Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-26@14:19:52 GMT

بزرگترین ضربه را مدیریت استقلال به این تیم زد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۸۶۵۱

بزرگترین ضربه را مدیریت استقلال به این تیم زد

به گزارش وانانیوز، 

مهدی پاشازاده در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و ماشین‌سازی تبریز که با برتری یک بر صفر شاگردان خطیبی به پایان رسید، اظهار داشت: در نیمه اول چیز خاصی از استقلال ندیدیم که بشود درباره آن صحبت کرد. در نیمه دوم هم یک گل زده شد که آن هم سهم تیم ماشین‌سازی بود. با این شرایط خیلی سخت است که استقلال بتواند جزو تیم‌های مدعی لیگ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قبلا هم گفته بودم تیمی که ۱۵ بازیکنش تغییر می‌کند، به زمان نیاز دارد. ضمن اینکه استقلال با مربی خارجی هم حرفی برای گفتن نداشت و هر مربی دیگری هم جای استراماچون بود استقلال از این بدتر بازی نمی‌کرد. اگر مربی داخلی این نتیجه را کسب می‌کرد او را می‌کشتند اما مشکل این است که چون پرسپولیس مربی خارجی دارد، استقلال هم باید مربی خارجی داشته باشد. مربیان خارجی مگر در این چند سال چه کار کرده‌اند که مربیان داخلی نمی‌توانند آن را انجام دهد. مشکل استقلال این است که نه در زمین و نه در خارج آن بزرگتر ندارد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه بزرگترین ضربه را مدیریت استقلال به این تیم زد، تصریح کرد: مدیران استقلال باید جواب هواداران را بدهند. آنها بابت عملکردشان توضیحی هم نمی‌دهند و مدام یکدیگر را مقصر می‌دانند. مدیری که ورزشی باشد پاسخگوی عملکردش هم است، اما الان ببینید افتخاری کجاست و چه کسی می‌تواند از او بابت عملکردش سوال کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دلم به حال هواداران استقلال می‌سوزد. آن‌ها چندین سال است که عدم موفقیت تیم‌شان را می‌بینند و تحمل می‌کنند. امیدوارم این روز‌های بد به پایان برسد و استقلال بتواند به موفقیت برسد. هزینه‌های میلیاردی فایده‌ای برای استقلال ندارد و مدیران غیرورزشی استقلال را نابود کرده‌اند. با این بدهی‌ها شاید به زودی از آسیا هم کنار گذاشته شویم و این اتفاق می‌تواند ناکامی‌های این تیم را تکمیل کند.

انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: لیگ برتر استقلال ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۸۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد

رئیس باشگاه بارسلونا در نشست خبری گفت: امروز باعث افتخار من است که ادامه حضور ژاوی را به عنوان مربی تیم اعلام کنم. می‌دانیم که او قبلا رفتنش در پایان فصل را اعلام کرده بود، اما اکنون خبر خوبی دارم که صحبت کرده‌ایم و او به پروژه‌اش ادامه خواهد داد. او مشتاق به ادامه‌دادن پروژه‌اش است و ما مطمئن‌ایم که این بهترین خبر برای بارساست.

او در ادامه گفت: تجربه من به عنوان رئیس باشگاه این است که ثبات بسیار مهم است. دلیل دیگری هم وجود دارد. در بارسلونا در توانایی ژاوی شکی نداریم و همه با این موضوع موافق‌اند. وقتی موقعیت‌های پیچیده را تحلیل می‌کنیم، همیشه مربی‌ای را می‌خواهیم که بارسا را در ذهن داشته باشد و او را درک کند. بهترین تصمیم بدون شک ادامه‌دادن با ژاوی است.

لاپورتا در پایان گفت: حضور ژاوی در کنار بازیکنان مهم است. من خوشحالم، زیرا این نتیجه‌ای است که می‌خواهیم. ما از این تصمیم حمایت می‌کنیم. دیروز مستقیما با ژاوی صحبت کردیم و به او تبریک گفتیم. می‌توانم بگویم فصل گذشته یک لیگ تاریخی را بردیم. ژاوی و کادرش این شجاعت را دارند که این مسئولیت را بر عهده بگیرند.

او از تغییرات در کادر فنی بارسا خبر داد و اظهار کرد دکو، مدیر ورزشی باشگاه، در جریان این مسائل است و آن‌ها قصد تقویت ژاوی را دارند.

دیگر خبرها

  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند
  • حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد
  • عباس عبدی: ضربه ایران به اسرائیل پیروزی راهبردی بود /جذب حمایت مردم از این حمله در تعارض با برخورد با زنان در خیابان ها است
  • ضربه راهبردی ایران به رژیم صهیونیستی از نگاه عباس عبدی
  • ضربه راهبردی ایران به اسرائیل از نگاه عباس عبدی
  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • ویدیو/ شاهکار پارسی در اومااویا؛ از بزرگترین پروژه خارجی ایران چه می‌دانیم؟
  • علی خطیر: بعد از قهرمانی استقلال در آسیا، امروز بزرگترین روز در تاریخ باشگاه است! / فیلم
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!