Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین مرادی، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: دومین جشنواره استانی تئاتر ماه با عنوان «وتار» 15 تا 17 اسفند ماه 98 در بیجار برگزار می‌شود.
وی با اشاره به امکان مشارکت تمامی هنرمندان کردستانی در این جشنواره افزود: جشنواره استانی تئاتر ماه«وتار» در یک بخش به صورت رقابتی برگزار می‌شود و تمامی هنرمندان ساکن استان و یا کردستانی‌های مقیم در سایر نقاط کشور می‌توانند در این جشنواره حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرادی بیان کرد: به منظور تلاش در راستای شناسایی و جذب هنرمندان جوان، جریان‎سازی در حوزه نمایش در استان بر اساس ارزش‌های اسلامی، انقلابی و فرهنگی، تبادل فکر و اندیشه در میان فعالان تئاتر استان کردستان، معرفی و برجسته‌سازی چهره‌های برتر تئاتر استان کردستان، فراهم کردن زمینه برای عرضه توانمندی هنرمندان تئاتر کردستان در سطح ملی و بین‌المللی و تأمین نیاز فرهنگی جامعه مخاطب دومین جشنواره استانی تئاتر ماه در کردستان برگزار می‌شود.
وی در خصوص موضوع آثار عنوان کرد: موضوع آثار ارسالی به جشنواره آزاد است اما آثاری که مرتبط با مضامین فرهنگ بومی و محلی، تاریخ و ادبیات و همچنین آیین و رسوم کردستان، خانواده، دفاع مقدس و ایثار و شهادت باشد، در اولویت پذیرش قراردارند.
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان اعلام کرد: یکی دیگر از اولویت‌های جشنواره پرداختن به موضوع شعار سال (رونق تولید) است و آثاری با این مضامین در اولویت انتخاب خواهند بود.
مرادی در مورد نحوه ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره نیز ادامه داد: علاقه مندان تا 17 آبان ماه 97 فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
وی در خصوص گاه شمار جشنواره نیز بیان کرد: نتایج مرحله بازخوانی متون ارسال شده 27 مردادماه اعلام می‌شود و پذیرفته‌شدگان این مرحله حدود سه ماه فرصت دارند تا در مرحله بازبینی متون که 23 الی 26 بهمن ماه خواهد بود در قالب نمایشی آثار خود را در معرض داوری هیات انتخاب قرار دهند.
مرادی ادامه داد: نتایج بازبینی‌های صورت گرفته اول اسفندماه اعلام و مرحله نهایی با حضور منتخبان هیأت بازبین 15 الی 17 اسفندماه 98 در بیجار برگزار می‌شود.
وی در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 33243624 با پیش شماره 087 تماس حاصل کنند و یا به آدرس www.Artsanandaj.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان فرهنگی حوزه هنری تئاتر ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۶۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار توسط مردم معرفی شدند

مدیر کل آموزش و پرورش استان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: امسال فراخوان طرح معلم ماندگار در سطح استان صورت پذیرفت و از مردم استان خواسته شد تا معلم‌های ماندگار در زندگی خود را معرفی کنند.
مولوی افزود: مردم محوری از خصوصیات این طرح است و در اختتامیه این طرح ۱۰ معلم برتر استانی از بین چهار هزار معلم معرفی شده به این فراخوان معرفی و تجلیل می‌شوند.
او ادامه داد: اگر چه مراسم‌های روز معلم هر سال رنگ و بوی مردمی دارد و با همت اولیاء و دانش آموزان برگزار می‌شود، اما امسال هم در ۱۵ منطقه استان مراسم روز معلم برگزار و در مرکز استان نیز مراسم استانی تقدیر از معلمان نمونه برگزار خواهد شد.
۱۷ هزار معلم در بیش از دو هزار واحد آموزشی استان مرکزی تدریس می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار توسط مردم معرفی شدند
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه