Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@04:38:28 GMT

تکمیل ۲۱هزار و۴۲۶خودروی ناقص در ایام تعطیلات شرکت

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۳۴۲۶

تکمیل ۲۱هزار و۴۲۶خودروی ناقص در ایام تعطیلات شرکت

‏‎در راستای ایفای وظیفه حرفه‌ای، کارکنان فداکار و بلند همت گروه صنعتی ایران‌خودرو توانستند در ایام تعطیلات تابستانی شرکت، ۲۱۴۲۶ دستگاه خودروی دارای کسری قطعات را تجاری‌سازی و به مشتریان تحویل دهند.

به گزارش مشرق به نقل از ایکوپرس، این تلاش مسئولانه با هدف انجام تعهدات ایران خودرو در پی دستور مدیریت محترم ارشد مبنی بر تداوم تکمیل خودروهای ناقص و عدم توقف تحویل خودرو به مشتریان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


‏‎از تبعات این اقدام در تعطیلات، که با حضور حداکثری کارکنان در محل کار شکل گرفت، ثبات در بازار خودرو و و تلاش در جهت دستیابی به اهداف این گروه در تامین رضایت مشتریان بوده است.

بیشتر بخوانید:

تسهیلات ۲۷۰۰ میلیاردی گرفتند اما اجحاف و گران‌فروشی کردند


‏‎بر اساس این گزارش تجاری‌سازی خودروهای دارای کمبود قطعه، با تلاش و مساعی ارزشمند کارکنان و مدیران گروه و همچنین همراهی و مساعدت به موقع قطعه‌سازان محقق شده است.


‏‎گروه صنعتی ایران‌خورو، انجام تعهدات و جلب رضایت مشتریان را از اولویت‌های برنامه‌ریزی سالانه خود قرار داده و امیدوار است، در سایه حمایت ملی از صنعت خودرو کشور بتواند، گام‌های جدی در رونق تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی بردارد.


‏‎در این راستا، هیات مدیره ایران‌خودرو نیز در اطلاعیه‌ای ضمن تقدیر از همکاری‌های صورت گرفته از سوی کارکنان و قطعه‌سازان اعلام کرده است که با هماهنگی و همکاری بخش‌های مختلف، فعالیت‌های گروه در رسیدن به اهداف پیش‌بینی شده بیش از گذشته تداوم خواهد یافت و به صورت کامل و با اشراف اطلاعاتی بر فرآیند تولید نظارت خواهد شد.


‏‎هیات مدیره گروه صنعتی ایران‌خودرو در این اطلاعیه بر ضرورت همکاری مجدانه در ایفای مسئولیت اجتماعی تاکید کرده است تا این گروه بتواند ضمن انجام تعهدات و استمرار  فعالیت‌های گروه به عنوان سرمایه‌ای ملی و یکی از موتورهای محرک اصلی اقتصاد کشور در ایجاد رونق تولید و نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی عمل کند.


‏‎تعطیلات سالانه گروه صنعتی ایران‌خودرو در تابستان سال  ۱۳۹۸ مصادف با دو عید قربان و غدیرخم بوده، که طی این ایام، کارکنان خدوم ایران‌خودرو با حضور در محل کار و ایفای مسئولیت حرفه‌ای، حماسه تولید را رقم زدند،  تلاش و همکاری مجدانه ای که حائز تقدیر و تشکر است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: باور 373 بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی خودروسازان ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۳۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳ برابری تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان صنعتی در همدان

ایسنا/همدان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان از رشد سه برابری تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان صنعتی در این استان و قابلیت سرمایه‌گذاری بالای آن خبر داد.

احمد شانیان در دیدار با مدیران شرکت‌های وزارت دفاع در همدان، اظهار کرد: تویسرکان قطب تولید دارو در غرب کشور است و با توجه به ظرفیت استان در تولید گیاهان دارویی می‌توان برای توسعه این محصولات، پروژه‌ای را در عرصه دارو راه‌اندازی کرد.

وی با اشاره به مزایا و ظرفیت‌های استان در عرصه شرکت‌های دانش‌بنیان، تولید دارو و لاستیک، بیان کرد: با حمایت دولت و با تدابیر استاندار شاهد تحول و توسعه در بخش تولید و تجارت استان هستیم. اکنون صنعت استان همدان ۲۲ درصد رشد داشته است.

مدیرکل صمت استان همدان با اشاره به وضعیت ذخایر لیتیوم کشف‌شده در این منطقه، گفت: دو گواهی کشف در همدان صادر شده و صدور پروانه بهره‌برداری از آنها در حال پیگیری است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره‌ کل صمت استان، نیروگاه‌های خورشیدی و توسعه تولید انرژی‌های تجدیدپذیر، گیاهان دارویی و استخراج ماده مؤثره و تبدیل ظرفیت‌های شاخص معدنی و صنعتی استان به ثروت و سرمایه‌گذاری شرکت‌های زیرمجموعه وزارت دفاع در استان همدان از دیگر مواردی بود که در این‌ نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • رشد ۳ برابری تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان صنعتی در همدان
  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • هشدار درباره افزایش کلاهبرداری پیامکی در ایام تعطیلات
  • هشدار پلیس فتا درباره افزایش کلاهبرداری پیامکی در ایام تعطیلات
  • مراقب ترفند مجرمان سایبری در ایام تعطیلات پیش رو باشید
  • پلیس فتا درباره افزایش کلاهبرداری پیامکی در ایام تعطیلات هشدار داد
  • دستاورد ۵میلیارد یورویی اکسپو ایران
  • باند دوم جاده امیدیه تا سه‌راهی آغاجاری از سوی نفت و گاز آغاجاری تکمیل می‌شود
  • افزایش ارزش صادراتی گروه محصولات غیرخودرویی ایران‌خودرو
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری