Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@23:17:11 GMT

برخورد اتوبوس با کامیون یک کشته و 6 مجروح بر جای گذاشت

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۸۲۹۲

برخورد اتوبوس با کامیون یک کشته و 6 مجروح بر جای گذاشت

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: بامداد امروز بر اثر برخورد اتوبوس حامل کاروان زیارتی امام رضا(ع) با کامیون در کیلومتر 150 محور طبس- یزد راننده اتوبوس جان باخت و شش نفر از مسافران مجروح و روانه بیمارستان شدند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ علیرضا رضایی، امروز دوم شهریور، در جمع خبرنگاران گفت: ساعت دو و 20 دقیقه بامداد امروز با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تصادف در کیلومتر 150 محور طبس- یزد بلافاصله نیروهای امدادی و کارشناسان پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند اتوبوس حامل کاروان زیارتی امام رضا(ع) حامل 44 مسافر که از مشهد مقدس عازم یزد بوده است؛ در کیلومتر 150 محور طبس- یزد با عقب یک کامیون برخورد کرده است که در این حادثه راننده اتوبوس در دم جان باخته است و شش نفر از مسافران اتوبوس مجروح و به بیمارستان اعزام شدند.

رضایی با بیان اینکه کارشناسان پلیس راه علت حادثه را عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی از جانب راننده اتوبوس اعلام کرده‌اند، افزود: حال پنج نفر از مصدومان حادثه رضایت بخش اعلام شده است و یکی از مصدومان که دچار قطع پا شده در حال طی مراحل درمان است.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان کاروان زیارتی با توجه به این که باید مسافت زیادی را برای به مقصد رساندن مسافران طی کنند و فرصت آنان محدود است برخی از قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را نادیده می‌گیرند و باعث رقم خوردن حوادثی دردناک می‌شوند که از مسئولان کاروان‌ها تقاضا داریم با توصیه رانندگان به رعایت قوانین از بروز حوادث برای زائران و مسافران پیشگیری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تصادف اتوبوس زائران امام رضا ع بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۸۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن سوخته‌سرایی اظهار کرد: آبگرفتگی شدید بخشی از خط ریلی در محدوده شهرستان بندرترکمن به دلیل بارش شدید باران، قطار تهران- گرگان را وادار به توقف کرد.

وی ادامه داد: مسافران این قطار با مینی بوس از بندرگز در حال جابه جایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

سوخته‌سرایی تعداد مسافران این قطار را ۲۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: بخشی از آنان با مینی بوس از بندرگز در حال جابجایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: به محض فروکش کردن آب حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

کد خبر 6087344

دیگر خبرها

  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • انحراف به چپ کامیون چهار نفر کشته برجای گذاشت
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس
  • سیلاب قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد