Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: به مقامات کشور اعلام می‌کنم گروه‌هایی از دشمن و جاسوسان برنامه‌ریزی کرده اند تا اتفاق، وحدت و اتحاد را از بین ببرند و اختلاف ایجاد کنند. به ظاهر کلام حق می‌زنند، اما در باطن منظور باطل دارند.
به گزارش خبرگزاری آریا، علی نوبخت در مراسم بزرگداشت روز پزشک که عصر دیروز با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران و پیروز حناچی شهردار تهران در برج میلاد برگزار شد، ضمن تبریک ولادت ابوعلی سینا و روز پزشک گفت: سال‌هایی که در محضر استاد فاضل در نظام پزشکی بودیم، دوستان پیشنهاد اختصاص یک روز برای پزشکان را می‌دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما با شرم می‌گفتیم این بزرگواران همواره در حال ایثار هستند و ظلم است اگر تنها یک روز را برایشان در نظر بگیریم؛ هر روز و هر لحظه، روز و لحظه پزشک است.
وی با اشاره به اینکه یاد می‌کنیم از تمام پزشکانی که در اماکن و شرایط مختلف در حال خدمت هستند، عنوان کرد: رییس سازمان نظام پزشکی به برخی هجمه‌ها و حواشی اخیر اشاره کرد و گفت برخی از این هجمه از طرف مجلس شورای اسلامی تعقیب می‌شود. باید بگویم تمام تلاش ما در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بر این بوده که در مواد ٧٠ تا ٧4 برنامه توسعه تا جایی که می‌توانیم به فکر پزشکان باشیم؛ از جمله این‌که همواره یکی از دغدغه‌های ما توجه به پزشکان عمومی است.
نوبخت افزود: وزیر بهداشت نیز به‌عنوان وزیری که خود بهداشت‌محور است، به تکالیف قانونی که مجلس بر عهده وزارت بهداشت گذاشته است توجه ویژه داشته و دارد. ٢ سال فرصت داده شد که زیربناها، زیرساخت‌ها و تمهیدات لازم اندیشیده شود و از سال سوم به دنبال کارهای اساسی بروند. خوشبختانه در تیرماه امسال، رئیس‌جمهور به همت وزیر به وزارت بهداشت رفتند و طرح پرونده سلامت الکترونیک رسماً کلید خورد.
وی تأکید کرد: امیدواریم از پزشکان عمومی در نظام ارجاع استفاده صحیح شود، چرا که این عزیزان رکن اصلی نظام پزشک خانواده هستند.
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: مسأله دوم که فکر می‌کردیم می‌توانیم از طریق آن بین واحد‌های مختلف این حوزه ایجاد وحدت کنیم، بحث مالیات بود. وقتی دکتر فاضل رییس نظام پزشکی بود من به عنوان ناظر امر بهداشت و درمان در مجلس، به موضوع مالیات توجه ویژه داشتم. در همین رابطه با رییس سازمان امور مالیاتی صحبت و تاکید کردیم که موضوع مالیات را باید با حفظ حرمت این قشر و رعایت عدالت پیش ببریم.
وی ادامه داد: مدتی بعد خواستیم تفاهمی به وجود بیاوریم که موضوع مالیات نهایی شود؛ یک هیئت ١١نفره برای رسیدگی به این موضوع تعیین شد که دبیرخانه آن هم در سازمان نظام پزشکی بود. دیگر یک صنف چطور می‌تواند از این روشن‌تر بگوید که ما همیشه برای خدمت به مردم حاضر هستیم و برای پرداخت مالیات هم آماده‌ایم؟ درست در شرایطی که آمادگی‌های لازم اعلام شده بود، ناگهان زمزمه‌ها و حواشی دیگری شروع شدند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شهرنوشت، نوبخت گفت: به مقامات کشور اعلام می‌کنم گروه‌هایی از دشمن و جاسوسان برنامه‌ریزی کرده اند تا اتفاق، وحدت و اتحاد را از بین ببرند و اختلاف ایجاد کنند. به ظاهر کلام حق می‌زنند، اما در باطن منظور باطل دارند. مقامات نظارتی بدانند که بین رده‌های اصلی سازمان نظام پزشکی و سازمان امور مالیاتی تفاهم ایجاد شده است و هر موضوع حاشیه‌ای جز این واقعیت، به این معناست که کسانی در جست‌وجوی تفرقه و نفاق هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: گروه ایجاد تفرقه پزشکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۶۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: فاصله سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به کشور کاهش یافته است، اما همچنان پایین‌تر از میانگین است و این فاصله باید کمتر شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، سعید کریمی امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت_ در مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های بهداشت و درمان خراسان شمالی اظهار کرد: تمامی اقدامات صورت گرفته توسط دولت در مقابل جایگاه مردم اندک است.

وی با تاکید بر اینکه رویکرد وزارت بهداشت عدالت و تعالی نظام سلامت است، افزود: فاصله سرانه تخت خراسان شمالی نسبت به کشور کاهش یافته اما همچنان پایین است لذا باید این فاصله کمتر شود.

معاون درمان وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: برای ماندگاری پزشکان در خراسان شمالی تعرفه دولتی و خصوصی در این استان را ثابت کردیم که اقدامی بی سابقه بود.

کریمی عنوان کرد: سال ۹۵ برای درآمد پزشکان در بیمارستان دولتی قرار دادند که دولت سیزدهم آن را برداشت؛ همچنین طرح قاصدک را حذف کردیم و مالیات را کاهش دادیم تا بخش دولتی درمان جان دوباره بگیرد.

کد خبر 748466

دیگر خبرها

  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟
  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • تحویل ۹۰۰۰ تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال
  • تاثیر سلامت دهان و دندان بر تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن
  • عمده شکایات مردمی از این پزشکان؛ علت چیست؟
  • بیشتر شکایات مردم از پزشکان زیبایی است
  • عمده شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است
  • پزشکی به شرط کسب درآمد
  • برنامه بهبود سلامت شهری در ایران/ تعامل مدیریت شهری با نظام سلامت