Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@10:27:59 GMT

چرا استقلال به ماشین سازی باخت؟

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۴۴۳۴

چرا استقلال به ماشین سازی باخت؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی فنونی‌زاده، درباره شکست استقلال در لحظات پایانی مقابل ماشین‌سازی گفت: بازی بدی را شاهد نبودیم، اما روی بدشانسی گل خوردیم. تیم حریف بد نبود، اما استقلال یک مقدار بهتر عمل کرد.

او با بیان اینکه استقلال رفته رفته بهتر می‌شود، افزود: استقلال امسال تیم خوبی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم بازیکنان حداقل در هفته‌های آینده دل هواداران را شاد کنند.

بیشتر بخوانید: چهار خارجی خیلی خوب و چند خرید عجیب/ جباروف و تیام بهترین بودند

هافبک دفاعی سال‌های دور استقلال درباره تاثیر تعویض‌های استراماچونی در این مسابقه اظهار کرد: متاسفانه تعویض‌ها تاثیرگذار نبود. استراماچونی می‌توانست قائدی را از نیمه نخست وارد زمین کند. خط دفاعی یک مقدار اشتباه داشت. حسینی هم خوب بود و یک موقعیت تک به تک را هم گرفت. شکاف بزرگی بین مدافعین وسط استقلال وجود دارد.

فنونی‌زاده با بیان اینکه خط دفاعی استقلال هماهنگ نیست، گفت: در صحنه گل هم توپ از شکاف خط دفاعی عبور کرد. استقلال باید یک مقدار باهوش‌تر بازی کند. وقتی به پژمان منتظری دیر زنگ می‌زنید، همین اتفاق می‌افتد. او بازیکن بزرگی است که می‌توانست به راحتی خط دفاعی را جمع کند.

وی ادامه داد: امروز ناهماهنگی وجود داشت. سید حسینی حسینی در حملات باید روی خط هجده قدم قرار گیرد. وریا غفوری بهترین سایرین عمل کرد، ولی باز هم امیدوارم در هفته‌های بعد بهتر شویم.

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: استقلال تیم خوبی است. مربی و مدیریت خوبی دارد، اما نمی‌دانم چرا بازیکنان به حاشیه می‌روند؟ الان که همه چیز مرتب است، چرا دل مردم را شاد نمی‌کنند؟

فنونی‌زاده با بیان اینکه استقلال از هفته سوم و چهارم به بعد آماده می‌شود، گفت: با یک بازی نمی‌توان درباره تیمی نظر داد.

وی درباره برگزاری داربی درهفته چهارم لیگ برتر، گفت: داربی یک بازی سنگین است. استقلالی‌ها دوست دارند همه بازی را ببازند و داربی را ببرند. بازی اول سنگین است، اما بازی پرسپولیس هم چنگی به دل نمی‌زد.


منبع: ایسنا

انتهای پیام/

فنونی‌زاده: بازی پرسپولیس چنگی به دل نمی‌زد!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه استقلال تیم ماشین سازی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۴۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلونسو: تمام کردن لیگ بدون باخت لذت خاصی دارد

به گزارش "ورزش سه"، بایر لورکوزن که قهرمانی‌اش در بوندسلیگا را قطعی کرده به دنبال پیروزی در بازی‌های باقیمانده و حفظ رکورد شکست‌ناپذیری است. آنها فردا در بای‌آرنا میزبان اشتوتگارت هستند. آلونسو در نشست خبری پیش از دیدار، از آنها تمجید و تاکید کرد که تلاش می‌کنند لیگ را بدون باخت به پایان برسانند.

نظرتان در مورد اشتوتگارت؟
اشتوتگارت واقعا خوب بازی می‌کند، آنها مربی و بازیکنان خوبی دارند و فوتبال جذابی بازی می‌کنند. ما برای یک بازی فشرده و سخت آماده هستیم. آنها منعطف هستند و در کار با توپ عالی نشان داده‌اند، برای من آنها یکی از بهترین تیم‌های اروپا در این فصل هستند و ما فردا مقابل یکی از بهترین‌های اروپا قرار می‌گیریم.

غیبت گرانیت ژاکا؟
گرانیت بازی فردا را به دلیل کارت زرد پنجم خود و محرومیت از دست خواهد داد. من به تیم اعتماد دارم که بدون او می‌توانیم خوب بازی کنیم. او به وضوح نفوذ زیادی در تیم دارد اما ما گزینه‌های کافی را برای پر کردن جای او در اختیار داریم.

وضعیت چمن بعد از جشن قهرمانی برابر وردربرمن و ورود هواداران؟
با مسئولان نگهداری چمن صحبت کرده‌ایم. می‌گویند چمن خوب و قابل بازی است. بعد از جشن‌ها مهم است که چمن شرایط خوبی داشته باشد و خوشبختانه مشکلی نیست.

به تمام کردن لیگ بدون باخت فکر می‌کنید؟
آدمی نیستم که به رکوردها فکر کنم و برایم مهم باشند اما قطعاً بردن لیگ با حداکثر امتیازات ممکن لذت خاصی دارد. ما تلاش می‌کنیم تا در بازی‌های باقیمانده حداکثر امتیازات را کسب کنیم.

دیگر خبرها

  • ما مجرم زاده می‌شویم
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • در انتظار آخرین معجزه | نادال هوادارانش را غافلگیر می کند؟
  • فنونی‌زاده:رفیعی تا ۲ بازی گل نخورد رفت خالکوبی کرد! /نام سپاهان پرسپولیس را هوشیار می‌کند
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!
  • پرسپولیس در ضربات پنالتی باخت و حذف شد
  • آلونسو: تمام کردن لیگ بدون باخت لذت خاصی دارد