Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@18:09:10 GMT

وزیر راه: سازمان هواپیمایی باید توبه کند

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۵۵۱۲

وزیر راه: سازمان هواپیمایی باید توبه کند

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر رعایت کف و سقف قیمت بلیت هواپیما توسط ایرلاین‌های داخلی در واکنش به اظهارات سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری درباره معنا نداشتن سقف تعیین شده در ایام پیک سفرها، گفت: وی باید حرف خود را پس گرفته و توبه کند. ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمد اسلامی با یادآوری این‌که در بخش مسکن حدود 150 هزار واحد طرح مهر به اتمام رسیده و به مردم تحویل شده است، اظهار کرد:‌ بیش از 90 هزار از این تعداد در ماه‌های اخیر با تصمیمات اخیر بابت تعیین تکلیف مابه‌التفاوت قیمت‌ها و حل انشعابات عملیاتی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد:‌ از سوی دیگر از سال گذشته تا امروز بیش از 700 کیلومتر بزرگراه در کشور به بهره‌برداری رسیده است.

وی با یادآوری اتصال سه مرکز استان به شبکه سراسری ریلی طی یکسال اخیر بیان کرد: طی یکسال اخیر همچنین 7 بیمارستان احداث و تحویل وزارت بهداشت شده است.

وزیر راه و شهرسازی درباره قیمت پروازهای هواپیما گفت: با هر گونه تخلفی برخورد خواهیم کرد؛ نرخ بلیت هواپیما یک کف و یک سقف دارد در سازمان هواپیمایی کشوری و انجمن شرکت‌های هواپیمایی این قیمت‌ها منتشر شده است.

اسلامی با بیان این‌که تجاوز از این کف و سقف تخلف است، تصریح کرد:‌ در پروازهای داخلی بیزنس کلاس و اکونومی داریم؛ قیمت‌های لحظه اخری در اوج سفرها اتفاقی می‌افتد که چند صندلی لحظه آخری را آژانس‌ها انجام می‌دهند که تخلف است.

وی با تاکید بر این‌که نباید قیمت‌ها از سقف تعیین شده عبور کند در واکنش به اظهارات سخنگوی سازمان هواپیمایی مبنی بر این‌که " در ایام پیک مانند ولادت و شهادت سقف تعیین شده برای ایرلاین‌ها معنا ندارد" گفت: چنین چیزی نیست و اگر وی این حرف را گفته باید توبه کرده و حرف خود را پس بگیرد.

سازمان هواپیمایی: برای برخورد با گرانفروشی بلیت با تعزیرات همکاری می‌کنیمتحویل سوخت یارانه‌ای به ایرلاین‌هایی که بنگاه خیریه نیستند/تداوم گرانفروشی بلیت پروازهای داخلی

انتهای پیام/

R1012188/P/S7,81/CT1 واژه های کاربردی مرتبط انجمن شرکت‌های هواپیمایی ایران شرکت‌های هواپیمایی سازمان هواپیمایی وزارت راه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انجمن شرکت های هواپیمایی ایران شرکت های هواپیمایی سازمان هواپیمایی وزارت راه انجمن شرکت های هواپیمایی ایران شرکت های هواپیمایی سازمان هواپیمایی وزارت راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۵۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارتباطات: رفع فیلتر گوگل پلی یکی از دستور کار‌های گروه تعیین مصادیق مجرمانه است

به گزارش صدای ایران، عیسی زارع پور در حاشیه جلسه این هفته هیئت دولت درباره آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی با بیان اینکه برای بار سوم این موضوع را در گروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم، گفت: امیدوارم در جلسه آتی، دوستان همراهی کنند و بررسی کنند تا از گوگل پلی رفع فیلتر شود.


وی همچنین ادامه داد: ۷ میلیون خانوار راحت پوشش فیبرنوری قرار گرفته اند و هدف گذاری ما ۱۴ میلیون خانوار است.
وزیر ارتباطات همچنین گفت: این کارگروه  تعیین مصادیق مجرمانه ۱۲ عضو دارای حق رای  دارد که وزارت ارتباطات یک عضو است و دولت در کل ۶ رای دارد. اکثریت با دولت نیست و باید تصمیم جمعی گرفته شود.


وی ادامه داد: امسال برنامه ریزی برای ساخت و پرتاب ماهواره داریم. ظرف یکی دو ماه آینده رونمایی و پرتاب ماهواره اتفاق خواهد افتاد.

دیگر خبرها

  • تعیین‌کنندگان نرخ دلار معرفی شدند/ قیمت دلار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • رهاشدگی قیمت ها در بازار اجاره بها و رهن مسکن
  • وزیر ارتباطات: رفع فیلتر گوگل پلی یکی از دستور کار‌های گروه تعیین مصادیق مجرمانه است
  • اعطای گواهینامه فرودگاه بین المللی شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشور
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • فرودگاه بین المللی شیراز موفق به اخذ گواهینامه فرودگاهی از سازمان هواپیمایی کشوری شد
  • وزیر ارتباطات: رفع فیلتر «گوگل پلی» را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه
  • رهاشدگی قیمت‌ها در بازار اجاره‌بها و رهن مسکن
  • پیش‌فروش محصول جدید سایپا بدون تعیین قیمت کارخانه