Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-29@12:35:02 GMT

جاسوس‌های «مکعب سیاه» در ارتش رژیم صهیونیستی

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۸۲۷۱

جاسوس‌های «مکعب سیاه» در ارتش رژیم صهیونیستی

یک روزنامه صهیونیستی فاش کرد، ارتش این رژیم عناصر یک شرکت خصوصی جاسوسی موسوم به مکعب سیاه را برای اهداف خاص خود به کار گرفته است.

ببه گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» فاش کرد که ارتش این رژیم تعدادی از  عناصر شرکت جاسوسی موسوم به «مکعب سیاه» را به کار گرفته تا از برخی مسؤولان در داخل دولت رژیم صهیونیستی و خارج آن در طول چند سال جاسوسی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به همکاری عملی با شرکت مکعب سیاه در پروژه‌های جاسوسی طی سال‌های 2012 تا 2016 اقرار کرده است.

«دن زورلا» موسس شرکت خصوصی مکعب سیاه که از نیروهای قدیمی در یگان عملیات ویژه ارتش رژیم صهیونیستی بوده است، اعلام کرده که جاسوس‌هایش از داخل پایگاه‌های اسرائیلی به صورت تمام وقت مشغول به کار بوده‌اند.

علیرغم اقرار ارتش رژیم صهیونیستی به همکاری با این شرکت جاسوسی، این موضوع فاش نشده که آیا کارمندان شرکت مذکور در عملیات جاسوسی به نیابت از رژیم صهیونیستی شرکت داشته‌اند یا اینکه به سازمان‌های اصلی جاسوسی این رژیم به شیوه‌های دیگر کمک کرده اند.

در ادامه این گزارش آمده، این اولین باری نیست که رژیم اسرائیل از شرکتهای جاسوسی برای انجام ماموریت‌های دفاعی و اطلاعاتی استفاده می‌کند و بر اساس گزارشهای غربی، تاجران اسرائیل پیشتر نه به دولت این رژیم در انجام ماموریت‌های جاسوسی در کشورهای دیگر کمک کرده‌اند.

شرکت مکعب سیاه در سال 2012 به دست دو افسر رژیم صهیونیستی به نام‌های دن زورلا و «آوی یانوس» تشکیل شد و اکنون بیش از 100 کارمند دارد، دامنه جاسوسی خود در کشورهای مختلف گسترش داده و به کشورهایی مانند آرژانتین، کنگو و رومانی رسیده است.

سال گذشته (2018) روزنامه هاآرتص فاش کرده که همین شرکت مکعب سیاه برای آنکه از داراییهای ایران ردگیری کند، از مقامات دولت پیشین آمریکا به ریاست جمهوری «باراک اوباما» جاسوسی کرده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مکعب سیاه اسرائیل جاسوسی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۸۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ادامه جنگ علیه غزه در ارتش رژیم صهیونیستی تصویب شد

رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی اوایل امروز یکشنبه در جلسه با فرماندهان تیپ‌ها و لشگر‌ها در مقر فرماندهی منطقه جنوبی در بئرشبع «برنامه‌های ادامه جنگ» را تصویب کرده است.

به گزارش ایسنا، «هرتزی هالوی» رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی اوایل روز یکشنبه جلسه‌ای را با شرکت فرماندهان تمامی تیپ‌ها و لشگر‌های فرماندهی منطقه جنوبی ارتش از جمله «یارون فینکلمن» فرمانده کل فرماندهی منطقه جنوبی برگزار و در حضور آن‌ها «برنامه‌ها برای تداوم جنگ را تصویب کرده است.»

طبق گزارش تایمز اسرائیل، این جلسه و تصویب این برنامه‌ها به دنبال افزایش نگرانی‌ها از حمله زمینی قریب الوقوع رژیم صهیونیستی به رفح انجام شدند. در حالی که بیش از یک میلیون فلسطینی در رفح در جنوب غزه پناه گرفته‌اند ارتش رژیم صهیونیستی بار‌ها این منطقه را هدف حملات هوایی قرار داده است.

این در حالی است که شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی پیش‌بینی کرد رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی و دیگر مسئولان نظامی شکست هفتم اکتبر طی هفته‌های آتی و یا پس از صدور نتایج تحقیقات داخلی ارتش در تابستان آتی استعفا کنند.

رسانه‌های صهیونیستی از تردید مقامات سابق بخش امنیتی رژیم صهیونیستی درباره حمله زمینی به شهر رفح واقع در جنوب غزه خبر می‌دهند؛ مساله‌ای که نمایانگر بحران استراتژیک در کابینه جنگ این رژیم است.

مقامات سابق سرویس امنیت رژیم صهیونیستی درباره قدرت ارتش اشغالگر در تحقق اهداف خود در هرگونه حمله زمینی به رفح تردید دارند.

وبگاه «اسرائیل نیوز ۲۴» امروز یکشنبه گزارش داد بحث و بررسی‌های موجود در محافل رسانه‌ای و اطلاعاتی عمق چالش‌های رهبری رژیم صهیونیستی در مواجهه با جنبش حماس را نشان می‌دهد.

این وبگاه خبری به نقل از «یوسی کوهن» رئیس سابق سرویس اطلاعات رژیم صهیونیستی (موساد) گزارش کرد اطلاع‌رسانی‌های رسمی رژیم صهیونیستی درباره تصمیم حمله زمینی به رفح ممکن است مبالغه‌آمیز باشد.

دیگر خبرها

  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»
  • هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در جنوب غزه | ویدئو
  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی
  • طرح ادامه جنگ علیه غزه در ارتش رژیم صهیونیستی تصویب شد
  • موافقت رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به «رفح»
  • حزب الله برای نخستین بار از موشک‌های «الماس» استفاده کرد+ فیلم
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر افزایش یافت
  • با فرض استفاده از حدود ۱۰۰ کامیون آواربرداری غزه ۱۴ سال طول می کشد
  • هشدار ۲ ژنرال صهیونیست درباره حمله به رفح
  • شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر رسید