Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-26@17:51:57 GMT

«آدریان دریا» عازم ترکیه است

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۸۶۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج،  آسوشیتدپرس در خبری، مقصد ابرنفتکش ایرانی «آدریان دریا ۱» را کشور ترکیه اعلام کرد.

به گفته این رسانه، اوایل امروز شنبه، خدمه نفتکش مقصد خود را در سیستم شناسایی خودکار دریایی، بندر «مرسین» ترکیه اعلام کرده‌اند.

 

گفتنی است این ابرنفتکش با نام قبلی «گریس ۱» پیش از عزیمت به آب‌های مدیترانه، به مدت ۴۵ روز در توقیف جبل‌الطارق بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقدام جبل‌الطارق در هماهنگی با تفنگداران دریایی انگلیس و با ادعای اینکه نفتکش ایرانی عازم سوریه است؛ انجام شد.

آمریکا نیز با طرح ادعای مشابه، حتی بعد از آزادی نفتکش، خواستار توقیف مجدد آن شد و به دیگر کشورها درباره هرگونه خدمات‌رسانی به آن هشدار داد!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۸۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار طراح افسانه‌ای فرمول یک در ردبول

آدریان نیوی پس از ۲۰ سال تصمیم به ترک تیم قهرمان سه فصل اخیر فرمول یک گرفته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسپورت اکسپرس؛ آدریان نیوی تصمیم گرفته پس از دو دهه حضور در ردبول به عنوان طراح، این تیم اتریشی را ترک کند. نیوی نقش مهمی در طراحی خودروهایی داشته که سباستین فتل و مکس فرستاپن را در مجموع به 7 عنوان قهرمانی جهان رساند و 6 عنوان قهرمانی در رده‌بندی تیمی  برای ردبول به ارمغان آورد.

احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال

با وجود امضای قرارداد جدید ردبول در سال گذشته، آینده نیوی در تیم ردبول در هفته‌های اخیر موضوع گمانه‌زنی‌های شدیدی بوده است. ردبول هنوز درگیر یک جنگ قدرت داخلی مداوم بین مالک تایلندی است که از کریستین هورنر (رئیس کنونی تیم) حمایت می‌کند و طرف اتریشی از هلموت مارکو (مشاور فنی). این موضوع در ابتدای فصل 2024 پس از تحقیقات داخلی در مورد اتهامات سوء‌رفتار توسط هورنر علیه یکی از کارمندان زن تیم ردبول مطرح شد.

آدریان نیوی از وضعیت ردبول و حواشی پیرامون هورنر ناآرام است، که منجر به تصمیم شوکه‌کننده‌ای شد تا به مدیریت تیم اطلاع دهد که تصمیم به کناره‌گیری گرفته است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • حاجیان ایرانی با میانگین سنی ۵۷ سال عازم حج تمتع می‌شوند
  • پایان کار طراح افسانه‌ای فرمول یک در ردبول
  • لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه توقیف شد / کنسرسیوم توسعه ریلی: کارکنان راه آهن در اقدامی عجیب لکوموتیو را از قطار جدا کرده و آن را با خود بردند
  • لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه توقیف شد!
  • روایت یک دلداگی به همسر؛ مرد ایرانی ۲۵ سال در دریا سرگردان بود! +تصویر
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • ۹۰ هزار شهروند ایرانی عازم حج امسال می شوند
  • ۹۰ هزار شهروند ایرانی عازم حج امسال خواهند شد
  • امسال ۹۰ هزار ایرانی عازم حج خواهند شد
  • سفیر ایران: امسال ۹۰ هزار ایرانی عازم حج خواهند شد