Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@11:16:43 GMT

نیاز شدید پرسپولیس به ستاره شماره پنج!

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۵۲۷۱

ساعت 24-حضور دوباره بشار رسن در ترکیب پرسپولیس می‌تواند تغییر زیادی در سبک بازی این تیم ایجاد کند.

 روز پنجشنبه تیم فوتبال پرسپولیس در اولین بازی لیگ نوزدهم مقابل پارس جم به برتری رسید. شاگردان کالدرون با تک گل ترابی اولین سه امتیاز فصل را دشت کردند و حالا هفته بعد باید در تبریز جدال حساس مقابل تراکتور را برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته قابل توجه در بازی پرسپولیس اما تغییر پست چند بازیکن بود. اینکه وحید امیری قرار است بیشتر به عنوان یار آزاد و پشت مهاجمان در ترکیب پرسپولیس بازی کند، اتفاقی بود که پیش از شروع رقابت ها نیز حدس زده شده بود. روز گذشته کالدرون از امیری در پستی بازی گرفت که معمولا بازیکنانی مثل سروش رفیعی، محسن مسلمان و بشار رسن در ترکیب برانکو ایفای نقش می کردند. در حالیکه امیری بیشتر به عنوان وینگر در تیم ملی و همین پرسپولیس درخشش های زیادی داشته. علاوه بر این، بازیسازی های شاگردان کالدرون در بازی مقابل پارس کمتر از فصل قبل و بازی هایی که در ترکیب پرسپولیس یک هافبک طراح حضور داشت کمتر بود. به همین دلیل به نظر می رسد حضور بشار رسن در ترکیب پرسپولیس این روزها یک نیاز مبرم است. بشار در حال حاضر تنها هافبک میانی و بازیسازی است که فرصت حضور در ترکیب فیکس کالدرون را دارد و با توجه به دیر اضافه شدن به اردوی تیم نیاز به آمادگی بیشتری دارد.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۵۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمدجواد حسین هافبک خلاق تیم فوتبال سپاهان که دوران طولانی دور از میادین بود در تمرین امروز سپاهان شرکت کرد و کار با توپ را دنبال کرد.

هافبک جوان سپاهان در بازی با نساجی در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت و در بازی مقابل ملوان به میدان نرفت، اما با توجه به اینکه در تمرین سپاهان حاضر شد شانس بالایی برای حضور مقابل استقلال ملاثانی خواهد داشت.

حسین‌نژاد در اولین بازی مرحله حذفی مقابل شمس‌آذر هم غایب بود و برای این تیم بازی نکرد و این اولین حضور احتمالی او با پیراهن سپاهان در جام حذفی خواهد بود.

آخرین بازی که حسین‌نژاد با پیراهن این تیم گلزنی کرد، مقابل آلمالیق بود و پس از آن هفته‌های طولانی در گلزنی ناموفق بوده است و امیدوار است در این مسابقه به ناکامی خود پایان دهد.

دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و سپاهان جمعه، 7 اردیبهشت، در ورزشگاه بهنام محمدی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جای خالی ستاره‌ آلومینیوم در جام حذفی (عکس)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!