Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ویژه برنامه‌های هفته دولت در گیلان، گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با ادای احترام مدیران استان و جمعی از کارکنان دولت به مقام شامخ شهیدان در گلزار شهدای رشت آغاز شد.

صبح امروز با حضور ارسلان زارع، سرپرست استانداری گیلان، مدیران دستگاه‌های اجرایی، خانواده‌های معزز شهدا و اقشار مختلف مردم در گلزار شهدای رشت ویژه برنامه‌های هفته دولت در گیلان با ادای احترام به مقام شامخ شهیدان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت کنندگان در این مراسم با تجدید میثاق با آرمان‌های بلند شهیدان، قرائت فاتحه و نثار گل، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، شهدای کارمند دولت، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم را گرامی داشتند.

در نخستین روز از هفته دولت با حضور سرپرست استانداری گیلان به صورت همزمان ۳۳ طرح شرکت آب و فاضلاب گیلان با اعتباری افزون بر ۲۲۶ میلیارد ریال، واحد تولیدی انواع پوشاک با سرمایه‌گذاری ۴۵ میلیارد ریال، واحد تولیدی و بسته‌بندی انواع نهاده‌ها و فرآورد‌های کشاورزی با هزینه ۱۳۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

 

انتهای پیام/م.ع

گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در نخستین روز از هفته دولت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دولت افتتاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۵۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار ابراهیم بی دل عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج سازندگی ۲۵ عنوان برنامه شاخص در تربت جام اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی گفت: برپایی نمایشگاه، میز خدمت، دیدار شورای جهادی با امام جمعه تربت جام، افتتاح و بازدید از قنوات احیا شده، دیدار با خانواده‌های شهدا، همایش مهر ماندگار، اعزام گروه‌های جهادی کشاورزی به مزارع و گروه‌های جهادی دامپروری جهت واکسیناسیون رایگان دام و طیور از برنامه‌های این هفته است.

وی همچنین گفت: اعزام گروه‌های جهادی عمرانی و درمانی به مناطق کم برخوردار، توزیع نان رایگان و بسته معیشتی، همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی، افتتاح قرارگاه منطقه‌ای جهادی این شهرستان، از جمله برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در سال جاری است.

کد خبر 6097678

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان
  • مراسم گرامیداشت عملیات بازی‌دراز در هفته جاری برگزار می‌شود
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • آغاز مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان/ هیئتی به وسعت خیابان‌های شهر به راه افتاد
  • آغاز آئین تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان حاجی رحیمی، زاهدی و حجازی در شهرستان بن