Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@19:14:36 GMT

پل هاشم آباد ارومیه هفته دولت آماده بهره بردار می شود

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۷۱۳۳

پل هاشم آباد ارومیه هفته دولت آماده بهره بردار می شود

ارسلان شکری در گفتگو با خبرنگار مهر  با بیان اینکه پل هاشم آباد ارومیه بر اثر سیل بهاره سال گذشته تخریب شده بود اظهارداشت: با تخریب این پل روند تردد اهالی ۵۰ روستای منطقه دچار مشکل شده بود که با بهره برداری از پل تازه تاسیس این مشکل برطرف می شود.

شکری با بیان اینکه پل تازه تاسیس هاشم‌آباد در مسیر ارومیه – سیلوانا با ۱۲ میلیارد ریال هزینه احداث شده است گفت: پل هاشم آباد مرگور با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و دویست میلیون تومان به طور کامل به اتمام رسیده و آماده بهره برداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی یاد آور شد: بخش سیلوانا با دارا بودن ۱۰۰ روستا و برخورداری ۶۸ درصدی روستاها از نعمت راه آسفالته مناسب یکی از بخش های پرجمعیت شهرستان ارومیه محسوب می شود

وی ادامه داد: همچنین به مناسبت بزرگداشت هفته دولت ۸۰۰ میلیارد ریال طرح در حوزه راهداری، حمل و نقل جاده ای استان افتتاح و کلنگ زنی می شود که از مهمترین این طرح ها ۱۰۲ کیلومتر لکه گیری و روکش آسفالت به همراه اصلاح و ترمیم جاده های ۱۳ شهرستان استان است.

شکری افزود: محورهای بالانج، رحیم آباد ارومیه، تکاب، شاهین دژ، خوی – ایواوغلی، چهار برج، ابراهم حصاری میاندوآب، تازه شهر و آواجیق و نیز کشمش تپه چالدران به همراه اصلاح و ترمیم محورهای روستایی کلاسی ارومیه و محور روستایی باباگنجه این طرح ها را شامل می شود.

وی با بیان اینکه طول کل طرح‌های بهسازی مسیر روستایی که در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد، حدود ۱۰۰ کیلومتر است گفت: همچنین در هفته دولت امسال عملیات اجرایی مجتمع خدماتی و رفاهی سواری در مسیر مهاباد - بوکان با سرمایه خصوصی ۴۲۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود.

کد خبر 4700105

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تخریب بوشهر هفته دولت قزوین شیراز شهرکرد ایلام عید غدیر خم گرگان یاسوج خطبه های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد اربعین حسینی سانحه تصادف استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۷۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید از باسک برای فتح لالیگا خیز برداشت

شاگردان کارلو آنچلوتی با کسب یک پیروزی خارج از خانه مقابل سوسیه‌داد یک قدم دیگر به قهرمانی در لالیگا نزدیک شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آغاز سی‌و‌سومین هفته از رقابت‌های لالیگای اسپانیا، شب گذشته (جمعه) از ساعت 22:30 به وقت تهران، تیم‌های فوتبال رئال مادرید و رئال سوسیه‌داد در ورزشگاه آنوئتای شهر سن‌سباستین در ایالت باسک به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر تیم فوتبال رئال مادرید خاتمه یافت.

کهکشانی‌ها که خودشان را برای مصاف مهم با بایرن مونیخ در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده می‌کنند، با گلزنی آردا گولر در دقیقه 29 پیش افتادند. دروازه تیم میهمان در دقیقه 32 توسط بازیکن سابقش تاکه‌فوسا کوبو باز شد، اما VAR حکم به مردود بودن این گل داد. در ادامه مسابقه اما دیگر توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و به این ترتیب همان تک گل بازیکن ترکیه‌ای که برخلاف همیشه این بار در ترکیب اصلی قرار گرفته بود، سرنوشت بازی را مشخص کرد.

با این پیروزی رئال مادرید 84 امتیازی شد و در فاصله پنج هفته به پایان فصل جاری لالیگا، فاصله‌اش را با بارسلونا که 70 امتیازی است، به 14 امتیاز افزایش داد. به این ترتیب مردان کارلو آنچلوتی نه تنها با روحیه‌ای مضاعف آماده سفر به مونیخ شدند، بلکه یک قدم دیگر به فتح لالیگا نزدیک شدند.

سلام رئال مادرید به قهرمانی با هت‌تریک در فتح ال‌کلاسیکو

 

دیدارهای سی‌و‌سومین هفته لالیگا امروز با چهار مسابقه دیگر پیگیری می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

لاس پالماس - جیرونا، ساعت 15:30 (به وقت تهران)
آلمریا - ختافه، ساعت 17:45
آلاوس - سلتاویگو، ساعت 20:00
اتلتیکومادرید - اتلتیک بیلبائو، ساعت 22:30

در جدول رده‌بندی مسابقات پس از رئال مادرید که 84 امتیازی شد و بارسلونای 70 امتیازی، تیم‌های جیرونا با 68 و اتلتیکومادرید با 61 امتیاز رده‌های سوم و چهارم را در اختیار دارند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • دلشوره دریاچه ارومیه ادامه دارد/ وعده‌ها محقق می‌شود؟
  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • (تصاویر) احیای سنت گلاب گیری حرم رضوی در باغ دولت‌آباد یزد
  • هاشم‌نژاد: غافلگیرانه گل خوردیم
  • رئال مادرید از باسک برای فتح لالیگا خیز برداشت