Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی صنعت نفت آبادان می‌گوید که از عملکرد تیمش مقابل فولاد راضی نیست.

به گزارش ایسنا، دراگان اسکوچیچ، سرمربی صنعت نفت آبادان پس از پیروزی یک بر صفر امشب (جمعه) تیمش مقابل فولاد در چارچوب هفته نخست لیگ برتر اظهار کرد: به بازیکنانم بابت شروع لیگ برتر با سه امتیاز تبریک می‌گویم. از عملکرد تیمم راضی نیستم چون بازی خوبی انجام ندادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته ما شانس‌های خوبی داشتیم و در برخی از دقایق بازی را به تیم حریف می‌سپردیم. ما تصمیم خوبی گرفتیم که بازیکن قد بلند در خط دفاعی استفاده کنم. ما می‌دانستیم که آن‌ها می‌خواستند توپ‌های بلندی برای شیمبا بفرستند.

او افزود: از عملکرد تیمم در خط حمله راضی نیستم و باید شجاع‌تر باشیم. در زمین فولاد بازی سخت بود و گرمای هوا هم تاثیرگذار بود. به هر دو تیم بابت تلاشی که برای انجام بازی زیبا انجام دادند، تبریک می‌گویم.

سرمربی صنعت نفت آبادان درباره مصاف با فولاد که قبلا سرمربی این تیم بوده، گفت: دو سال کار در فولاد خیلی برای من زیاد نبود. من احساس خوب و دوستان خوبی در اهواز دارم ولی الان در آبادان هستم. من مربی کاملا حرفه‌ای هستم و تمام تمرکزم برای آبادان است ولی احساس خوبی در این شهر دارم.

اسکوچیچ درباره تعویق لیگ برتر بیان کرد: قطعا تاثیرگذار است. ما باید برای این موضوع برنامه‌ریزی می‌کردیم و آنقدر تجربه دارم که بتوانم روند آماده سازی تیمم را به خوبی انجام دهم. البته مشکل من این بود که دیر به آبادان آمدم و زمان کمی داشتم. بازیکنان خوب را تیم‌های دیگر جذب کرده بودند. همچنین مشکلات مالی باقی است و برای جذب بازیکن خارجی مشکل داریم.

او درباره درخواستش از بازیکنان برای حمله کردن پس از زدن گل به فولاد، توضیح داد: درست است، در تمام دنیا به این شکل است که زمانی که یک بر صفر جلو هستید، تیم به عقب برمی‌گردد. شاید این کار خیلی آگاهانه نباشد. در کول بریکی که گرفته شد به آن‌ها گفتم که باید رو به جلو بازی کنند. البته تیم حریف چون عقب افتاده بود حمله می‌کرد و ما را وادار به دفاع می‌کرد.

سرمربی فولاد در ادامه در پاسخ به این سوال که چرا مرادی در هنگام تعویض به سمت جهانی نیامد تا با او دست بدهد، گفت: این یک قانون جدید است؟

اسکوچیچ در پایان درباره توپ‌های زیادی که بازیکنانش پس از پیش افتادن از فولاد از دست می‌دادند، اظهار کرد: ما یک بر صفر جلو بودیم و این عادی بود. من در ابتدای صحبت‌هایم گفتم که خیلی خوب بازی نکردیم. بهترین بازیکن ما نفت آبادان بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسکوچیچ باشگاه صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۳۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!

فوتبال ایران سال‌های سال است که شعار مبارزه با فساد سر می‌دهد اما در عمل تنها برخی شعارها شنیده می‌شود و اثری از معرفی مصداق و فرد فاسد نیست.

به گزارش تابناک ورزشی؛ طبیعی است که فساد در فوتبال بیش از هر فدراسیون دیگری رخنه کرده باشد، چراکه تعداد صفر قراردادهای فوتبال تفاوت اساسی به رشته‌های ورزشی دیگر دارد.

به طور مثال ؛ در یک مورد عجیب بازیکنی در باشگاه دولتی فولاد خوزستان؛ هفت فصل است که در لیست حضور دارد اما فقط 16 دقیقه بازی رسمی کرده است!

برخی سایت‌ها با انتشار این مطلب پرسیده‌اند؛ راز بقا در فوتبال چیست؟

آیا اگر این تیم خصوصی بود، مدیرعامل آن جرات داشت یک بازیکن آماتور فوتبال را بدون صلاحیت و کاربرد، هفت سال نگه دارد و قراردادش را تمدید نماید؟! این نا بازیکن ، فامیل و وابسته چه مقام و منصبی است که کسی جرات ندارد کنارش بگذارد؟ این چه ورزشکاری است که طی اینهمه سال نتوانسته حداقل کمی سطح فنی‌اش را در تمرینات بالا بکشد و برای دقایقی هم که شده، به زمین برود تا چنین آبروریزی رخ نداد!

چنین ورزشکار بی‌استعدادی ، چگونه جای استعدادهای ناب فوتبال جنوب را اشغال کرده و تا کی می‌خواهد یک سهمیه بزرگسال را بسوزاند؟

پشت او کیست که هر مربی و مدیرعاملی می‌آید نمی‌تواند تکانش بدهد و همه مجبورند تحملش کنند؟

ابراهیم سلجوقی از سال 1395 و در دوره مربیگری سیروس پورموسوی به فولاد خوزستان پیوست، بازیکنی ۳۱ ساله که هفت فصل متوالی در لیست باشگاه خوزستانی بوده، اما آمار بازی بسیار کمی دارد.

در سایت باشگاه فولاد، آمار بازی این بازیکن ۱۶ دقیقه عنوان شده و در لیگ برتر فصل 1400-1399 یک دقیقه و در جام حذفی فصل 01-1400 به مدت ۱۵ دقیقه برای این بازیکن آمار بازی به ثبت رسیده است.

در حالی که سایت باشگاه فولاد پست این بازیکن را مهاجم عنوان کرده، ولی وی در یکی از مصاحبه‌هایش پست خود را مدافع اعلام کرده است.

این موارد در حالی رخ می‌دهد که در فصول گذشته بارها دیده شده که بازیکنان بزرگ فولاد به دلیل پُر بودن لیست و جایگزینی بازیکنان جدید با قلم قرمز مربیان این تیم روبه‌رو شدند، اما در مورد سلجوقی اوضاع متفاوت است.

باید گفت مشکل امروز فوتبال ایران همین جزئیات و ناعدالتی در سطوح باشگاهی و آکادمی ها است که فساد در آن فراگیر شده و هر فردی با پول و رابطه می‌تواند فرزند خود را به درجات بالاتر برساند بدون آنکه حق او باشد.

دیگر خبرها

  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • توضیح عبدالله ویسی در مورد بازیکن خبرساز فولاد
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟