، صحبت می‌کردیم تا این مترجم هم بدون کارت روی نیمکت می‌نشست.

انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: آندره آ استراماچونی کمیته مسابقات سازمان لیگ سازمان لیگ سعید فتاحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۲۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش لیائو به «هو» شدن دوباره از سوی هواداران میلان

ستاره پرتغالی تیم فوتبال میلان در جواب بی‌مهری گروهی از هواداران این تیم نسبت به او در جریان بازی خانگی مقابل جنوا پیامی معنادار منتشر کرد که واکنش هموطنش را هم به همراه داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تساوی 3-3 روز گذشته (یکشنبه) میلان برابر جنوا در سن‌سیرو در هفته سی‌و‌پنجم سری A برای رافائل لیائو تلخی مضاعفی داشت. او در دقیقه 67 از میدان بیرون کشیده شد تا جای خود را به نواه اواکافور بدهد. هنگام خروج بازیکن 24 ساله از زمین بازی هواداران میلان او را «هو» کردند و این حرکت آنها آنقدر به او برخورد که به جای نیمکت، مستقیماً به رختکن رفت؛ البته او چند ساعت برگشت تا بی‌مهری هواداران را با انتشار یک پست در اینستاگرام پاسخ دهد.

او در این پست کنار عکسی از خودش هنگام گرم کردن قبل از بازی، نوشت: «متشکرم که هستید. بعضی از مردم معنای این حرفم را نمی‌دانند. این فراتر از یک علاقه است، این یک مذهب است!»

توقف میلان مقابل جنوا در ماراتن گلزنی سن‌سیرو

پست لیائو در عرض چند ساعت از سوی بیش از 140 هزار نفر پسندیده شد و ده‌ها نفر هم درباره‌اش نظر دادند. یکی از این افراد هموطنش و مدافع تیم فوتبال بارسلونا ژوائو کانسلو بود که نوشت: «برادر، این‌ها معنای حرفت را نمی‌دانند.»

این نخستین بار در این فصل نیست که لیائو توسط هواداران خودی هو می‌شود. او در جریان باخت یک بر صفر میلان مقابل رم در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا در ماه آوریل هم از سوی هواداران هو شد. لیائو در 44 بازی‌اش در تمام رقابت‌های فصل جاری 13 گل زده و 13 پاس گل داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور پرشور هواداران بایرن مونیخ در اطراف ورزشگاه سانتیاگو برنابئو / فیلم
  • هوادار - پرسپولیس در ورزشگاه پاس قوامین؛ قطعی شد! + عکس
  • اریک تن هاخ: قطعا سرمربی مناسبی برای منچستریونایتد هستم
  • تشکر استقلالی ها از هواداران حاضر در ورزشگاه آزادی / فیلم
  • اوسمار: می‌خواهیم قهرمانی پارسال را تکرار کنیم
  • جشن بازیکنان پرسپولیس و هواداران پس از پیروزی در ورزشگاه وطنی قائمشهر / فیلم
  • واکنش لیائو به «هو» شدن دوباره از سوی هواداران میلان
  • نیمی از بلیت‌های دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن فروش نرفت!
  • دو فیلم با یک بلیت: استقلال- ذوب، ربیعی نکونام
  • ادعای عجیب مورایس درباره لیست تیم ملی فوتبال + جداول