Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث در نقاط مختلف خوزستان در روز شنبه ۲ شهریورماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

سرعت زیاد پژو ۲۰۶، آتش به پا کرد

آتش پاد علی تراب پور مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ساعت ۵۶ دقیقه بامداد امروز شنبه ۲ شهریورماه، گزارش آتش گرفتن خودرو ۲۰۶ در جاده برومی اهواز به سامانه ۱۲۵ سازمان اطلاع رسانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان داشت: نیرو‌های عملیاتی امداد و نجات و اطفاء حریق سازمان به سرعت و با تجهیزات تخصصی به محل حادثه اعزام شدند و با ایمن سازی محل حادثه و رعایت اصول ایمنی و با عکس العمل سریع، تعداد ۵ نفر از مصدومین شامل؛ ۳ نفر مرد و ۲ نفر زن را که دچار حادثه شده بودند را از خودرو مذکور خارج کردند.

آتش پاد تراب پور اظهار کرد: مصدومان حادثه به منظور انجام مراحل درمانی به نیرو‌های امدادی اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شدند و عملیات اطفا حریق ادامه یافت.

به گفته او، علت حادثه، سرعت زیاد و نداشتن توانایی کنترل خودرو اعلام شده است.

خودروی پراید طعمه آتش شد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در ادامه به آتش گرفتن یک دستگاه خودرو پراید ۱۱۱ اشاره کرد و اذعان داشت: ساعت ۲ و ۵۳ دقیقه بامداد نیز، طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان خبر این حادثه در منطقه نادری اطلاع رسانی شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: گروه‌های اطفاء حریق و امداد و نجات با تجهیزات تخصصی به سرعت به محل مذکور اعزام شدند و با رعایت اصول ایمنی و با عکس العمل سریع اقدام به اطفاء حریق نمودند.

آتش پاد علی تراب پور گفت: خوشبختانه و به لطف خدا، حوادث مذکور تلفات جانی به دنبال نداشتند.

سارقان محتویات خودرو در بند قانون

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز به وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در برخی از مناطق این کلانشهر اشاره کرد و بیان داشت: موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس با اقدامات تخصصی و گشت زنی‌های نامحسوس و هدفمند ۲ سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند اظهار داشت: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۸ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در نقاط مختلف شهرستان اهواز اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی، از شهروندان خواست؛ موارد مشکوک را با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.


انتهای پیام/درحال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث امدادونجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۶۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از تصادف خودروی پژو پارس با کامیون در آزادراه قزوین-زنجان و کشته شدن راننده پژو پارس خبر داد.

حمیدرضا ململی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از تصادف پژو پارس با کامیون خبر داد و اظهار کرد: راننده خودرو سواری پژو پارس در این حادثه جان باخت.

وی افزود: ساعت ۲۲:۱۹ دقیقه چهارشنبه پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ حادثه تصادف در مسیر اتوبان قزوین به زنجان، نرسیده به مجتمع رفاهی ترنج را به سامانه ۱۲۵ اعلام و ستاد فرماندهی این سازمان، بلافاصله دو تیم امداد و نجات و اطفا را از ایستگاه‌های شماره پنج پونک و ۹ شهرک دانش به محل حادثه اعزام کرد.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین ادامه داد: آتش‌نشانان در بدو ورود با کمک تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش دادند، راننده که فوت کرده بود را از خودرو خارج کردند و تحویل عوامل آرامستان حاضر در محل حادثه دادند.

ململی با بیان اینکه علت دقیق حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه قزوین در دست بررسی است، به رانندگان توصیه کرد به هنگام خستگی و خواب آلودگی از رانندگی خودداری کنند.

کد خبر 747713

دیگر خبرها

  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • مرگ دو کارمند سازمان آب و برق در حادثه سقوط مینی‌بوس به دره
  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • پایان راه سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت