Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسطامی رییس هیات وزنه برداری استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: تیم وزنه برداری استان ایلام موفق شد که در دومین دوره المپیاد وزنه برداری کشور حضور پیدا کند.

او ادامه داد: این مسابقات به میزبانی استان چهارمحال بختیاری برگزار خواهد شد.

بسطامی اظهار کرد: اشکان کاکا سلطانی در وزن ۶۱ کیلوگرم، امیرضا رشنوادی در وزن ۸۹ کیلو گرم و سینا حاتمی در وزن ۱۰۲ کیلو گرم، تیم وزنه برداری استان ایلام را تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: میثم دری به عنوان مربی تیم وزنه برداری استان ایلام را همراهی خواهد کرد.

رییس هیات وزنه برداری استان ایلام مطرح کرد: تیم وزنه برداری استان ایلام در چند سال اخیر پیشرفت مناسبی داشته و امیدواریم با فراهم کردن زمینه‌های مناسب به منظور پیشرفت هر چه بیشتر این ورزشکاران، شاهد درخشش بیش از پیش آنان در مسابقات پیش رو باشیم و بتوانیم نام ورزشکاران استان ایلام را بیش از گذشته در زمینه کسب مقام‌های مختلف ببینیم.

انتهای پیام/ ن

اعزام وزنه برداران ایلامی به دومین دوره المپیاد وزنه برداری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۳۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام

                                                                به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در آیین بهره برداری از ۶ واحد پخت نان کامل در استان گفت: هدف از ایجاد این نانوایی‌ها ارتقاء سطح سلامت جامعه، کاهش ضایعات نان و کاهش عوارض ناشی از مصرف نان سفید است.   شهریار عباسی با بیان اینکه در صورت استقبال از این نان تعداد مراکز پخت نان کامل در استان افزایش می‌یابد افزود: تا اطلاع بعدی نان کامل با قیمت نان سفید به شهروندان عرضه می‌شود    وی تاکید کرد: نان کامل بر خلاف نان سفید که سبوس آن جدا می‌شود، سرشار از فیبر، ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان‌ها است.   گفتنی است بیش از ۶۰۰ نانوایی در استان ایلام مجوز فعالیت دارند.

دیگر خبرها

  • شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری
  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • ۱۴ هزار و ۴۷۹ داوطلب ایلامی در کنکور سراسری شرکت می‌کنند
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد