Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-04@03:07:57 GMT

محورهای هراز و کندوان یک طرفه شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۴۷۶۰

صراط:

علیرضا قدمی امروز درباره آخرین وضعیت ترافیک در جاده‌های مازندران اظهار کرد: از هفته گذشته باتوجه به تعطیلی عید غدیر شاهد افزایش حجم ترافیک در راه‌های مازندران بودیم به‌طوری‌که همچنان این وضعیت ادامه دارد.

به گزارش فارس وی افزود: موج بازگشت مسافران تعطیلات عید غدیر و پایان هفته از روز گذشته آغاز شد به‌گونه‌ای که از ساعات ابتدایی روز گذشته شاهد ترافیک سنگینی در محورهای مازندران بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ترافیکی پرحجم در محورهای مازندران، اضافه کرد: انتظار داریم در ساعات آینده شاهد افزایش حجم ترافیک باشیم؛ چرا که معمولا برخی از مسافران به‌دلیل ترافیک بازگشت خود را از سفر را به روزهای بعد از تعطیلات موکول می‌کنند.

این مسؤول درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی امروز در محورهای مازندران، گفت: تردد تمامی کامیون و کامیونت از محور هراز از ساعت 6 صبح امروز ممنوع شد و این محدودیت تا ساعت دو بامداد فردا ادامه دارد.

قدمی با اشاره به یک‌طرفه شدن محورهای هراز و کندوان برای امروز، اظهار کرد: ساعت اعمال این محدودیت براساس وضعیت ترافیکی ازسوی پلیس راه مازندران اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی یادآور شد: تردد تمامی تریلی از محور هراز و همچنین تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه معمولا در شهریور ماه شاهد افزایش سفرهای تابستانه هستیم، تصریح کرد: باتوجه به افزایش سفرها به همان نسبت تصادفات و کشته‌های رانندگی نیز افزایش می‌یابد به‌طوری‌که سال گذشته 60 تن طی شهریور ماه امسال جان خود را براثر تصادفات رانندگی از دست دادند.

قدمی در پایان خاطرنشان کرد: جاده تسلیم راننده بااحتیاط است شعار پلیس بوده که باید بدانیم رانندگی بااحتیاط از بسیاری از حوادث جلوگیری می‌کند.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۴۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رییس پلیس راه قزوین گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو، از روز گذشته شاهد حجم تردد در سطح راه‌های ارتباطی، به ویژه در آزادراه‌ها و جاده‌های اصلی این استان بودیم.

وی ادامه داد: این در حالی است که هم اکنون ترافیک در لاین شمالی آزادراه‌های قزوین - رشت و قزوین - زنجان عادی و روان است.

سرهنگ ذاکری منش با اشاره به بارندگی در سطح راه‌های ارتباطی استان، بیان کرد: براساس پیش بینی روز‌های گذشته اداره کل هواشناسی قزوین، هم اکنون شاهد بارش‌های مقطعی در تمام استان هستیم و همین مساله باعث لغزندگی سطح جاده‌ها نیز شده است.

وی ادامه داد: از رانندگان درخواست داریم تا ضمن رعایت قوانین و مقررات رانندگی، با سرعت مطمئن حرکت کرده و رعایت فاصله طولی را نیز مورد توجه قرار دهند.

به گفته رییس پلیس راه قزوین طی شبانه روز گذشته هیچ حادثه منجر به فوت در سطح استان گزارش نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کندوان یک‌طرفه شد
  • محور کندوان یک طرفه شد/ ترافیک در مسیر جنوب
  • ترافیک سنگین در محور هراز و فیروزکوه
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج
  • محور کندوان دوطرفه شد/ ترافیک سنگین در هراز
  • ترافیک پر حجم در مازندران
  • وضعیت جاده‌ها| کندوان یک طرفه شد / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • تردد در محور کندوان یکطرفه شد
  • جاده کندوان یک طرفه شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز